Komunikaty PR

Przełomowa technologia folii samochodowych – innowacja AkzoNobel na radarze

2021-07-27  |  09:00
Biuro prasowe

Producenci pojazdów nie muszą już chować czujników za metalowymi osłonami, które mogą blokować sygnały funkcji bezpieczeństwa, takie jak np. ostrzeżenia antykolizyjne. AkzoNobel opracował innowacyjną technologię folii, która pozwala na dekoracyjne zasłonięcie tych elementów samochodowych bez zakłócania ich pracy.

„Wymagania dotyczące pojazdów cały czas się zmieniają. Cieszymy się więc, że udało nam się rozwiązać ten trudny problem poprzez opracowanie inteligentnej powłoki foliowej, która przepuszcza sygnały czujników”, wyjaśnia Patrick Bourguignon, Dyrektor Automotive and Specialty Coatings w AkzoNobel.

„Był to wysoce specjalistyczny proces, który obejmował m.in. ścisłą współpracę z klientami w celu ustalenia zależności między właściwościami folii a transmisją radarową”, kontynuuje. „Folia na powierzchni zapewnia atrakcyjne, lustrzane wykończenie. To, czego nie widać gołym okiem, to opracowana przez nas przełomowa technologia, która umożliwia lepszą oraz bardziej spójną transmisję sygnałów, co ostatecznie pomaga kierowcom w bezpieczniejszym prowadzeniu pojazdów”.

AkzoNobel jest jedynym autoryzowanym dostawcą produktów foliowych, a do tego został też niedawno globalnym dostawcą emblematów dla jednej z największych światowych marek samochodowych. Powlekane folie do ochrony i dekoracji powierzchni dostarczane przez firmę są wykorzystywane głównie w przemyśle motoryzacyjnym i lotniczym, a także do produkcji znaków i tablic informacyjnych.

„Innowacje nie tylko napędzają naszą działalność, ale także przyczyniają się do sukcesów naszych klientów”, mówi Bourguignon i kontynuuje: „Będziemy kontynuować nasze pionierskie podejście do technologii, aby sprostać wszelkim wyzwaniom, które może przynieść przyszłość”.

 

***

Już od ponad 200 lat odkrywamy świat nieograniczonych możliwości, ożywiania kolorem różnorodnych powierzchni. Jesteśmy ekspertami w produkowaniu farb i powłok, możliwe, że jeden z naszych produktów znajduje się zaledwie kilka metrów od Ciebie. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od będącego liderem zrównoważonego rozwoju producenta farb, który od ponad dwóch stuleci kreuje przyszłość. Więcej na stronie www.akzonobel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja SunSol i Miasto Gdańsk zapraszają na Dzień Elektromobilności Biuro prasowe
2021-09-15 | 13:54

SunSol i Miasto Gdańsk zapraszają na Dzień Elektromobilności

Od samochodów elektrycznych, przez stacje ładowania pojazdów aż po urządzenia transportu osobistego W celu umożliwienia odwiedzającym zapoznania się z urządzeniami oraz
Motoryzacja Takie będą elektryczne Lexusy. Liczą się osiągi i przyjemność z jazdy
2021-09-13 | 14:00

Takie będą elektryczne Lexusy. Liczą się osiągi i przyjemność z jazdy

Choć wielu kierowców i entuzjastów motoryzacji spogląda w stronę elektryfikacji niezbyt przychylnym okiem, warto pamiętać, że dla producentów marek premium
Motoryzacja Premiera trekkingowego roweru elektrycznego Jeep JE-C28L
2021-09-01 | 10:41

Premiera trekkingowego roweru elektrycznego Jeep JE-C28L

Aż do 55 km na jednym ładowaniu. Szybkie ładowanie urządzenia i wygodna wyjmowana bateria Jeep JE-C28L posiada akumulator o pojemności 10Ah, pozwalający na rowerowe wycieczki na dystansie

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Bankowość

Banki mogą odgrywać kluczową rolę w budowaniu innowacyjności gospodarki po pandemii. Same też zapowiadają inwestycje w tym obszarze

Pandemia pokazała, że polski sektor finansowy – choć sam w sobie jest postrzegany jako bardzo innowacyjny – wciąż planuje kolejne inwestycje w obszarze technologii. W horyzoncie czasowym 2021–2024 za największe wyzwania technologiczne dla branży uznawane są m.in. personalizacja usług, kwestie regulacyjne czy rozwiązania chmurowe. Co ciekawe, w konsekwencji pandemii COVID-19, skutkującej przyspieszeniem procesów digitalizacji we wszystkich branżach, banki zaczęły zaliczać do tych wyzwań także nową organizację pracy i aspekty kadrowe, a zwłaszcza pozyskanie wykwalifikowanych pracowników IT. Takie konkluzje przyniosło badanie przeprowadzone przez KIR i Accenture wśród CIO dziewięciu kluczowych banków na polskim rynku. Eksperci podkreślają też, że kondycja sektora finansowego i jego innowacyjność będą odgrywać znaczącą rolę w budowaniu konkurencyjności polskiej gospodarki po pandemii.

Konsument

Rośnie popularność TikToka w działaniach reklamodawców. Serwis promuje zarówno globalne, jak i małe, lokalne biznesy

Ubiegły rok, zdominowany przez pandemię i lockdown, spowodował skokowy wzrost konsumpcji treści w social mediach. Na tym trendzie skorzystał także TikTok, który króluje w globalnych zestawieniach najczęściej pobieranych aplikacji. W Europie TikTok ma już 100 mln aktywnych kont i ta liczba stale rośnie. To z kolei przekłada się na jego potencjał reklamowy, zwłaszcza że TikTok udostępnia rozwiązania, które wspierają w komunikacji z użytkownikami każdy biznes, niezależnie od branży i wielkości.