Nowy Game Cinematic Showreel od Platige Image
Call of Duty: Vanguard & Warzone, Dying Light 2 Stay Human, Vampire: The Masquerade – Bloodhunt oraz Company of Heroes 3, to tytuły cinematików i trailerów, które możemy zobaczyć w najnowszym Game Cinematic Showeel. W dwuminutowym materiale możemy obejrzeć najciekawsze projekty zrealizowane w ostatnim czasie przez studio Platige Image.
Pokazane w filmie produkcje zdobyły nie tylko uznanie wśród graczy, ale i jury międzynarodowych konkursów. Za zwiastun do drugiej części kultowej gry, Dying Light Stay Human, polskie studio otrzymało srebrną nagrodę w konkursie Epica Awards w kategorii animacja.
Platige Image to studio produkcji i postprodukcji specjalizujące się w grafice komputerowej, animacji 3D i efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklam, znane z produkcji game trailerów, które prezentowane są na światowych konferencjach, takich jak E3 czy The Game Awards. Za realizacją tych produkcji stoją znakomici i nagradzani reżyserzy oraz artyści, którzy zajmują się całkowitą produkcją, od scenariuszy po nagranie, przez castingi i art directoring, aż do uzyskania gotowego materiału.
Najnowszy Game Cinematic Showreel od Platige Image można obejrzeć na kanale YouTube PlatigeImage.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.