PixelAnt Games będzie tworzyć gry z brytyjskim Sumo Digital
Dobra wiadomość dla deweloperów i pasjonatów tworzenia gier. Od lutego br. wrocławskie studio PixelAnt Games jest częścią wielkiej rodziny Sumo Digital i pierwszym oddziałem tego brytyjskiego producenta w Europie. To partnerstwo otwiera przed polskim światem gamedev nowe perspektywy. Jest niepowtarzalną szansą dla tych, którzy chcą tworzyć gry z najwyższej półki i pracować z najlepszymi. Warto już dziś dołączyć do studia, które do końca tego roku planuje powiększyć zespół o kolejne kilkadziesiąt osób.
Wejście PixelAnt Games do grupy Sumo Digital otwiera nowe perspektywy przed polskim gamedevem. Po pierwsze – daje rodzimym programistom i developerom szansę współpracy z renomowanym producentem gier. Sumo Digital ma na swoim koncie m.in.: Sackboy: A Big Adventure, Crackdown 3, Forza Horizon 4 czy Hitman 2. Po drugie – całemu zespołowi PixelAnt Games daje dostęp do największych, najbardziej znanych projektów AAA i AA+ i najbardziej renomowanych partnerów branżowych. Umożliwia poszerzanie kompetencji dzięki pracy przy bardzo zróżnicowanych realizacjach, a także pozwala dalej pracować nad rozwojem własnego IP - w tym własnych rozwiązań technologicznych. Jest też okazją do uczenia się od światowej klasy ekspertów.
Współpraca z Sumo Digital idealnie wpisuje się w naszą długofalową strategię budowania organizacji w oparciu o szacunek, zaufanie, otwartą komunikację oraz doświadczenie branżowe. Będąc częścią grupy Sumo mamy dostęp do doświadczonych osób, sprawdzonych procesów i bardzo ciekawych projektów, co stanowi bardzo atrakcyjną ofertę dla każdego, kto ceni sobie rozwój osobisty i chce zwiększać swoją wartość na rynku pracy. Dodatkowo wypracowany model współpracy gwarantuje nam stabilność finansową, przy jednoczesnym zachowaniu niezależności decyzyjnej - podkreśla Paweł Rohleder Co-Founder PixelAnt Games.
Ponadto przejście wrocławskiego studia pod skrzydła brytyjskiego producenta jest znaczące jeszcze z jednego powodu. PixelAnt Games jest pierwszym oddziałem Sumo Digital w Europie kontynentalnej, a przy tym dalej studiem z dużą swobodą działania, rozwijającym się pod własną marką.
Gamedev 2.0 only
Studio PixelAnt Games to dziś wyjątkowo atrakcyjne miejsce pracy, ale nie tylko dzięki rozpoczynającej się właśnie współpracy z potentatem branży gamingowej. Prawdziwa siła przyciągania tkwi w wartościach, jakimi kierują się jego założyciele.
Od początku istnienia naszego studia podkreślamy, że interesuje nas tworzenie gier, ale tylko na zasadach, które nazywamy filozofią gamedev 2.0. Oznacza to w wielkim skrócie, że chcemy tworzyć gry w oparciu o najlepsze praktyki software developmentu, unikając – w takim stopniu, w jakim to tylko możliwe – crunchu i drenażu kreatywności. Chcemy tworzyć, dobrze się przy tym bawiąc, w atmosferze wzajemnego szacunku, otwartości i zaufania. Współpracujemy z Sumo Digital, ponieważ znaleźliśmy tam ludzi, którzy myślą tak jak my i którzy chcą pracować na zasadach partnerskich. To nas połączyło – podsumowuje Adam Lasoń Co-Founder PixelAnt Games.
Do końca 2021 roku zespół „mrówek” ma powiększyć się o kolejne kilkadziesiąt osób. Twórcy studia PixelAnt Games podkreślają, że to idealny moment, aby do nich dołączyć. Mają bowiem i środki, i determinację, aby tworzyć z Sumo Digital ambitne, wysokiej jakości gry i czerpać z tej pracy radość i satysfakcję.
***
PixelAnt Games to studio deweloperskie, które działa w branży gamedev od 2020 roku. Swoją siedzibę ma we Wrocławiu. Tworzy gry na PC, konsole: PS, Xbox i Switch. Od lutego 2021 roku współpracuje z brytyjskim Sumo Digital i jest pierwszym w Europie kontynentalnej oddziałem tego światowego producenta gier.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce
Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.