Komunikaty PR

Nowość od marki Wawel – MINIczekolada Danusia o smaku kokosowym

2022-01-25  |  13:30
Biuro prasowe

Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.

 

Klasyka w nowej odsłonie!

MINIczekolady to szeroka gama produktów, które proponuje konsumentom marka Wawel. To chwila przyjemności z oryginalną czekoladą w wersji MINI o delikatnych, rozpływających się w ustach aromatycznych nadzieniach. Niekwestionowaną królową wśród nich jest produkowana od ponad 100 lat Danusia Klasyczna.

MINIczekolada pakowana jest w eleganckie granatowe opakowanie ze szlachetnymi zdobieniami z wizerunkiem Danusi - od której wywodzi się nazwa produktu. Gładka konsystencja czekoladki z delikatnym orzechowo-czekoladowym nadzieniem, powoli rozpływająca się w ustach,  od lat cieszy się uznaniem konsumentów.

W styczniu br. marka Wawel rozszerzyła produkt o nowy wariant smakowy: Danusię Kokosową. Nowość to harmonijne połączenie szlachetnej czekolady z Wawelu z intensywnie kokosowym nadzieniem.

 

100 - letnia receptura


Subtelne, oryginalne błękitno-granatowe opakowanie eksponuje najważniejsze cechy produktu oraz sprawia, że Danusia Kokosowa wyróżnia się na półce sprzedażowej wśród batonów i innych słodkich przyjemności.

Cienka forma tej MINIczekolady pozwala poczuć intensywny smak kokosa i wysoką jakość czekolady, która od ponad 100 lat jest tworzona przez doświadczonych Mistrzów Czekolady z Wawelu. Produkt składa się z łatwych do podzielenia kostek, dzięki czemu można zjeść ją na raz, odłożyć na później lub podzielić się ze znajomymi. Idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej, którą można pić w przerwie od pracy, czy do słodkiej chwili przyjemności, którą delektujemy się w ciągu dnia.

Filigranowa forma produktu pozwala na łatwe schowanie jej do torebki lub kieszeni, dzięki czemu można delektować się delikatnym kokosowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie. Powstaje w oparciu o klasyczną, tradycyjną recepturę z użyciem dobrych składników. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.

 

Mocne wsparcie marketingowe

Wprowadzeniu na rynek nowości towarzyszyć będzie intensywna kampania mediowa. Zaplanowano silną komunikację w kanale digital – w tym influencer marketing, a także wsparcie w prasie handlowej oraz kampanię w kinach. Marka będzie prowadziła również działania PR i aktywacje w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.