Ponad 22 tysiące sprzedanych egzemplarzy Dinosaur Fossil Hunter.
Symulator paleontologa, wyprodukowany przez notowane na rynku NewConnect lubelskie studio Pyramid Games, w ciągu niespełna 5 tygodni od premiery sprzedał się w liczbie ponad 22 tysięcy egzemplarzy. Tym samym, według szacunków spółki, zwróciły się wszystkie koszty produkcji i marketingu gry, które łącznie wyniosły ponad 1 mln zł. Na zakup tytułu na platformie Steam oczekuje obecnie około 130 tysięcy osób.
W niewiele ponad miesiąc od premiery Dinosaur Fossil Hunter zebrał łącznie 74 procent pozytywnych recenzji użytkowników platformy Steam, gdzie zadebiutował 4 maja 2022 r. Gra została wydana w 14 wersjach językowych, a cena egzemplarza wyniosła 19,99 USD. Wszelkie koszty związane ze stworzeniem tytułu już się zwróciły.
– Jesteśmy zadowoleni z wyniku sprzedażowego, jaki do tej pory udało nam się osiągnąć. W niespełna 5 tygodni sprzedaliśmy ponad 22 tysiące egzemplarzy gry. Dzięki temu przy uwzględnieniu wpłat inwestora projektowego oraz przychodu z platformy Kickstarter - zwróciły się wszystkie koszty zarówno produkcji, testów, jak i promocji Dinosaur Fossil Hunter. Nadal przewidujemy dalszy wzrost sprzedaży tytułu, z czego pozyskane środki pomogą nam w jego rozwoju. Cieszymy się również z tego, że spełniliśmy oczekiwania graczy, o czym świadczy liczba pozytywnych recenzji na platformie Steam – mówi Jacek Wyszyński, Prezes Pyramid Games.
Dinosaur Fossil Hunter powstał m.in. dzięki przeprowadzonej kampanii Kickstarter oraz wsparciu inwestora projektowego, który w zamian za wkład w produkcję uzyska 40% zysku ze sprzedaży tytułu. Dinosaur Fossil Hunter to gra z gatunku symulatorów, w której gracze wcielają się w rolę paleontologa. W trakcie rozgrywki – przemierzają oni zróżnicowane tereny po to, aby odkryć i skompletować szkielety dinozaurów, które finalnie zaprezentują we własnym muzeum. W tym wszystkim pomagają im różnorakie sprzęty, takie jak m.in. szpadel, kilof, precyzyjne narzędzia do oczyszczania kości czy drony transportowe. Tytuł gwarantuje nie tylko wciągające godziny rozgrywki, ale umożliwia też zdobycie wiedzy na temat żyjących na Ziemi miliony lat temu dinozaurów.
– Zawsze staramy się, aby nasze gry niosły ze sobą pewną wartość. W tym przypadku jest to funkcja dydaktyczna, czyli możliwość poszerzenia swojej wiedzy dotyczącej dinozaurów. Docierają do nas informacje, że praca włożona przez nasz zespół w produkcję tytułu była tego warta – stąd zamierzamy rozwijać Dinosaur Fossil Hunter i zaoferować graczom nowe dodatki, które uatrakcyjnią rozgrywkę, oczywiście w zależności od dalszych wyników sprzedażowych - zapowiada Jacek Wyszyński, Prezes Pyramid Games. – Obecnie skupiamy się nad aktualizacją rozszerzającą grę o dodatkowy conent, którą planujemy zaprezentować jeszcze w tym miesiącu – dodaje Jacek Wyszyński.
Podstawą rozgrywki w tytule jest tryb dla pojedynczego gracza. Pełna wersja Dinosaur Fossil Hunter jest dostępna na platformach: Steam, Epic Store, Humble Store i w serwisie NVidia GeForce Now.
Pyramid Games zamierza przeprowadzić portowanie gry na konsole Xbox, a następnie na PlayStation
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=hDQkY1izqp4
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/864700/Dinosaur_Fossil_Hunter__Symulator_Paleontologa/
***
O Pyramid Games:
Pyramid Games to działające od 2010 roku studio, zajmujące się tworzeniem gier komputerowych. Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie. Celem studia jest produkcja dużej liczby ambitnych gier oraz zbudowanie wokół nich dużej społeczności graczy. Zespół Pyramid Games tworzą pasjonaci nauki i Science-Fiction, dlatego tworzone przez nich produkcje nastawione są na kierunek popularnonaukowy - gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy. Od sierpnia 2020 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Prawo
Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii

Surowsze kary dla przestępców, zniesienie terminu przedawnienia i zrównanie przestępstw offline z tymi dokonywanymi w internecie – to niektóre zmiany zaproponowane przez Parlament Europejski do przepisów dotyczących ochrony dzieci przed nadużyciami seksualnymi. Europosłowie chcą, by były to kwestie zharmonizowane w ramach UE. Szczególnie istotne jest dostosowanie prawa do wyzwań związanych z rozwojem nowych technologii – powinno ono uwzględniać m.in. filmy czy obrazy wytworzone z pomocą AI.
Ochrona środowiska
Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc

Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.