NEC uruchamia dedykowany portal webinarowy


Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
Portal ma za zadanie zapewnić transfer wiedzy i wgląd w rozwiązania, które będą najlepsze dla potrzeb klientów NEC.
Platforma zawiera istotne informacje dla pełnego spektrum użytkowników biznesowych – w tym dla sprzedawców, doradców, integratorów i co najważniejsze: po raz pierwszy dla biznesowych użytkowników końcowych. Zawartość portalu oferuje analizy i wiedzę na temat zagadnień rynkowych, aplikacji, produktów i najlepszych praktyk. Jest on tworzony przez specjalistów NEC Display Solutions wraz z wiodącymi ekspertami z branży.
Treści, które będą dostępne zarówno na żywo, jak i w postaci nagrań, skupią się na produktach NEC i sposobach jak najlepszego ich wykorzystania. Dostępnych jest już wiele nagranych sesji szkoleniowych w różnych językach, a zakres tematyczny najbliższych webinariów na żywo obejmie:
- Zamknięte źródło światła w projektorach laserowych – dlaczego warto?
- Interaktywne monitory NEC serii CB jako nowoczesne rozwiązanie dydaktyczne dla Twojej firmy
- Rozwiązania NEC dvLED: seria webinarów obejmująca cały proces, od projektu instalacji i specyfikacji po wdrożenie i utrzymanie
- Monitory NEC InfinityBoard - nieskończone możliwości interaktywnego narzędzia dla każdego środowiska pracy
- Digital Signage z nowym odtwarzaczem NEC MediaPlayer NEC zasilanym przez Raspberry Pi: zalety Raspberry Pi jako playera oraz różne rozwiązania w zakresie Digital Signage oparte na Raspberry Pi
- oraz wiele więcej zagadnień, które będą systematycznie publikowane na portalu
Monika Początek, Marketing Coordinator CSEE w NEC Display Solutions Europe: "W dzisiejszym niepewnym i ciągle zmieniającym się świecie, nigdy nie było lepszego czasu na naukę, a także większego zapotrzebowania na specjalizowane treści edukacyjne. W Polsce od dawna NEC Display Solutions prowadzi webinaria dla swoich partnerów handlowych. Obecnie po raz pierwszy na tak szeroką skalę dajemy możliwość skorzystania z naszej eksperckiej wiedzy również klientom końcowym."
Materiały webinarowe będą dostępne w językach: angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim i polskim.
Aby uzyskać więcej informacji lub uzyskać bezpośredni dostęp do portalu webinarowego, odwiedź https://www.nec-display-solutions.com/p/pl/pl/seemore/webinars.xhtml

Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25

AGH wybiera SAP do rozwijania projektu transformacji cyfrowej

Acer i Google wspierają współczesną edukację
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.