Komunikaty PR

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

2025-03-04  |  08:00
Biuro prasowe

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi. PayU umożliwia klientom sklepów zbudowanych na Shopify jeszcze wygodniejsze płatności za zakupy, w tym BLIK-iem bezpośrednio na stronie z potwierdzeniem zamówienia (tzw. checkout).

Dzięki Shopify, jednej z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie, można prowadzić sklep internetowy bez potrzeby posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej. Jest to popularne rozwiązanie zarówno wśród przedsiębiorców, którzy chcą szybko uruchomić e-commerce, jak i firm, których biznes dynamicznie się rozwija lokalnie lub międzynarodowo. Sklepy internetowe każdej wielkości korzystające z Shopify mogą w łatwy sposób zintegrować serwis online z bramką płatniczą PayU, aby oferować klientom bezpieczne oraz jeszcze szybsze i wygodniejsze płatności.

Dwa nowe rozwiązania to wtyczka „Shopify PayU GPO”, w ramach której metody płatności udostępniane są na stronie operatora płatności, oraz wtyczka „Shopify PayU GPO BLIK” umożliwiająca przedstawienie płatności BLIK-iem bezpośrednio na stronie realizacji zamówienia (checkoutu) w sklepie internetowym zbudowanym na Shopify. Z perspektywy optymalizacji konwersji sprzedaży w e-commerce jest to unikalne i rewolucyjne rozwiązanie na rynku.

Shopify obsługuje miliony sklepów internetowych na całym świecie, zapewniając przedsiębiorcom łatwą w użyciu platformę do sprzedaży produktów i usług. W miarę jak e-commerce prężnie się rozwija, rośnie również popularność Shopify w Polsce, a wraz z nią potrzeba rozwiązań płatniczych, które są elastyczne, bezpieczne i łatwe w konfiguracji.

Korzyści dla sklepów

Aplikacje PayU dla Shopify upraszczają integrację płatności dla sklepów zbudowanych na tej popularnej platformie, umożliwiając sprzedawcom akceptowanie płatności za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Po zainstalowaniu wtyczki „PayU GPO” pobranej z Shopify App Store, sprzedawcy mogą skonfigurować w panelu preferencje dotyczące płatności, np. obsługiwane metody płatności, waluty czy ustawienia ochrony przed oszustwami, w taki sposób, aby bramka płatności PayU idealnie pasowała do potrzeb biznesowych sklepu. Przed pełnym uruchomieniem w sklepie, można również przeprowadzać transakcje testowe w środowisku Sandbox.

payu_02

Płatności BLIK bezpośrednio na stronie realizacji zamówienia

Obok głównej wtyczki bramki płatności, PayU oferuje również wtyczkę „BLIK”. Jest to przełomowe rozwiązanie dla wszystkich graczy polskiego rynku e-commerce, którzy rozwijają swoje sklepy na platformie Shopify. Wtyczka „BLIK” stworzona przez PayU umożliwia płatności BLIK-iem bezpośrednio na stronie potwierdzenia zamówienia w sklepie, a weryfikacja płatności odbywa się natychmiast na stronie płatności BLIK – bez potrzeby przekierowania do dostawcy płatności.

– Nasza wtyczka BLIK dla Shopify to duży krok naprzód dla firm sprzedających online w Polsce, gdzie BLIK jest najpopularniejszą alternatywną metodą płatności – mówi Daniel Blumczyński, członek zarządu PayU S.A. – Do tej pory kupujący musieli opuszczać sklep, aby zapłacić BLIK-iem na stronie dostawcy płatności. Dzięki wtyczce od PayU sprzedawcy mogą dodać BLIKa jako osobną opcję płatności bezpośrednio w swoim sklepie Shopify. To znacznie upraszcza i przyspiesza proces zakupowy, co poprawia ogólną wygodę klientów i zwiększa sprzedaż – dodaje.

Dostępność dwóch wtyczek – PayU GPO oraz PayU GPO BLIK – pozwala dostosować system płatności do potrzeb każdego sklepu internetowego, a ich instalacja w sklepie Shopify jest bardzo prosta.

Wzmocnienie pozycji PayU w ekosystemie e-commerce

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw przenosi swoją sprzedaż do internetu. Dlatego tak ważne jest, aby płatności były bezpieczne, proste i wygodne dla ich klientów. Dwie nowe aplikacje dla Shopify umacniają pozycję PayU jako lidera w płatnościach online i zaufanego partnera dla firm każdej wielkości prowadzących działalność e-commerce. Dzięki rozwiązaniom PayU firmy mogą łatwiej zarządzać płatnościami i rozwijać swoje sklepy internetowe.

Źródło: PayU

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe Biuro prasowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.