Komunikaty PR

Kampania Bayer #ThankYouScience wsparta przez influencera: Doktora z TikToka

2022-11-16  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania #ThakYouS ( 0.08 MB )

Bayer rusza z kampanią #ThankYouScience. Inicjatywę wspiera znany influencer: Doktor z TikToka

 

 

 

Warszawa, 15 listopada 2022 Dołącz do inicjatywy #ThankYouScience! Podziękuj nauce i naukowcom za objaśnianie świata i przełomowe wynalazki! Dzięki nim Twoje życie może stawać się lepsze i zdrowsze. Jak dołączyć do akcji? Napisz w mediach społecznościowych jakie odkrycie czy technologia wspiera Cię na co dzień i bez czego nie wyobrażasz sobie życia. Dodając hasztag #ThankYouScience wyrazisz wdzięczność naukowcom za ich pasję i odwagę myślenia.

 

Do akcji, wzorem ostatnich lat, zaprasza firma Bayer.

 

– W coraz szybciej zmieniającym się świecie to właśnie nauka daje nadzieję na lepsze jutro. Gdy dziś jedne zespoły badawcze opracowują innowacyjne terapie leczenia chorób serca czy nowotworów, inne pracują nad nasionami roślin o większej wydajności w obliczu zmian klimatu – mówi Monika Lechowska-Wróbel, dyrektor działu komunikacji Bayer – Misja naszej firmy to „Science for a better life”: od 160 lat jesteśmy związani z nauką. Doskonale rozumiemy jak ważne jest zaufanie do niej, dlatego do rozmowy zapraszamy najmłodsze pokolenie, które za chwilę przejmie stery świata.

                       

Partnerem #ThankYouScience został Konrad Skotnicki, czyli popularny Doktor z TikToka. To naukowiec, który dzieli się z fanami ciekawostkami i wiedzą w zaskakującej formie. W swoich relacjach porusza tematy z wielu dziedzin, w tym biologii, chemii, nauki o klimacie, a nawet archeologii. Łączna liczba wyświetleń jego postów sięga już kilkunastu milionów. W ramach swojego zaangażowania influencer zamieszcza cykl postów prezentujących wyjątkowe dokonania naukowe w dziedzinie medycyny, rolnictwa czy zrównoważonego rozwoju. Znany z pasji do wiedzy, popularny doktor zachęca wszystkich do podjęcia hasztagowego wyzwania.         

 

– Nauka to moja pasja: i zawodowa, i prywatna. Ogromnie się cieszę, że mogę być częścią inicjatywy #ThankYouScience, która pokazuje, że w każdym obszarze życia wspierają nas wyniki badań i doświadczenia tysięcy naukowców. Ta akcja to świetna okazja do tego, żeby zastanowić się jak mogłoby wyglądać nasze życie bez nauki – i podziękować pasjonatom, dzięki którym mamy szansę na radzenie sobie z wyzwaniami z zakresu zdrowia, żywności czy zmian klimatycznych – przekonuje Konrad Skotnicki – Zapraszam do odwiedzenia kanału Doktor z TikToka i zostawienia komentarza! Jestem bardzo ciekawy które osiągnięcia nauki okażą się dla Was najważniejsze!

 

Programowi towarzyszy seria animacji poświęconych ciekawostkom z obszarów zdrowia i żywienia, publikowanych na popularno-naukowym fanpejdżu Baylab firmy Bayer na Facebooku. Również tu można zostawiać komentarze z podziękowaniami dla naukowców i hasztagiem #ThankYouScience – i oczywiście włączyć się do dyskusji z innymi internautami.  

 

O firmie Bayer

Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się na obszarach nauk Life Sciences, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom i planecie poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Bayer angażuje się w zrównoważony rozwój i wywieranie pozytywnego wpływu poprzez swoją działalność. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia wartości poprzez innowacje i wzrost. Marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2021 Grupa zatrudniała około 100 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 44,1 mld euro. Wydatki na badania i rozwój - przed uwzględnieniem pozycji nadzwyczajnych - wyniosły 5,3 mld euro. Więcej informacji na stronie internetowej www.bayer.com.

 

Kontakt:

/// Monika Lechowska-Wróbel, Head of Communication CEE, Bayer Sp. z o.o.

E–mail: monika.lechowska@bayer.com

 

Biuro prasowe Bayer:

Aleksandra Stasiak,

Omega Communication, tel. 602 115 401, e-mail astasiak@communication.pl  

 

Oświadczenia dotyczące przyszłości

Niniejszy komunikat prasowy może zawierać oświadczenia dotyczące przyszłości oparte na bieżących założeniach i prognozach kierownictwa firmy Bayer. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą prowadzić do znaczących różnic pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a przedstawionymi w niniejszym dokumencie szacunkami. Czynniki te obejmują elementy omówione w publicznie dostępnych sprawozdaniach firmy Bayer, które są dostępne na stronie internetowej spółki pod adresem www.bayer.com. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizacje tych stwierdzeń dotyczących przyszłości ani za dostosowanie ich do przyszłych sytuacji lub zdarzeń.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nauka Pre-NeurIPS 2024: jak młodzi Polacy prowadzą badania nad AI Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Pre-NeurIPS 2024: jak młodzi Polacy prowadzą badania nad AI

Rozgrzewka przed gigantyczną konferencją naukową, szansa, by zaprezentować wyniki szerszej publiczności, pierwsze kroki w międzynarodowym środowisku naukowym. Na początku grudnia na
Nauka BRAK ZDJĘCIA
2024-12-19 | 16:10

Test Myers-Briggs a nauka języków obcych! Rób to, do czego jesteś stworzony!

Logicy, dyskutanci, protagoniści, wirtuozi – to tylko niektóre z 16 typów osobowości wyróżnianych w teście Myers-Briggs. Zrozumienie tych typów może mieć kluczowe znaczenie w procesie rozwoju
Nauka Tofi MET – innowacyjne wsparcie dla hodowców krów
2024-09-30 | 01:00

Tofi MET – innowacyjne wsparcie dla hodowców krów

Pfeifer & Langen Polska wprowadza Tofi MET – nowy, wyjątkowy produkt stworzony z myślą o hodowcach bydła mlecznego. To jedyne na rynku, połączenie metabolizowanej metioniny oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Nauka

Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.