Pekao Leasing wspiera młode talenty
Pekao Leasing postanowiło wspierać młodzież, mającą pasję oraz zapał do rozwijania swoich umiejętności. Jedną z takich osób jest piętnastoletni Bartosz Lenk, młody twórca gier dla młodzieży. Jednak, aby móc tworzyć coraz to nowsze i lepsze gry, potrzebuje odpowiedniego sprzętu oraz szkoleń. Pod koniec czerwca otrzymał od Pekao Leasing zestaw kursów, szkoleń oraz profesjonalną kamerkę internetową, które pomogą mu w rozwijaniu umiejętności programowania, niezbędnych dla każdego twórcy gier komputerowych.
Inwestycja w talent wymaga nie tylko czasu, ale również pieniędzy. Nie zawsze młodych i ambitnych ludzi stać na najlepsze i jednocześnie najdroższe sprzęty oraz oprogramowanie. Dlatego tak istotne jest, aby wspierać młodych i zdolnych w ich działaniu. Jedną z takich osób jest Bartosz Lenk - piętnastolatek, który w 2019 roku wypuścił na rynek już czwartą swoją grę dla młodzieży. Esport Empire to gra, w której wcielamy się we właściciela drużyny esportowej. Poprzez rozwijanie swoich umiejętności, zdobywamy pieniądze, które pozwalają na tworzenie coraz to lepszych zespołów. Pekao Leasing zauważyło u Bartosza potencjał i postanowiło wesprzeć chłopca w rozszerzaniu pasji.
- Bartek to bardzo bystry i twórczy chłopak. Jesteśmy pod dużym wrażeniem jego umiejętności w tak młodym wieku. Zobaczyliśmy w nim duże zaangażowanie i pasję. Widać, że mimo młodego wieku wie, co chce robić w przyszłości i udoskonalać swoje umiejętności. Zawsze będziemy wspierać młodych
i zdeterminowanych ludzi, którzy pragną osiągnąć sukces. Mamy nadzieję, że kursy i szkolenia, które mu podarowaliśmy, pomogą mu w doskonaleniu swoich umiejętności, a dzięki profesjonalnej kamerce internetowej będzie mógł nagrywać coraz lepsze materiały o grach – mówi Bartosz Węsierski, Członek Zarządu Pekao Leasing.
Darowizna została przekazana Bartoszowi oraz jego mamie z końcem czerwca 2020 roku.

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.