Komunikaty PR

RiDER STRONG już w Polsce. Lekka, wytrzymała hulajnoga dla dorosłych

2021-04-21  |  09:42
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Do pobrania png ( 0.09 MB )

Pojemny akumulator. Nawet do 55 km na jednym ładowaniu

To ważące niecałe 16 kg urządzenie charakteryzuje się ciekawym designem i rzadko spotykanymi na rynku parametrami. E-hulajnoga RiDER STRONG wśród innych wyróżnia się pojemnym, 15Ah akumulatorem, który w połączeniu z 350W silnikiem pozwala na pokonanie odległości nawet do 55 km. Ładowanie baterii trwa od 6 do maksymalnie 7 godzin.

Komfort jazdy dzięki dużym kołom

Duże, 10-calowe koła dadzą dobrą stabilność podczas jazdy, a także możliwość łatwego pokonania wzniesień do 15°, dzięki czemu pojazd sprawdzi się nie tylko w mieście, ale i w bardziej wymagającym terenie. RiDER STRONG udźwignie do 120 kg, podczas gdy większość hulajnóg na rynku pozwala na udźwig do 100 kg. Maksymalna prędkość pojazdu wynosi 25 km/h.  

Tryby prędkości i wbudowany tempomat

Trzy tryby pracy – ECO, D i S – pozwalają na jazdę z maksymalną prędkością odpowiednio 15, 20 i 25 km/h. Pozwala to na zarówno bezpieczne poruszanie się dostosowane do warunków ruchu, jak i wydłużenie czasu pracy akumulatora. Z kolei użycie tempomatu poprawia komfort jazdy w trakcie pokonywania dłuższych tras. O bezpieczeństwo kierowcy pomogą zadbać również światła LED, umieszczone z przodu i tyłu pojazdu.      

Charakterystyczny design i unikalna konstrukcja hulajnogi są kwintesencją sportowego stylu. Elektryczna hulajnoga RiDER STRONG dostępna jest w cenie 2299 zł na euro.com.pl oraz w cenie 2298 zł mediamarkt.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków Biuro prasowe
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Ochrona środowiska

Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.