Komunikaty PR

Najnowsza gra Immersion Games zadebiutuje na goglach VR już 1 marca!

2023-02-28  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Immersion Games ogłosiło datę premiery swojej nowej gry VR – Divine Duel. Już od 1 marca 2023 r. tytuł warszawskiego studia będzie dostępny w formule free-to-play dla użytkowników gogli Meta Quest 1 i 2. Notowany na NewConnect producent gier VR ponadto przygotował aplikację towarzyszącą grze na iOS i Android oraz zapowiedział długofalowy rozwój debiutującego projektu.

Divine Duel to gra, która oferuje ekscytującą rozgrywkę i wręcz nieskończone możliwości taktyczne. Rozgrywka w równym stopniu premiuje pomysłowość w doborze ekwipunku oraz zwinność, bez której próżno szukać sukcesu na arenie. Nasza produkcja zebrała dużo pozytywnych opinii po playtestach i mamy powody wierzyć, że podobne komentarze spłyną do nas również po środowej premierze - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games. - Divine Duel to strategiczny projekt, co do którego mamy nadzieję, że pozwoli nam znacznie zwiększyć rozpoznawalność studia, tym bardziej że dysponujemy ogromną ilością pomysłów na to, w jaki sposób chcemy rozwijać grę w przyszłości - dodaje Bartosz Rosłoński.

Zwiastun premierowy: https://www.youtube.com/watch?v=74eDoH4-w3M

Divine Duel to tytuł VR skupiający się na rozgrywkach w trybie PVP (gracz kontra gracz). Twórcy zadbali o to, aby w grze znalazło się wyposażenie, jakie ciężko znaleźć w innych produkcjach VR. Są to m.in. uzbrojone instrumenty muzyczne, krwiożercza papuga czy ogromna kolumna, za którą gracz może się schować, a następnie delikatnym popchnięciem spowodować, by przewróciła się na wroga. Nowatorskie propozycje uzbrojenia uzupełniono pomysłami bardziej charakterystycznym dla gier video: bronią palną, różdżkami, czarami i potężnymi potworami, które gracze będą przyzywać do walki w ich imieniu.

Już 1 marca br. gra będzie dostępna na najpopularniejszych samodzielnych goglach VR - Meta Quest 1 i 2. Immersion Games zaplanowało dalszy rozwój tytułu po premierze i już teraz pracują nad zawartością, która trafi do użytkowników w przyszłych aktualizacjach. Debiut Divine Duel w wersji SteamVR odbędzie się w kolejnych tygodniach.

Twórcy przygotowali również darmową aplikację towarzyszącą – Divine Duel AR Companion. To sześć doświadczeń umożliwiających „przeniesienie” wybranych postaci z gry za pomocą telefonów prosto do naszego świata, lub przejście przez portal do krainy Evergarden. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników iOS oraz Android.

Dodatkowe informacje:

Materiały prasowe: https://bit.ly/DD-presskit

Karta gry: https://ocul.us/3YMu04j

Discord: https://discord.gg/divineduel

***

O spółce:

Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Ochrona środowiska

Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro

Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu

Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.