SKF TPMS
SKF TPMS jest bardzo użytecznym rozwiązaniem, ponieważ nieprawidłowe ciśnienie w ogumieniu obniża bezpieczeństwo jazdy. Nadmierne lub niedostateczne ciśnienie w oponie skraca żywotność opon, a w skrajnych przypadkach być także przyczyną „wystrzału opony”. Według badań, zaledwie 15%-owa odchyłka może skrócić żywotność opony o 10%!
Dzięki systemowi monitorowania ciśnienia w oponach SKF, kierowcy mogą kontrolować ciśnienie w oponach w sposób dokładny i ciągły, co poprawia bezpieczeństwo jazdy, wydłuża żywotność ogumienia i optymalizuje zużycie paliwa.
System SKF TPMS o jakości OE robi różnicę
System TPMS od SKF do samochodów osobowych został opracowany w standardzie OE. Oznacza to, że w sprzedaży oferowane są zestawy spersonalizowane do poszczególnych pojazdów. SKF obejmuje 75% europejskich pojazdów wyposażonych w system TPMS.
Należy zatem zaznaczyć, że SKF Tyre Pressure Monitor różni się od większości urządzeń dostępnych na rynku, ponieważ nie wymaga żadnego programowania, co znacznie ułatwia montaż i aktywację. Czujniki SKF TPMS gwarantują wydajność równoważną OE oraz precyzyjne osadzenie i uszczelnienie.
System TPMS obejmuje monitor ciśnienia w oponach z ostrzeżeniem o niskim ciśnieniu, kontrolkę TPMS i narzędzie do resetowania TPMS.
Cechy SKF TPMS:
- Projekt i kalibracja zgodnie z normami jakości OEM
- Możliwość monitorowania ciśnienia, temperatury i ruchu
- Długotrwała żywotność baterii i niskie zapotrzebowanie na energię
- Lekka polimerowa obudowa umożliwiająca pracę z dużą prędkością
- Solidne osadzenie i uszczelnienie
- Szybka i łatwa wymiana czujnika TPMS
SKF TPMS jest owocem dziesięcioleci ścisłej współpracy SKF z wiodącymi producentami pojazdów samochodowych. To połączenie nowoczesnych materiałów i zaawansowanego oprogramowania.
Mio MiVue C590 – doskonała jakość nagrań w super cenie
Pojazdy elektryczne to przyszłość miejskiej mobilności
Klocki hamulcowe w ciężarówkach - poradnik Steinhof
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.