Nowe korzyści dla klientów huawei.pl
Wydłużona do trzech lat gwarancja na laptop, jednorazowa, bezpłatna naprawa ekranu smartfona w ciągu 3 miesięcy od zakupu i dostawa na następny dzień roboczy przy zakupach opłaconych do południa dnia poprzedniego – to tylko niektóre z nowych korzyści dla klientów sklepu huawei.pl. Na odwiedzających sklep codziennie czekają atrakcyjne promocje, wygodne, różnorodne formy płatności i zawsze darmowa, szybka dostawa.
- Chcemy, aby sklep huawei.pl kojarzył się konsumentom z unikalną ofertą, błyskawiczną dostawą i doskonałą obsługą w całym procesie dokonywania zakupu. Nasz cel to sprawić, by konsumenci zapamiętali markę huawei.pl i przyzwyczaili się do myśli, że warto pod ten adres zaglądać nawet codziennie, bo jest wielce prawdopodobne, że trafi się na naprawdę wyjątkową okazję, nie tylko w OkazjoWTORKI. Już dziś wprowadzamy pakiet nowych korzyści dla użytkowników sklepu, i planujemy kolejne – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.
Od dzisiaj klienci sklepu huawei.pl mogą skorzystać z nowych korzystnych ofert, takich jak:
- 3-letnia gwarancja na kupiony laptop – przy zakupie urządzenia na huawei.pl, standardowa dwuletnia gwarancja zostanie wydłużona o dodatkowy rok. Wśród produktów objętych tą promocją znajdują się najnowsze laptopy Huawei z serii MateBook X, MateBook X Pro, MateBook 13, MateBook 14, MateBook D 14, MateBook D 15, a także najnowszy laptop w portfolio Huawei – MateBook D 16.
- Jednorazowa, bezpłatna naprawa ekranu smarftona w ciągu 3 miesięcy od zakupu – oferta ta dotyczy smartfonów zakupionych w sklepie huawei.pl i obejmuje wybrane urządzenia z serii P smart 2021, P30 lite, P30 Pro, P40 lite, P40 Pro, Mate 40 Pro oraz model Y6p.
- Bezpłatna dostawa na następny dzień roboczy, pod warunkiem złożenia zamówienia i opłacenia go przed godziną 12:00.
- 20 zł zniżki na zakupy na huawei.pl za wystawienie opinii o produkcie, który został również zakupiony w huawei.pl. W celu otrzymania kuponu, należy zalogować się do swojego konta bądź zarejestrować się, przejść na kartę użytkowanego produktu i zostawić opinię pod produktem. Następnie użytkownik musi zrobić zrzut ekranu z wystawioną opinią i przesłać ją na adres e-mail: sklep@huawei.com. Opinia zostanie sprawdzona przez moderatorów pod kątem zgodności z regulaminem, a po weryfikacji, klient otrzyma kupon rabatowy o wartości 20 zł na kolejne zakupy w sklepie huawei.pl. Minimalna wartość zakupów musi wynosić 21 zł. Kupon będzie ważny przez 14 dni. Regulamin promocji znajduje się na stronie huawei.pl.
Użytkownicy huawei.pl mogą też otrzymać 50 zł za zapisanie się do newslettera – każdy nowy subskrybent otrzyma kupon rabatowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy w sklepie o wartości min. 200 zł.
Sklep huawei.pl oferuje klientom wiele wygodnych form płatności, w tym atrakcyjne raty 0%, płatności za pobraniem oraz dostawę do paczkomatów InPost. Dostawy są co do zasady bezpłatne. Huawei.pl gwarantuje też 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru.
W sklepie huawei.pl można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej.
Na odwiedzających sklep codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. Jest to cykliczna oferta na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity – dostępne wyłącznie w tym dniu.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.