TomTom dostarczy innowacyjną nawigację dla globalnej linii BMW Motorrad
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że dostarczy swój pakiet nawigacyjny do całej globalnej oferty motocykli BMW Motorrad. Dzięki temu zapewni użytkownikom innowacyjną, wbudowaną nawigację i poprowadzi ich przez podróż. Nowa linia BMW Motorrad zostanie wyposażona w mapy, nawigację oraz informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym firmy TomTom. Usługa będzie dostępna na całym świecie, zarówno na urządzenia z systemem Android, jak i iOS.
Dzięki rozszerzonej współpracy, użytkownicy BMW Motorrad otrzymają najnowszy pakiet TomTom Navigation SDK for Automotive za pośrednictwem wyświetlacza na kierownicy i aplikacji BMW Motorrad Connected. Zapewni im to łatwe planowanie podróży, komunikację oraz bezpieczny i szybki dostęp do informacji, które są dla nich najbardziej istotne. Aby kierowcy nigdy nie przegapili żadnego zakrętu, aktualna funkcja prowadzenia po trasie TomTom, zapewnia instrukcje zakręt po zakręcie. Aplikacja umożliwia także dostęp do nawigacji w trybie offline. Rozwiązanie opracowane przy użyciu pakietu TomTom Navigation SDK, charakteryzuje się zwiększonym zasięgiem i dokładnością map. Zostało zaprojektowane z myślą o komforcie i bezpieczeństwie kierowcy, zapewniając niezawodną i satysfakcjonującą nawigację.
„Chcemy uczynić jazdę motocyklem bardziej ekscytującą, wygodną i bezpieczną poprzez poprawę jakości łączności i dostępności usług cyfrowych podczas jazdy”, powiedział Robert Hein, Head of ConnectedRide, BMW Motorrad. „Nasza współpraca z TomTom pomaga nam poprawić wrażenia z jazdy, zapewniając najbardziej aktualne mapy, informacje o ruchu drogowym i wiodącą w branży nawigację stworzoną specjalnie dla naszych użytkowników”.
„Od dziesięcioleci TomTom opracowuje rozwiązania, które poprawiają komfort jazdy motocyklistów”, powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „TomTom z dumą dostarcza niezawodną technologię nawigacyjną do BMW Motorrad i kontynuuje współpracę, aby rozwijać technologie dla branży motocyklowej oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa i komfortu kierowców".

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.