Komunikaty PR

Steinhof wprowadza uchylny uchwyt gniazda elektrycznego dla wybranych kul typu A

2020-04-03  |  11:45
Do pobrania gniazdo ( 21.4 MB )

Firma Steinhof, polski producent haków holowniczych, wprowadza do oferty uchylny uchwyt gniazda elektrycznego. Rozwiązanie stosowane dotychczas w hakach automatycznie wypinanych dostępne będzie dla wybranych kul typu A. Dzięki temu uchwyt gniazda elektrycznego może być schowany pod zderzakiem, co zwiększa wygodę użytkowania oraz estetykę urządzenia.

W skład zestawu opcjonalnego wchodzi: uchwyt gniazda elektrycznego chowany z tabliczką znamionową oraz elementy złączne. Zalecenia odnośnie montażu podane są w instrukcji obsługi, dołączanej do każdego opakowania. Przykładowe modele pojazdów, których dotyczy nowe rozwiązanie:

  • Renault Megane IV (kombi) od 2016 roku

  • Toyota C-HR od 2016 roku

  • Honda Civic (5D) od 2017 roku

  • BMW X5 (G05), (+ M Pakiet) (08/2018 – r.)

  • Seat Arona (KJ7) (07/2017 – r.)

  • Toyota Rav-4 V (12/2018 - r)

  • Jaguar F-Pace (X761) (09/2015 – r.)

„W nowych hakach z kulą A wprowadzamy "opcję" polegającą na tym, że zamiast standardowego uchwytu gniazda elektrycznego (widocznego pod zderzakiem) można zastosować uchwyt gniazda uchylny, tak jak w kulach wypinanych pionowych. Taki zestaw wysyłany jest na zamówienie klienta, za dodatkową dopłatą. Klienci z zadowoleniem przyjęli wprowadzenie tego rozwiązania, szczególnie, że kule typu A są najchętniej wybieranym wariantem w gamie naszych haków holowniczych. Możliwość schowania gniazda zwiększa wygodę użytkowania, ale przede wszystkim estetykę całego zestawu na tle pojazdu– mówi Mariusz Fornal, kierownik działu technicznego w Steinhof.

Informacje odnośnie referencji i modeli pojazdów, których dotyczy wprowadzone przez Steinhof rozwiązanie można szukać w Biurze Obsługi Klienta Grupy oraz bezpośrednio u dystrybutorów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Klimatyzacja z systemem Nanoe - czym jest i dlaczego warto ją mieć? Biuro prasowe
2021-03-08 | 14:00

Klimatyzacja z systemem Nanoe - czym jest i dlaczego warto ją mieć?

Kiedyś była luksusem zarezerwowanym dla droższych aut, teraz znajdziemy ją nawet w budżetowych modelach i to nierzadko w standardzie. Klimatyzacja to dziś jeden z podstawowych
Motoryzacja Nadchodzi Lexus LF-Z. Może być zapowiedzią elektrycznego SUV-a w stylu coupé
2021-03-04 | 13:00

Nadchodzi Lexus LF-Z. Może być zapowiedzią elektrycznego SUV-a w stylu coupé

Lexus złożył w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej wniosek o zarejestrowanie nowego oznaczenia – LF-Z. Japońska marka nie podaje żadnych
Motoryzacja Royal Wilanów z najszybszą w stolicy stacją do ładowania aut elektrycznych
2021-03-01 | 10:00

Royal Wilanów z najszybszą w stolicy stacją do ładowania aut elektrycznych

W budynku Royal Wilanów przy ulicy Klimczaka 1 w Warszawie do użytku została oddana pierwsza w Warszawie stacja super szybkiego ładowania samochodów elektrycznych o mocy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Firma

Polacy opracowali grę VR sterowaną za pomocą mózgu. Znajdzie zastosowanie m.in. w szkoleniach żołnierzy i e-sporcie

Technologia VR, która do tej pory częściej kojarzona była z rozrywką, znajduje coraz większe uznanie w biznesie, przemyśle, nauce i medycynie. Połączenie grywalizacji z możliwością badania ludzkich odruchów pozwoli na nowy wymiar analizy danych o ciele człowieka. Tworzona przez Polaków gra z wykorzystaniem elementów wirtualnej rzeczywistości może być wykorzystana m.in. w szkoleniach pracowników, ponieważ pozwala na trening w niemal każdych warunkach i z niemal każdymi narzędziami. Sprawdzi się np. w szkoleniach kontrolerów ruchu lotniczego, żołnierzy jednostek specjalnych, ale też w neuromarketingu czy e-sporcie.

Firma

Polacy opracowali grę VR sterowaną za pomocą mózgu. Znajdzie zastosowanie m.in. w szkoleniach żołnierzy i e-sporcie

Technologia VR, która do tej pory częściej kojarzona była z rozrywką, znajduje coraz większe uznanie w biznesie, przemyśle, nauce i medycynie. Połączenie grywalizacji z możliwością badania ludzkich odruchów pozwoli na nowy wymiar analizy danych o ciele człowieka. Tworzona przez Polaków gra z wykorzystaniem elementów wirtualnej rzeczywistości może być wykorzystana m.in. w szkoleniach pracowników, ponieważ pozwala na trening w niemal każdych warunkach i z niemal każdymi narzędziami. Sprawdzi się np. w szkoleniach kontrolerów ruchu lotniczego, żołnierzy jednostek specjalnych, ale też w neuromarketingu czy e-sporcie.