Komunikaty PR

Sezonowa Wyprzedaż w Toyota Financial Services

2024-10-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota kontynuuje Sezonową Wyprzedaż, która daje klientom możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów na samochody. Z tej okazji Toyota Financial Services przedłuża specjalne oferty finansowania. W ramach tych promocji klienci Toyota Bank mogą liczyć na 2 lata bez odsetek w kredycie Toyota Easy GR (Gwarancja Raty), a klienci Toyota Leasing mogą skorzystać z preferencyjnego leasingu z sumą opłat wynoszącą od 103,99%. To doskonała okazja, aby nabyć nowoczesny, ekologiczny samochód i przygotować się na przyszłe regulacje CAFE.

 

Kredyt Toyota Easy GR – 2 lata bez odsetek

W ramach Sezonowej Wyprzedaży, Toyota Bank oferuje promocyjny kredyt Toyota Easy GR (Gwarancja Raty) z oprocentowaniem 0% na 24 miesiące (RRSO 4,93%). Oferta obejmuje wybrane modele Toyoty - Yaris Hybrid, Toyota C-HR HSD oraz Corolla Sedan. Warunkiem skorzystania z tej promocji jest zawarcie ubezpieczenia CPI i/lub GAP. Klienci mogą również wybrać dłuższe okresy finansowania, z oprocentowaniem wynoszącym 3,99% na 36 miesięcy lub 4,99% na 48 miesięcy. Dodatkowo, obniżona prowizja wynosi do 5%, a raty pozostają stałe przez cały okres kredytowania, co czyni tę ofertę niezwykle atrakcyjną.

 

Leasing 103,99% + GAP

Dla przedsiębiorców Toyota Leasing przygotowała specjalną ofertę leasingu z sumą opłat wynoszącą od 103,99% na 24 miesiące. Oferta dotyczy wybranych modeli Toyoty, takich jak Yaris Hybrid, Toyota C-HR HSD oraz Corolla Sedan. Promocja obejmuje także obowiązkowe ubezpieczenie GAP, które zapewnia dodatkową ochronę finansową.

 

Zarówno promocja dla klientów indywidualnych jak i firmowych, potrwa do 31.10.2024.

 

Przygotuj się na regulacje CAFE z Toyota Financial Services

Zmiany w normach emisji CO2 w ramach regulacji CAFE (Clean Air for Europe), które wejdą w życie od stycznia 2025 roku, wymagają od producentów dostosowania oferty do bardziej rygorystycznych limitów. Klienci, którzy zdecydują się na zakup nowoczesnych, ekologicznych modeli Toyoty w ramach Sezonowej Wyprzedaży, mają szansę wyprzedzić te zmiany i być już przygotowani na nadchodzące regulacje. Dzięki ofertom promocyjnym, możliwy jest zakup hybrydowych pojazdów, które oferują znacznie niższą emisję CO2, wspierając tym samym ochronę środowiska i pomagając uniknąć przyszłych obciążeń finansowych związanych z przekraczaniem limitów emisyjnych.

 

Rynek motoryzacyjny dynamicznie się zmienia. Szczególnie ten europejski. Nowe regulacje emisji CO2 wprowadzają zmiany, które będą miały duży wpływ na branżę motoryzacyjną oraz decyzje zakupowe posiadaczy aut. Dzięki Sezonowej Wyprzedaży chcemy nie tylko wspierać naszych klientów w dostępie do finansowania, ale również ułatwić im zakup nowoczesnych pojazdów, mając na uwadze wpływ na środowisko. Nasze modele hybrydowe i promocyjne formy leasingu oraz kredytu to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą być przygotowani na przyszłość oraz angażować się w działania na rzecz ochrony środowiska – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Financial Services Polska.

 

Reprezentatywny przykład dla „Kredytu Toyota Easy GR Sezonowa Wyprzedaż 24M 2" na zakup  samochodu w cenie 117 100,00 zł, wpłata własna 58 550,00 zł, czas obowiązywania umowy 24 miesiące: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 4,93%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 58 550,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 61 530,24 zł, oprocentowanie stałe 0,00%, całkowity koszt kredytu 2 980,20 zł (w tym prowizja 4,97% (2 909,94 zł) odsetki 70,26 zł), ubezpieczenie spłaty kredytu (CPI): 70,26 zł, 23 miesięczne raty równe w wysokości 1 653,91 zł i ostatnia 24 rata w wysokości 23 420 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2024-09-05 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, których kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO. 

 

Reprezentatywny przykład dla „Kredytu Toyota Easy GR Sezonowa Wyprzedaż 36/48M 2" na zakup  samochodu w cenie 117 100,00 zł, wpłata własna 52 695 zł, czas obowiązywania umowy 36 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 7,57%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 64 405,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 71 919,72 zł, oprocentowanie stałe 3,99%, całkowity koszt kredytu 7 514,72 zł (w tym prowizja 4,97% (3 200,93 zł) odsetki 4 313,79 zł), ubezpieczenie spłaty kredytu (CPI): 70,26 zł, 35 miesięczne raty równe w wysokości 1 419,4 zł i ostatnia 24 rata w wysokości 23 420 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2024-09-05 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, których kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie. Biuro prasowe
2024-11-20 | 01:00

Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.

Hulajnogi, deskorolki, hooverboardy lub monocykle elektryczne, segwaye, samochody autonomiczne – na chodnikach i drogach można znaleźć coraz więcej nowych pojazdów, choć drogi
Motoryzacja TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
2024-11-07 | 11:50

TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że na drogi wyjeżdżają pierwsze modele marek Grupy Volkswagen wyposażone we wspólnie opracowane
Motoryzacja Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
2024-10-31 | 23:45

Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC

Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.