Komunikaty PR

Odświeżamy aparat instax mini LiPlay™

2024-06-18  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Przedstawiamy udoskonalony aparat instax mini LiPlay™, który zyskał trzy nowe kolory obudowy, faktury powierzchni i gniazdo do ładowania akumulatora.

FUJIFILM Europe ma przyjemność poinformować, że hybrydowy aparat natychmiastowy typu „2 w 1” instax mini LiPlay™ (zwany dalej „instax mini LiPlay™”) będzie dostępny w odświeżonej wersji. Pojawią się trzy nowe barwy obudowy odpowiadające najnowszym trendom: Matcha Green (zieleń matchy), Misty White (mglista biel) i Deep Bronze (głęboki brąz), każda o innej fakturze powierzchni. Nowa wersja zachowuje tę samą funkcjonalność, łatwość obsługi i kompaktowe rozmiary, a także zestaw funkcji takich jak możliwość nagrywania wiadomości głosowych i drukowania zdjęć wykonanych smartfonem. Ponadto, w nowej wersji aparatu gniazdo ładowania akumulatora jest teraz typu USB-C. Dodatkowo, aktualizacja oprogramowania sprzętowego aparatu, która poprzednio wymagała pobrania pakietu oprogramowania ze strony internetowej i zapisania go na karcie micro-SD, jest teraz znacznie prostsza i odbywa się przez podłączenie smartfona z dedykowaną aplikacją do aparatu instax mini LiPlay™.

Podobnie jak w przypadku istniejącej wersji instax mini LiPlay™, aparat dysponuje kolekcją 13 ramek artystycznych i 6 filtrów fotograficznych. Dedykowana aplikacja z kolei oferuje ponad 60 ramek artystycznych. Z ramek i filtrów można skorzystać, aby wzbogacić zdjęcia o dodatkowe efekty wizualne.

Nowy instax mini LiPlay™ w sprzedaży pojawi się 19 lipca 2024 r. Więcej informacji o produkcie można znaleźć na stronie www.instax.pl

FUJIFILM, instax, instax mini LiPlay™ są znakami towarowymi FUJIFILM Corporation i spółek stowarzyszonych.  © 2024 FUJIFILM Europe GmbH.  Wszystkie prawa zastrzeżone.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.