Steinhof wprowadza uchylny uchwyt gniazda elektrycznego dla wybranych kul typu A
Firma Steinhof, polski producent haków holowniczych, wprowadza do oferty uchylny uchwyt gniazda elektrycznego. Rozwiązanie stosowane dotychczas w hakach automatycznie wypinanych dostępne będzie dla wybranych kul typu A. Dzięki temu uchwyt gniazda elektrycznego może być schowany pod zderzakiem, co zwiększa wygodę użytkowania oraz estetykę urządzenia.
W skład zestawu opcjonalnego wchodzi: uchwyt gniazda elektrycznego chowany z tabliczką znamionową oraz elementy złączne. Zalecenia odnośnie montażu podane są w instrukcji obsługi, dołączanej do każdego opakowania. Przykładowe modele pojazdów, których dotyczy nowe rozwiązanie:
-
Renault Megane IV (kombi) od 2016 roku
-
Toyota C-HR od 2016 roku
-
Honda Civic (5D) od 2017 roku
-
BMW X5 (G05), (+ M Pakiet) (08/2018 – r.)
-
Seat Arona (KJ7) (07/2017 – r.)
-
Toyota Rav-4 V (12/2018 - r)
-
Jaguar F-Pace (X761) (09/2015 – r.)
„W nowych hakach z kulą A wprowadzamy "opcję" polegającą na tym, że zamiast standardowego uchwytu gniazda elektrycznego (widocznego pod zderzakiem) można zastosować uchwyt gniazda uchylny, tak jak w kulach wypinanych pionowych. Taki zestaw wysyłany jest na zamówienie klienta, za dodatkową dopłatą. Klienci z zadowoleniem przyjęli wprowadzenie tego rozwiązania, szczególnie, że kule typu A są najchętniej wybieranym wariantem w gamie naszych haków holowniczych. Możliwość schowania gniazda zwiększa wygodę użytkowania, ale przede wszystkim estetykę całego zestawu na tle pojazdu– mówi Mariusz Fornal, kierownik działu technicznego w Steinhof.
Informacje odnośnie referencji i modeli pojazdów, których dotyczy wprowadzone przez Steinhof rozwiązanie można szukać w Biurze Obsługi Klienta Grupy oraz bezpośrednio u dystrybutorów.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.