Komunikaty PR

Promocja nowych produktów w portfolio onesano

2023-09-27  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.11 MB )

Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.

Onesano jest notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych firmą biotechnologiczną, zaawansowanym i innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. Kampania będzie realizowana pod hasłem „Z pasji do nauki, z miłości do natury”. Marka reklamuje rozszerzenie swojej oferty produktowej o PostVital, wegański suplement diety nowej generacji.  Wegańskie kapsułki pojawią się na rynku także w różnych odsłonach w zależności od przeznaczenia – Beauty oraz Active. Promocja obejmie również takie produkty, jak EstroVita Immuno oraz Immuno Kids. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu onesano.

Najnowsza kampania jest dla nas kolejnym milowym krokiem, wpisującym się w strategię rebrandingu marki. Komunikujemy również wprowadzenie zupełnie nowych produktów, akcentując, że onesano dąży do ciągłego rozwoju. Postbiotyk PostVital zmienia sposób myślenia o optymalnie skutecznej i w pełni naturalnej suplementacji na miarę XXI wieku. Zaprojektowana w naszych laboratoriach, innowacyjna formuła preparatu dedykowana jest wszystkim, którzy chcą zadbać o swoje zdrowie i odporność w więcej niż jednym wymiarze. Suplement diety PostVital wspiera odporność oraz pozwala zachować witalność – mówi Zosia Cichoń, pełnomocniczka zarządu w onesano.

Kampania potrwa ponad miesiąc, do 29 października. Dedykowane bannery sponsorskie będą emitowane na wybranych antenach TVN Discovery oraz Polsat Media. Pojawią się również w serwisach online - YouTube, TikTok oraz na platformach należących do Mety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Medycyna Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 11:00

Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji

Suche włosy to częsty problem, który może wynikać z wielu przyczyn, takich jak na przykład stylizowanie na gorąco, używanie agresywnych środków chemicznych czy niedobory
Medycyna Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych
2024-12-12 | 10:00

Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych

Placówki medyczne odgrywają kluczową rolę w ochronie zdrowia, jednak ich codzienna działalność wiąże się z istotnymi wyzwaniami w zakresie utrzymania higieny
Medycyna Onkologiczne Centrum Kryzysowe udostępniło nową ścieżkę pacjenta
2024-12-02 | 13:40

Onkologiczne Centrum Kryzysowe udostępniło nową ścieżkę pacjenta

Pani Ida pierwsze niepokojące objawy zauważyła w czasie, kiedy była w ciąży. Na początku pojawiła się chrypka, a  potem stopniowo traciła głos. Leczyło ją wielu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.