Parkometr w telefonie – Provema wprowadziła nową usługę.

Provema Sp. z o.o.
Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
575282018
www.provema.pl
Parking. Tak nazywa się nowa kafelka w aplikacja Provema. To rozwiązanie ma na celu ułatwienie kierowcom korzystanie z płatnych stref parkowania bez konieczności szukania parkomatu i odliczania drobnych pieniędzy. Środki pobierane są z konta za czas korzystania z parkingu. W każdej chwili można zdalnie przedłużyć lub zakończyć czas postoju.
Mobilnie – z każdego miejsca
Za parkowanie płacimy zdalnie z poziomu aplikacji. Z pozycji telefonu wprowadzimy dane pojazdu, opłacimy dostępną strefę parkowania. Przed parkowaniem należy oszacować czas, ale poniesiemy koszty tylko za faktyczny okres korzystania z parkingu. Można wybrać dopasowaną taryfę lub ustawić własny czas.
Opłata
Za parking kwota pobierana jest automatycznie z konta aplikacji. Provemę można zasilić poprzez doładowanie dotpay, przelew bankowy na numer IBAN lub dokonać wpłaty przez paysafecash.
Winieta
Przed skorzystaniem z parkowania należy pamiętać o umieszczeniu winiety za szybą pojazdu z informacją o parkowaniu z moBILET. Winietę można pobrać bezpośrednio z aplikacji do samodzielnego wydruku.
Gdzie z Provema?
Z Provema zaparkujesz nie tylko w dużych, znanych aglomeracjach, ale też w takich miastach jak Sieraków, Rakoniewice Praszka i wiele innych. Warto sprawdzić osobiście.
- Najważniejsze to spełniać oczekiwania naszych użytkoników. Cały czas podekreślamy, że aplikacja Provema jest multizadaniowa, multifinansowa, a co za tym idzie multinowoczesna - komentuje Monika Chrobasik; Project Manager w Provema.
Aplikacja jest bezpłatna do pobrania w google play, app store oraz app gallery
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.