Nowość od marki Wawel – MINIczekolada Danusia o smaku kokosowym
Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.
Klasyka w nowej odsłonie!
MINIczekolady to szeroka gama produktów, które proponuje konsumentom marka Wawel. To chwila przyjemności z oryginalną czekoladą w wersji MINI o delikatnych, rozpływających się w ustach aromatycznych nadzieniach. Niekwestionowaną królową wśród nich jest produkowana od ponad 100 lat Danusia Klasyczna.
MINIczekolada pakowana jest w eleganckie granatowe opakowanie ze szlachetnymi zdobieniami z wizerunkiem Danusi - od której wywodzi się nazwa produktu. Gładka konsystencja czekoladki z delikatnym orzechowo-czekoladowym nadzieniem, powoli rozpływająca się w ustach, od lat cieszy się uznaniem konsumentów.
W styczniu br. marka Wawel rozszerzyła produkt o nowy wariant smakowy: Danusię Kokosową. Nowość to harmonijne połączenie szlachetnej czekolady z Wawelu z intensywnie kokosowym nadzieniem.
100 - letnia receptura
Subtelne, oryginalne błękitno-granatowe opakowanie eksponuje najważniejsze cechy produktu oraz sprawia, że Danusia Kokosowa wyróżnia się na półce sprzedażowej wśród batonów i innych słodkich przyjemności.
Cienka forma tej MINIczekolady pozwala poczuć intensywny smak kokosa i wysoką jakość czekolady, która od ponad 100 lat jest tworzona przez doświadczonych Mistrzów Czekolady z Wawelu. Produkt składa się z łatwych do podzielenia kostek, dzięki czemu można zjeść ją na raz, odłożyć na później lub podzielić się ze znajomymi. Idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej, którą można pić w przerwie od pracy, czy do słodkiej chwili przyjemności, którą delektujemy się w ciągu dnia.
Filigranowa forma produktu pozwala na łatwe schowanie jej do torebki lub kieszeni, dzięki czemu można delektować się delikatnym kokosowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie. Powstaje w oparciu o klasyczną, tradycyjną recepturę z użyciem dobrych składników. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.
Mocne wsparcie marketingowe
Wprowadzeniu na rynek nowości towarzyszyć będzie intensywna kampania mediowa. Zaplanowano silną komunikację w kanale digital – w tym influencer marketing, a także wsparcie w prasie handlowej oraz kampanię w kinach. Marka będzie prowadziła również działania PR i aktywacje w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników
Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Prawo
UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.