Komunikaty PR

Kim chcę być, gdy dorosnę? - #DobraRobotaChallenge

2020-10-08  |  15:00
Biuro prasowe

Fundacja „Wawel z Rodziną” startuje z programem zachęcającym młodzież do poznania specyfiki pracy różnych profesji oraz odpowiedzialnego planowania swojej ścieżki zawodowej i edukacyjnej. Do dyspozycji nauczycieli przygotowano scenariusze zajęć i materiały filmowe, które ułatwiają uczestnikom poznawanie swoich zainteresowań i kompetencji. W ramach programu zaplanowano też konkurs, w którym do zdobycia są słodkie niespodzianki firmy Wawel oraz przyjazd Wawel Trucka - interaktywnej ciężarówki pełnej słodyczy.

W programie edukacyjnym #dobrarobotachallenge mogą wziąć udział podopieczni szkół publicznych, placówek opiekuńczo-wychowawczych opieki całodobowej i dziennej w całym kraju. W ramach akcji, Fundacja „Wawel z Rodziną” przygotowała dla nauczycieli materiały edukacyjne ułatwiające przeprowadzenie zajęć z młodzieżą z klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz z klas szkół ponadpodstawowych. Materiały opierające się na 3 lekcjach: „Zawody wczoraj, dziś, jutro”, „Jak wygląda dzień pracy w różnych zawodach” i „Pasja, a zawód”, mają za zadanie przygotować młodzież do odpowiedzialnego planowania ścieżki zawodowej i trafnego podejmowania decyzji dotyczących wyboru szkoły, uczelni, w której będą kontynuować naukę.  Dodatkowo, do skryptów zostały przygotowane materiały filmowe, w których znane osoby opowiadają o swojej pracy.

Akcji towarzyszy także konkurs, który polega na wykonaniu wszystkich poleceń opisanych w materiałach dydaktycznych, jako „Zadania z gwiazdką - konkursowe”, a następnie sfotografowanie powstałych prac i przesłanie ich na adres mailowy Fundacji (fundacja@fundacjawawel.pl.). Na zwycięzców czekają nie tylko słodkości od firmy Wawel, ale także odwiedziny Wawel Trucka - interaktywnej ciężarówki pełnej słodyczy.

- Akcja #DobraRobotaChallenge oraz organizowany w jej ramach konkurs to inicjatywa firmy Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną”, wśród priorytetów której znajduje się m.in. pomoc w edukacji najmłodszych i promowanie dobrych postaw wśród dzieci. Najmłodsi są dla nas bardzo ważni, cieszymy się, że możemy im pomagać oraz pokazywać dobre przykłady. Zachęcamy wszystkich do udziału w naszym konkursie, który może być świetnym krokiem w wyborze ścieżki życiowej każdego ucznia. - wyjaśnia Sylwia Warnecka z Fundacji „Wawel z Rodziną”.

Konkurs edukacyjny trwa od 1 października 2020 roku do 15 stycznia 2021 r. Szczegóły i regulamin konkursu znaleźć można na stronie Fundacji: https://fundacjawawel.pl/dobrarobota/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nauka Pre-NeurIPS 2024: jak młodzi Polacy prowadzą badania nad AI Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Pre-NeurIPS 2024: jak młodzi Polacy prowadzą badania nad AI

Rozgrzewka przed gigantyczną konferencją naukową, szansa, by zaprezentować wyniki szerszej publiczności, pierwsze kroki w międzynarodowym środowisku naukowym. Na początku grudnia na
Nauka BRAK ZDJĘCIA
2024-12-19 | 16:10

Test Myers-Briggs a nauka języków obcych! Rób to, do czego jesteś stworzony!

Logicy, dyskutanci, protagoniści, wirtuozi – to tylko niektóre z 16 typów osobowości wyróżnianych w teście Myers-Briggs. Zrozumienie tych typów może mieć kluczowe znaczenie w procesie rozwoju
Nauka Tofi MET – innowacyjne wsparcie dla hodowców krów
2024-09-30 | 01:00

Tofi MET – innowacyjne wsparcie dla hodowców krów

Pfeifer & Langen Polska wprowadza Tofi MET – nowy, wyjątkowy produkt stworzony z myślą o hodowcach bydła mlecznego. To jedyne na rynku, połączenie metabolizowanej metioniny oraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Polityka

Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.