Onesano z cyklem podcastów o suplementach diety
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
„Po co te suple?” to nowy cykl podcastów uruchomiony przez onesano – producenta naturalnych suplementów diety – przy współpracy z radiem RMF FM. Podczas czterech antenowych spotkań prowadzonych przez dziennikarkę, Jadwigę Polus, pracujący dla marki eksperci odpowiadają na wiele pytań związanych ze skuteczną suplementacją.
Podcasty są skierowane do osób zainteresowanych tematyką zdrowego stylu życia oraz suplementacji oraz do wszystkich, którzy chcą pogłębić dotychczasową wiedzę w tym zakresie. Wszelkie wątpliwości pomagają rozwiać biotechnolodzy, chemicy i doktorzy nauk medycznych, którzy na co dzień opracowują preparaty marki onesano.
Słuchacze mogą dowiedzieć się między innymi, na co zwrócić uwagę, robiąc zakupy, jakie substancje korzystnie wpływają na odporność i urodę, a także skąd wiadomo, że organizm potrzebuje dodatkowego wsparcia. Podcasty pełnią przede wszystkim rolę poradnikową. Chcemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, edukując w obszarze odpowiedzialnej suplementacji. Jest to szczególnie istotne w czasach zintensyfikowanego marketingu i reklamy, gdy bardzo często pod wpływem zewnętrznego nacisku, decyzje odnośnie suplementacji nie są podejmowane w pełni świadomie – mówi Zosia Cichoń, pełnomocniczka zarządu onesano.
Cztery pierwsze odcinki podcastów „Po co te suple?” są już dostępne na platformie Spotify i RMF ON.
Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji
Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych
Onkologiczne Centrum Kryzysowe udostępniło nową ścieżkę pacjenta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.