Premiera trekkingowego roweru elektrycznego Jeep JE-C28L
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Aż do 55 km na jednym ładowaniu. Szybkie ładowanie urządzenia i wygodna wyjmowana bateria
Jeep JE-C28L posiada akumulator o pojemności 10Ah, pozwalający na rowerowe wycieczki na dystansie do 55 km. Dużą jego zaletą jest to, iż jest on umieszczony pod bagażnikiem i istnieje możliwość szybkiego jego wyjęcia w celu naładowania, które trwa zaledwie od 4 do 6 godzin. Użytkownik nie musi zatem martwić się o brak miejsca do ładowania jednośladu, ze względu na jego gabaryty – może wygodnie przenosić baterię i ładować ją w dogodnym dla siebie miejscu.
Komfortowy e-rower dla kobiet, osób starszych i ceniących sobie wygodę
Rower elektryczny Jeep JE-C28L posiada silnik o mocy 250W, który pozwoli na jazdę z prędkością do 25 km/h oraz solidną 44 cm ramę o tradycyjnym, miejsko-turystycznym profilu. Model JE-C28L wyposażony został również w 6-biegowe przerzutki marki Shimano oraz błotniki, dzięki którym jazda będzie nie tylko bardziej efektywna, ale i komfortowa. Umieszczony nad baterią bagażnik umożliwi wygodny transport zakupów lub rzeczy osobistych. Rower Jeep JE-C28L został wyposażony w duże, miękkie a co za tym idzie wygodne siodełko.
O bezpieczeństwo użytkownika pomogą zadbać z kolei hamulce typu V-break oraz oświetlenie, umieszczone z przodu i z tyłu pojazdu. E-rower posiada także wyświetlacz LED, umieszczony przy kierownicy, by móc wygodnie kontrolować rozwijaną przez pojazd prędkość.
Jeep JE-C28L w kolorze czarnym, białym, niebieskim dostępny jest na mediamarkt.pl w cenie 3999 zł.
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.