Agrii Polska stawia na ludzi i wiedzę
Pod koniec lutego, w siedzibie nowego zakładu produkcyjnego Agrii Polska w Aleksandrowie Kujawskim, blisko 140 doradców, wzięło udział w trzydniowym szkoleniu. Celem spotkania było zaprezentowanie nowoczesnej technologii stosowanej w produkcji nawozów dolistnych, poznanie tajników bezpiecznej i stabilnej produkcji nawozów oraz poszerzenie wiedzy w temacie najnowszych formulacji.
W czasach, w których właściciele gospodarstw stają w obliczu zmiennych warunków klimatycznych, politycznych i gospodarczych, a niepewność towarzysząca branży rolnej znacząco wpływa na komunikacje wszystkich marek, Agrii Polska stawia na przejrzystość procesu produkcji i wiedzę przydatną Rolnikom.
- Niezwykle ważne jest, aby Doradca był agronomem, żeby w trakcie rozmów i spotkań z Rolnikiem był dla niego wsparciem. Dlatego inwestujemy w wiedzę, inwestujemy w zakład i nowoczesne laboratorium, żeby produkty z którymi nasi Doradcy idą do Klienta były jak najlepszej jakości, jak najlepiej przyswajane i innowacyjne. – mówi Leszek Skrzypczyk, Dyrektor Zarządzający Agrii Polska.
Podczas cyklu spotkań w mikro grupach, oprócz części teoretycznej, Doradcy Agrii mogli na własne oczy zobaczyć rozwiązania stosowane w technologii produkcji nawozów dolistnych foliQ oraz poznać nowe serwisy oferowane w ramach prac laboratorium chemicznego i nasiennego.
- Wierzymy, że aby dobrze przekazać i zobrazować proces produkcji należy zobaczyć to na własne oczy. Pokazujemy aparaturę, urządzenia do produkcji, miejsce konfekcji. Rozmawiamy o używanych komponentach oraz dodatkach, wspomagających działanie danych nawozów – komentuje spotkanie Dyrektor Działu Nawozów Dolistnych i Biostymulatorów, Kamil Skrobiszewski.
Nowy zakład nawozów dolistnych foliQ to wysokiej klasy hala produkcyjna, magazyn i jedno z najnowocześniejszych laboratoriów w Polsce. Lokalna produkcja, to świadoma inwestycja Agrii Polska w proces, który umożliwia kontrolę na każdym etapie działań, w wyniku którego powstaje skuteczny, wysoko jakościowy produkt. Oficjalne otwarcie zakładu zaplanowano na maj br.
O Agrii Polska:
Agrii Polska należy do grona liderów w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz oraz środków ochrony roślin. Spółka posiada dwie marki własne Nasiona Dalgety i nawozy dolistne foliQ.
Tofi MET – innowacyjne wsparcie dla hodowców krów
Do 12 października trwa nabór zgłoszeń do konkursu Złoty Medal Chemii 2024!
Smart Vegetables Innovations inwestuje w innowacje i edukację
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.