Kampania Bayer #ThankYouScience wsparta przez influencera: Doktora z TikToka
Bayer rusza z kampanią #ThankYouScience. Inicjatywę wspiera znany influencer: Doktor z TikToka |
Warszawa, 15 listopada 2022 – Dołącz do inicjatywy #ThankYouScience! Podziękuj nauce i naukowcom za objaśnianie świata i przełomowe wynalazki! Dzięki nim Twoje życie może stawać się lepsze i zdrowsze. Jak dołączyć do akcji? Napisz w mediach społecznościowych jakie odkrycie czy technologia wspiera Cię na co dzień i bez czego nie wyobrażasz sobie życia. Dodając hasztag #ThankYouScience wyrazisz wdzięczność naukowcom za ich pasję i odwagę myślenia.
Do akcji, wzorem ostatnich lat, zaprasza firma Bayer.
– W coraz szybciej zmieniającym się świecie to właśnie nauka daje nadzieję na lepsze jutro. Gdy dziś jedne zespoły badawcze opracowują innowacyjne terapie leczenia chorób serca czy nowotworów, inne pracują nad nasionami roślin o większej wydajności w obliczu zmian klimatu – mówi Monika Lechowska-Wróbel, dyrektor działu komunikacji Bayer – Misja naszej firmy to „Science for a better life”: od 160 lat jesteśmy związani z nauką. Doskonale rozumiemy jak ważne jest zaufanie do niej, dlatego do rozmowy zapraszamy najmłodsze pokolenie, które za chwilę przejmie stery świata.
Partnerem #ThankYouScience został Konrad Skotnicki, czyli popularny Doktor z TikToka. To naukowiec, który dzieli się z fanami ciekawostkami i wiedzą w zaskakującej formie. W swoich relacjach porusza tematy z wielu dziedzin, w tym biologii, chemii, nauki o klimacie, a nawet archeologii. Łączna liczba wyświetleń jego postów sięga już kilkunastu milionów. W ramach swojego zaangażowania influencer zamieszcza cykl postów prezentujących wyjątkowe dokonania naukowe w dziedzinie medycyny, rolnictwa czy zrównoważonego rozwoju. Znany z pasji do wiedzy, popularny doktor zachęca wszystkich do podjęcia hasztagowego wyzwania.
– Nauka to moja pasja: i zawodowa, i prywatna. Ogromnie się cieszę, że mogę być częścią inicjatywy #ThankYouScience, która pokazuje, że w każdym obszarze życia wspierają nas wyniki badań i doświadczenia tysięcy naukowców. Ta akcja to świetna okazja do tego, żeby zastanowić się jak mogłoby wyglądać nasze życie bez nauki – i podziękować pasjonatom, dzięki którym mamy szansę na radzenie sobie z wyzwaniami z zakresu zdrowia, żywności czy zmian klimatycznych – przekonuje Konrad Skotnicki – Zapraszam do odwiedzenia kanału Doktor z TikToka i zostawienia komentarza! Jestem bardzo ciekawy które osiągnięcia nauki okażą się dla Was najważniejsze!
Programowi towarzyszy seria animacji poświęconych ciekawostkom z obszarów zdrowia i żywienia, publikowanych na popularno-naukowym fanpejdżu Baylab firmy Bayer na Facebooku. Również tu można zostawiać komentarze z podziękowaniami dla naukowców i hasztagiem #ThankYouScience – i oczywiście włączyć się do dyskusji z innymi internautami.
O firmie Bayer
Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się na obszarach nauk Life Sciences, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom i planecie poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Bayer angażuje się w zrównoważony rozwój i wywieranie pozytywnego wpływu poprzez swoją działalność. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia wartości poprzez innowacje i wzrost. Marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2021 Grupa zatrudniała około 100 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 44,1 mld euro. Wydatki na badania i rozwój - przed uwzględnieniem pozycji nadzwyczajnych - wyniosły 5,3 mld euro. Więcej informacji na stronie internetowej www.bayer.com.
Kontakt:
/// Monika Lechowska-Wróbel, Head of Communication CEE, Bayer Sp. z o.o.
E–mail: monika.lechowska@bayer.com
Biuro prasowe Bayer:
Aleksandra Stasiak,
Omega Communication, tel. 602 115 401, e-mail astasiak@communication.pl
Oświadczenia dotyczące przyszłości
Niniejszy komunikat prasowy może zawierać oświadczenia dotyczące przyszłości oparte na bieżących założeniach i prognozach kierownictwa firmy Bayer. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą prowadzić do znaczących różnic pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a przedstawionymi w niniejszym dokumencie szacunkami. Czynniki te obejmują elementy omówione w publicznie dostępnych sprawozdaniach firmy Bayer, które są dostępne na stronie internetowej spółki pod adresem www.bayer.com. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizacje tych stwierdzeń dotyczących przyszłości ani za dostosowanie ich do przyszłych sytuacji lub zdarzeń.

Pre-NeurIPS 2024: jak młodzi Polacy prowadzą badania nad AI
Test Myers-Briggs a nauka języków obcych! Rób to, do czego jesteś stworzony!

Tofi MET – innowacyjne wsparcie dla hodowców krów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.