Komunikaty PR

Ulubiona muzyka w aucie z dowolnego źródła. Tak działa transmiter FM Hama

2021-01-31  |  17:49
Biuro prasowe

To doskonałe rozwiązanie, gdy mamy napakowany ukochanymi utworami smartfon lub tablet, ale stare radio samochodowe. Transmiter FM poprzez Bluetooth umożliwi odtwarzanie przez nie muzyki z tych źródeł, przetwarzając ją na częstotliwości radiowe. Wystarczy wpiąć urządzenie do gniazdka zapalniczki. W dodatku nadajnik obsłuży pliki muzyczne z pendrive’a i karty pamięci microSD. Może też działać jako zestaw głośnomówiący i ładowarka.

Nafaszerowany najnowocześniejszą techniką smartfon lub tablet, a w wysłużonym aucie radio starego typu bez wejścia USB, przez które można by wygodnie podpiąć zewnętrzny nośnik pamięci lub po kablu któreś z tych urządzeń. Taka sytuacja jest często spotykana. Na szczęście radą na taki problem jest transmiter FM, służący do uniwersalnej transmisji radiowej ze źródeł sygnału Bluetooth do dowolnego radia samochodowego. W ten sposób możemy w czasie jazdy przesłuchać swoje ulubione muzyczne kawałki bez konieczności wymiany radia. Najnowszy model transmitera właśnie trafił do portfolio marki Hama.

Urządzenie po prostu wpina się do gniazda zapalniczki. Sygnał drogą radiową jest przesyłany do radia samochodowego na określonej częstotliwości VHF, którą można samemu ustawić ręcznie na transmiterze i jest wyświetlana na ekranie.  Zapamiętuje zawsze ostatnio używaną częstotliwość.

Co więcej, gdy ktoś do nas zadzwoni, nadajnik automatycznie przełączy się z trybu muzycznego na tryb głośnomówiący. Po naciśnięciu przycisku połączenie można odebrać, zakończyć lub wybrać ostatni wyświetlany numer. Nie musimy przez cały czas rozmowy trzymać urządzenia w dłoni, co mogłoby stwarzać zagrożenie na drodze.

Transmiter Hama może się pochwalić wejściem na kartę microSD, co oznacza możliwość odtwarzania plików muzycznych prosto z pamięci przenośnej.  Nie zabrakło w nim również dwóch złączy USB, z których jedno wyposażono w nowoczesną technologię Qualcomm Quick Charge 3.0. Dzięki temu za pomocą nadajnika możemy szybko naładować podłączone urządzenie mobilne.

Warto wspomnieć, że tę nowość utrzymano w stonowanej, szarej stylistyce kolorystycznej.

Cena urządzenia wynosi 34,99 euro.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków Biuro prasowe
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Polityka

Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.