Komunikaty PR

Polska gra VR „Divine Duel” już dostępna w Chinach

2023-08-10  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Najnowsza gra VR od Immersion Games jest już dostępna w chińskim PICO Store. Wcześniej w tym roku, 15 czerwca, gra produkcji notowanej na NewConnect spółki, zadebiutowała w międzynarodowym sklepie tego samego producenta z Azji. Warszawskie studio obecnie pracuje nad wersją Divine Duel na PC VR oraz dodaniem nowej zawartości.

Divine Duel został wydany w Chinach w wersji płatnej, w cenie 50 Juanów chińskich (ok. 28 złotych). Gracze w tej wersji będą mieli odblokowane wszystkie postacie i całe wyposażenie, a dodatkowe przedmioty kosmetyczne będzie można uzyskać wypełniając zadania i zdobywając osiągnięcia. Immersion Games pracuje obecnie nad dodaniem do Divine Duel nowej grywalnej postaci oraz szeregu tematycznie związanych z nią broni.

- Wraz z premierą Divine Duel na rynku chińskim udało nam się zrealizować wszystkie założenia kontraktu z Pico. Możemy teraz z większą intensywnością kontynuować pracę nad przygotowaniem nowej zawartości dla graczy, a więc kolejnych paczek zwariowanych broni i postaci. Dodatkowo, pracujemy nad wersją naszej gry na PC VR, której premierę planujemy jeszcze w tym roku - mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.

Divine Duel to pojedynkowa gra VR w formule free-to-play. Od czasu marcowej premiery w sklepie App Lab zebrała ona ponad 700 opinii od graczy i może się pochwalić wręcz idealną oceną, czyli 4,9/5. Od 15 czerwca br. jest również dostępna w międzynarodowym PICO Store.

PICO to wiodąca firma VR, założona w marcu 2015 roku, skupiająca się na technologii VR ALL-IN-ONE. W sierpniu 2021 roku została ona przejęta przez właściciela platformy TikTok - ByteDance.

Chiny to największy na świecie rynek gier wideo pod kątem liczby użytkowników. Obecnie aktywnych graczy jest już ponad 700 mln. Z danych rynkowych wynika, że w 2021 roku przychodów z lokalnego rynek gier w Państwie Środka wyniosły 45,5 mld USD. Szacunki natomiast wskazują, że do 2026 roku krajowe zyski chińskiego gamedevu powinny osiągnąć nawet poziom 55 mld USD.

***

O spółce:

Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. 1 marca 2023 roku miała premierę najnowsza gra studia – Divine Duel.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.