Komunikaty PR

Odśwież swoje selfie. Wypróbuj nowy filtr #FreshFace od Samsung

2020-12-23  |  01:00
Biuro prasowe

Skończ z nudą i wypróbuj #FreshFace - wyjątkowy filtr stworzony przez Samsung, dzięki któremu przekonasz się, co oznacza świeżość. Z jego pomocą odmienisz swoje zdjęcia w mediach społecznościowych jednym kliknięciem! Przyłącz się do zabawy - pobierz filtr i udostępniaj swoje niezwykłe portrety.

Tak wygląda świeżość

Chcesz nadać świeżość swoim zdjęciom na Instagramie i Facebooku? Szukasz czegoś oryginalnego w morzu podobnych do siebie filtrów? Wypróbuj #FreshFace od Samsung i zaskocz znajomych. Nowy filtr to oryginalne połączenie inspiracji obrazami Giuseppe Arcimboldo, przedstawiającymi ludzkie twarze skomponowane z warzyw i owoców i tego co najlepsze w nowej linii lodówek Samsung Grand+. Brzmi intrygująco? Włącz się do zabawy i odśwież swoje selfie!

Zawsze świeżo z nową linią lodówek Grand+

Świeżość ma znaczenie, dlatego warto podkreślać jej zalety zarówno w mediach społecznościowych, jak i w naszych kuchniach. Nowe lodówki Samsung z linii Grand+ gwarantują, że zawsze będziemy sięgać po świeże owoce i warzywa – kolorowe, soczyste i pachnące. Urządzenia wyposażone zostały w technologie, które przedłużają świeżość produktów i chronią je przed utratą smaku i właściwości odżywczych. Należy do nich szuflada zero Optimal Fresh+, którą można używać na dwa sposoby – w trybie pojedynczym ustawiamy jedną, stałą temperaturę, a wybierając tryb podwójny możemy wydzielić dwie strefy z różnym poziomem temperatur*. Lewa część z niższą temperaturą stwarza optymalne warunki do przechowywania mięsa, wędlin oraz ryb, a prawa, z wyższą temperaturą jest idealna dla owoców i warzyw**. Z kolei szuflada z kontrolą wilgotności powietrza Humidity Fresh+ zapewnia najlepsze warunki do przechowywania warzyw i owoców, zapobiegając ich wysychaniu. Co więcej, lodówki z nowej linii Samsung Grand+ z technologią SpaceMax™ oferują pojemność do 385 litrów. Tak duża przestrzeń w środku lodówki została osiągnięta dzięki zastosowaniu specjalnego systemu izolacji, który umożliwia zmniejszenie grubości ścianek, dzięki czemu wymiary zewnętrzne lodówki nie zmieniają się a my zyskujemy nawet 18 litrów pojemności więcej. Dzięki temu możemy rzadziej robić zakupy i kupować więcej.

Ciesz się świeżością na miarę Grand+. Filtr #FreshFace dostępny jest na profilu Samsungpolska na IG i Fb oraz bezpośrednio pod poniższymi linkami:

https://www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/185428619830194/

https://www.instagram.com/ar/185428619830194/

 

Więcej informacji o linii Samsung Grand+ na www.grandplus.pl

 

 

* Ustawienia temperatur w strefach są zależne od ogólnych ustawień chłodziarki.

** Przykładowe warunki dla temperatury chłodziarki 1°C. Temperatura w lewej strefie jest obniżona o 2°C względem tej ustawionej w całym urządzeniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.