Polska premiera pierwszej hulajnogi z wyjmowaną baterią od Red Bull Racing

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Według prognoz wartość światowego rynku hulajnóg elektrycznych może wzrosnąć o 108 proc. na przestrzeni 6 lat. Do polskiej sprzedaży wchodzi pierwsza hulajnoga z wyjmowaną baterią o pojemności 10 000 mAh od Red Bull Racing – marki znanej z wyścigów Formuły 1. Rozwiązanie to pozwala na ładowanie akumulatora bez konieczności wnoszenia do wnętrza całego pojazdu. Model TAKE UP charakteryzuje mocny silnik 500 W, pompowane 10-calowe koła, przedni amortyzator, podwójny hamulec oraz wbudowany tempomat.
Przewiduje się, że wartość światowego rynku hulajnóg elektrycznych wzrośnie z 17,98 mld dolarów w 2022 r. do 37,44 mld dolarów do 2028 r. Jednocześnie z prognoz wynika, że rynek ten od 2021 do 2028 r. może wygenerować przychody w wysokości ponad 10,3 mld dolarów. Elektryczne hulajnogi są coraz popularniejsze także w polskich miastach, stają się coraz częściej alternatywnym środkiem transportu do jazdy samochodem po zakorkowanych ulicach lub poruszania się zatłoczoną komunikacją miejską. Na naszym rynku swoją premierę ma pierwsza hulajnoga z wyjmowaną baterią marki znanej z wyścigów Formuły 1 – Red Bull Racing, której polskim dystrybutorem jest firma 4cv.
Mocny silnik 500 W i wyjmowana bateria 10 000 mAh
Hulajnoga Red Bull Racing TAKE UP posiada mocny 500 W silnik, a maksymalna prędkość jazdy została przez producenta dla bezpieczeństwa ograniczona zgodnie z obowiązującymi przepisami do 20 km/h. Pojazd wyposażony jest w baterię litową o pojemności 10 000 mAh – wygodę codziennego użytkowania podnosi zastosowane rozwiązanie, umożliwiające wyjęcie jej z ramy hulajnogi i ładowanie bez konieczności wprowadzania pojazdu do mieszkania czy biura. Bateria po pełnym naładowaniu, które trwa ok. 6-7 godz., pozwala na przejechanie dystansu nawet do 40 km.
Pompowane 10-calowe koła i podwójny hamulec
Pojazd Red Bull Racing został wyposażony w pompowane 10-calowe koła, które w połączeniu z amortyzatorem z przodu hulajnogi gwarantują bardzo wygodną jazdę, zarówno po typowo miejskim terenie, jak i mniej równych ścieżkach. Niezawodność modelu TAKE UP podnosi podwójny hamulec – przedni bębnowy oraz tylny tarczowy. Funkcjonalność oraz wygodę jazdy dopełnia wbudowany tempomat, który ułatwia pokonywanie długich odcinków przy zachowaniu stałej prędkości jazdy.
Wygodna i bezpieczna jazda (niemal) przez cały rok
Hulajnoga przystosowana jest do użytkowania w temperaturach między 0 a 40°C, a dodatkowo posiada silne oświetlenie, więc bez przeszkód można z niej korzystać od wczesnej wiosny, przez najupalniejsze dni lata, aż do później jesieni. Dzięki szerokiemu zakresowi dozwolonej wilgotności podczas jazdy pojazd może być użytkowany zarówno w suche, jak i deszczowe dni.
Hulajnoga Red Bull Racing TAKE UP posiada funkcję składania, uchwyt na telefon oraz gniazdo ładowania USB. Pojazd w charakterystycznej dla marki znanej z wyścigów F1 czerwono-granatowej kolorystyce dostępny jest w sklepie Max Elektro w cenie 3 499 zł.

Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?

Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”

Polska baristka na międzynarodowej arenie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Konsument
Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.