Komunikaty PR

SunSol i Miasto Gdańsk zapraszają na Dzień Elektromobilności

2021-09-15  |  13:54
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Od samochodów elektrycznych, przez stacje ładowania pojazdów aż po urządzenia transportu osobistego

W celu umożliwienia odwiedzającym zapoznania się z urządzeniami oraz zagadnieniami z obszaru elektromobilności, organizatorzy wydarzenia zaplanowali kilka specjalnych stref. Wśród nich znajdzie się duża, wystawowa strefa aut elektrycznych, w której znajdą się e-pojazdy od trójmiejskich przedstawicieli branży automotive – Porsche Centrum Sopot, BMG Mercedes Goworowski, BMW Bawaria Motors Gdańsk, Kia Interbis Gdańsk, Motor Centrum i British Automotive Gdańsk. Toyota Motor Poland zaprezentuje w niej także swój model auta z napędem wodorowym. Uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się również z rozwiązaniem od firmy Fronius – domową ładowarką do samochodów elektrycznych Wattpilot oraz stacje ładowania od Greenway. 

Przewidziano również specjalną strefę dla fanów urządzeń transportu osobistego (UTO), w której, dzięki firmom Tier i Electofun, w specjalnie wyznaczonej przestrzeni, przetestować będzie można elektryczne hulajnogi i rowery, a także strefę dla najmłodszych. Odbędą się w niej związane z ekologią i elektromobilnością warsztaty, gry i zabawy dla dzieci. 

Prelekcje i dyskusje o elektromobilności

Uczestnicy wydarzenia, chcący zgłębić wiedzę na temat elektromobilności, będą mogli wziąć udział w prelekcjach oraz panelach dyskusyjnych, które poprowadzone zostaną przez ekspertów z Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza. Wydarzenie poprowadzi Adam Kornacki – znany polski kierowca wyścigowy i dziennikarz motoryzacyjny. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie. Biuro prasowe
2024-11-20 | 01:00

Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.

Hulajnogi, deskorolki, hooverboardy lub monocykle elektryczne, segwaye, samochody autonomiczne – na chodnikach i drogach można znaleźć coraz więcej nowych pojazdów, choć drogi
Motoryzacja TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
2024-11-07 | 11:50

TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że na drogi wyjeżdżają pierwsze modele marek Grupy Volkswagen wyposażone we wspólnie opracowane
Motoryzacja Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
2024-10-31 | 23:45

Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC

Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.