Komunikaty PR

Program edukacyjny Next Engineers w Polsce

2024-11-14  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.05 MB )

Fundacja GE Aerospace ogłosiła nawiązanie współpracy z Fundacją Perspektywy w celu uruchomienia programu edukacyjnego Next Engineers w Polsce. Warszawa została wybrana jako pierwsza z czterech nowych globalnych lokalizacji, w których program będzie realizowany, a jego celem jest zachęcanie młodych ludzi do wyboru kariery inżynierskiej.

 

Inicjatywa Next Engineers została powołana w 2021 r. przez Fundację GE, obecnie znaną jako Fundacja GE Aerospace, w celu wspierania rozwoju nowego pokolenia inżynierów. Program ten oferuje młodzieży w wieku od 13 do 18 lat możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia we współpracy z inżynierami i inżynierkami GE Aerospace, a także budowania świadomości i zainteresowania możliwościami kariery inżynierskiej. 

 

Warszawski program Next Engineers obejmować będzie dwa obszary: Engineering Discovery, skierowany do uczniów i uczennic ostatnich klas szkoły podstawowej oraz wczesnych klas szkoły średniej, oraz Engineering Academy, który ma na celu przygotowanie starszych uczniów do myślenia i działania w sposób, w jaki robią to inżynierowie - poprzez praktyczne wyzwania projektowe, coaching zawodowy oraz warsztaty przygotowujące do studiowania na uczelniach wyższych. Dodatkowo, osobom którze ukończą Engineering Academy i zdecydują się na studia inżynierskie zostana zaoferowane stypendia. Program wystartuje na początku 2025 roku, angażując szacunkowo 4 tysiące uczniów i uczennic w ciągu czterech lat.

 

„Jesteśmy dumni z wpływu, jaki program Next Engineers wywarł na 18 tysięcy uczniów na całym świecie od momentu jego powstania w 2021 roku i z radością będziemy kontynuować jego sukces w Warszawie” – powiedziała Germaine Hunter, Członek Zarządu Fundacji GE Aerospace  i Dyrektor ds. Różnorodności GE Aerospace. „Rozszerzenie programu Next Engineers na Polskę będzie kontynuacją 10-letnich działań wolontariackich, wspieranych przez pracowników GE Aerospace, którzy angażują przyszłe pokolenia inżynierów i inżynierek, pomagając im rozwijać ich pasje i umiejętności.”

 

Warszawa została wybrana na podstawie szeregu kryteriów, takich jak liczba pracowników GE Aerospace, siła zaplecza produkcyjnego i inżynierskiego tej firmy oraz przewidywanego zaangażowania wolontariuszy w program. GE Aerospace w Polsce wspiera cały cykl życia silników lotniczych i produktów, zatrudniając ponad 2 tysiące osób. Warszawski oddział firmy ma długą historię wspierania inicjatyw edukacyjnych na rzecz lokalnych społeczności, w tym zajęć z zakresu nauk ścisłych, technologii, inżynierii i matematyki (STEM), pracy z wychowankami domów dziecka, Klubu Młodego Odkrywcy oraz korepetycji.

 

„Przez 17 lat Fundacja Perspektywy zainspirowała ponad 250 tysięcy młodych kobiet do podjęcia nauki w dziedzinie inżynierii” – powiedziała Bianka Siwińska, prezeska Fundacji Edukacyjnej Perspektywy. „Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie współpracy z programem Next Engineers i Fundacją GE Aerospace, aby rozszerzyć ten zasięg i dać utalentowanym młodym ludziom najlepszą możliwą szansę na rozwój i realizację marzeń o karierze w inżynierii.”   

 

Aktualnie programy Next Engineers prowadzone są w Cincinnati (Ohio), Greenville (Karolina Południowa), Staffordshire (Wielka Brytania) oraz Johannesburgu (Republika Południowej Afryki). W maju tego roku Fundacja GE Aerospace zobowiązała się przeznaczyć 20 milionów dolarów na rozwój programu Next Engineers do 2030 roku, planując uruchomienie kolejnych trzech lokalizacji w nadchodzących latach.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024 Biuro prasowe
2024-11-15 | 01:00

Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024

Do tegorocznej edycji prestiżowego konkursu dla młodych innowatorów zgłoszonych zostało rekordowe 334 projektów, 33 z nich dotarły do wielkiego Finału. Podczas trzech dni
Edukacja Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki
2024-11-09 | 09:30

Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki

Jak działa szampon? Dlaczego jajko dryfuje w wodzie? Jak rozdzielić kolor flamastra na więcej barw? Te i inne pytania znajdą odpowiedzi w nowych scenariuszach lekcji przygotowanych w ramach
Edukacja Jakie umiejętności będą kluczowe na zmieniającym się rynku pracy?
2024-11-08 | 15:00

Jakie umiejętności będą kluczowe na zmieniającym się rynku pracy?

Świat przyspiesza, a wraz z nim ewoluują wymagania rynku pracy. Dzieci, dopiero rozpoczynające swoją edukacyjną podróż, będą za kilka lat potrzebowały umiejętności,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.