TomTom Navigation SDK zasila nową aplikację nawigacyjną dla ciężarówek firmy PTV
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji ogłosił, że będzie zasilać PTV Truck Navigator G2, kolejną generację profesjonalnej aplikacji nawigacyjnej dla ciężarówek PTV Group. W ramach rozszerzenia partnerstwa obu firm, PTV Group będzie korzystać z niedawno wprowadzonego pakietu nawigacyjnego TomTom Navigation SDK (Mobile Software Development Kit), aby zapewnić aktualne mapy, niestandardowe trasy dla ciężarówek i inne funkcje w swojej aplikacji, która po raz pierwszy jest dostępna na całym świecie.
Wykorzystując najbardziej aktualne i dokładne dane mapowe TomTom, PTV Truck Navigator G2 stanowi przykład wszechstronności, z jaką technologia holenderskiej marki może wspierać partnerów w tworzeniu wiodących w branży rozwiązań wykorzystujących lokalizację, które odpowiadają potrzebom klientów.
Aplikacja uwzględnia specyficzne cechy, takie jak wielkość i masę dużych pojazdów, a także ładunek, ograniczenia spowodowane zagrożeniami i tunele, aby wyznaczać najlepsze, najbardziej ekonomiczne trasy dla kierowców ciężarówek. W celu obliczania oraz dokładnego przewidywania opóźnień w przyszłości, aplikacja korzysta z pełnego zestawu danych o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, historycznych wzorców ruchu i prognoz firmy TomTom.
Dzięki tym usługom, dostarczanym w łatwym w użyciu formacie, TomTom Navigation SDK umożliwia firmie PTV Group, globalnemu ekspertowi w dziedzinie rozwiązań logistycznych dla transportu, oferowanie bardzo dokładnego rozwiązania nawigacyjnego, które można szybko i łatwo dostosować do potrzeb fleet managerów i kierowców. Floty na całym świecie mogą teraz polegać na PTV Truck Navigator G2, który jest wsparciem w pokonywaniu trasy – ostrzega o zmieniających się warunkach drogowych, sugeruje szybsze trasy i zapewnia bardziej precyzyjny szacunkowy czas przejazdu. Aby wspierać optymalne i niezawodne dostawy, aplikacja ułatwia także płynne połączenie między planowaniem w biurze, a kierowcami w trasie.
„Dzięki połączeniu map online firmy TomTom z naszą technologią i doświadczeniem możemy zaoferować najlepszy i najdokładniejszy system wyznaczania tras dla ciężarówek, dostosowany dokładnie do potrzeb naszych klientów”, powiedział Christian U. Haas, CEO PTV Group.
„Cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy z PTV Group, ponieważ PTV Truck Navigator G2 jest teraz wyposażony w najnowszy pakiet Navigation SDK firmy TomTom”, powiedział Mike Schoofs, Managing Director TomTom Enterprise. „Poprzez udostępnienie firmom aktualnych i dokładnych danych lokalizacyjnych możemy wspierać bezpieczeństwo oraz komfort kierowców i klientów końcowych na całym świecie”.
Grupa PTV korzysta z doświadczenia TomTom w zakresie tworzenia map i technologii lokalizacji od 10 lat, aby ulepszyć swoją ofertę w dziedzinie mobilności i logistyki. Wspólne działania firm mają istotny wpływ na branżę dzięki swojej technologii, czy to poprzez monitorowanie i kontrolowanie zatorów, czy też poprawę bezpieczeństwa i wydajności dróg publicznych.
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.