Toyoty z 2023 roku ze specjalnym finansowaniem Toyota Financial Services

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Financial Services do 4 marca 2024 roku na specjalnych, promocyjnych warunkach umożliwia sfinansowanie nabycia wybranych nowych samochodów marki Toyota z rocznika 2023. Fani motoryzacji, zarówno indywidualni, jak i firmowi, zyskują możliwość posiadania nowoczesnego, przyjaznego środowisku auta na preferencyjnych warunkach finansowych – jest to kolejny krok do zrównoważonego rozwoju motoryzacji w Polsce.
Toyota Financial Services (TFS) będąca marką usług finansowych skupiającą ofertę Toyota Bank i Toyota Leasing, uruchomiła specjalne oferty finansowania modeli nowych aut koncernu Toyota w ramach wyprzedaży rocznika 2023. Promocja dotyczy wybranych modeli: Nowa Toyota C-HR, Toyota Camry oraz Toyota Corolla Touring Sports.
- Oferowane przez nas specjalne warunki finansowania to nie tylko dobra możliwość zakupu wymarzonego pojazdu w obniżonej cenie w ramach Wyprzedaży rocznika, ale również możliwość skorzystania z okazyjnych warunków finansowania – konkurencyjne RRSO, obniżone oprocentowanie oraz atrakcyjne opcje dodatkowe, dostępne zarówno dla klientów prywatnych, jak i przedsiębiorców. Poprzez naszą specjalną ofertę zapewniamy elastyczność i komfort podczas procesu zakupowego i późniejszego użytkowania auta – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Financial Services.
Finansowanie aut marki Toyota: Nowa Toyota C-HR, Toyota Camry oraz Toyota Corolla Touring Sports z Wyprzedaży Rocznika 2023:
Kredyt Jednoratowy 0%
Od 9 lutego 2024 r. Toyota Bank oferuje promocyjną ofertę kredytową dla wybranych modeli marki Toyota objętych Wyprzedażą 2023.
Nowa promocja Kredytu Jednoratowego skierowana jest wyłącznie do konsumentów, którzy chcieliby sfinansować zakup takich modeli jak Nowa Toyota C-HR, Toyota Corolla Touring Sports oraz Toyota Camry (auta wyłącznie z roku produkcji 2023).
Oferta wyróżnia się zerowym oprocentowaniem nominalnym oraz obniżoną prowizją, która wynosi maksymalnie 5%
Leasing 102,5% + GAP
Toyota Leasing przygotowała specjalną ofertę leasingu operacyjnego dla przedsiębiorców. Do 4 marca nabycie samochodu Nowa Toyota C-HR, Toyota Camry oraz Toyota Corolla Touring Sports na potrzeby firmowe jest możliwe w ramach 24 miesięcznej umowy leasingu operacyjnego z sumą opłat od 102,5% ceny samochodu z rocznika wyprzedaży 2023 pojazdu plus wykupienie obowiązkowego ubezpieczenia GAP. Oferta wymaga wpłaty własnej na poziomie 45%. wartości pojazdu.
Reprezentatywny przykład dla Kredytu Jednoratowego w promocji „Kredyt Jednoratowy 0%” na zakup nowego samochodu w cenie 130 103,00 zł, wpłata własna 65 051,50 zł, czas obowiązywania umowy 12 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 5,00 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 65 051,50 zł,
całkowita kwota do zapłaty 68 304,08 zł, oprocentowanie stałe 0,00 %, całkowity koszt kredytu 3 252,58 (w tym prowizja 5,00 % (3 252,58 zł) odsetki 0,00 zł), jedna rata płatna jednorazowo w 12 miesiącu umowy w wysokości 68 304,08 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2024-02-08 na reprezentatywnym przykładzie.
Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.
Produkt „Leasing 102,5% + GAP” - to umowa leasingu operacyjnego z sumą opłat od 102,5% ceny pojazdu i obowiązkowym ubezpieczeniem GAP. Dotyczy on modeli wyprzedażowych Toyoty z roku produkcji 2023 tj. Camry, Corolla TS oraz nowy model C-HR. Produkt dostępny od dnia 09.02.2024 r. do 04.03.2024 lub do wyczerpania liczby pojazdów. Szczegóły u Dilerów Toyoty. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz ma charakter wyłącznie informacyjny i przeznaczony jest wyłącznie dla przedsiębiorców. Finansującym jest Toyota Leasing Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.