Komunikaty PR

Premiera e-hulajnogi Rider Monster

2020-07-29  |  01:00
Biuro prasowe

Rider Monster to e-pojazd, którego sercem jest 350W silnik umożliwiający osiągniecie prędkości do 25 km/h oraz pokonywanie wzniesień o kącie nachylenia do 15 stopni. E-hulajnoga została wyposażona w wyjątkowo duże pompowane koła, przedni i tylny hamulec tarczowy oraz do tej pory niespotykany na rynku duży akumulator o pojemności aż 10Ah.

 

Dłuższy czas pracy na baterii, mocny silnik i duże koła sprawiają, że nowy model Rider Monster - w przeciwieństwie do większości obecnych na rynku modeli hulajnóg - nadaje się do jazdy nie tylko w mieście ale i po wymagającym, terenowym podłożu.

 

Zastosowane w hulajnodze pompowane koła są zdecydowanie większe niż w urządzeniach tego typu. Przednie ma wymiar 20 cali, a tylne 16 cali, dzięki czemu e-pojazd charakteryzuje się dużym 16-centymetrowym prześwitem. Komfort jazdy zapewnia też regulowana wysokość kierownicy – dzięki temu zabiegowi hulajnogę w szybki i łatwy sposób można dopasować do wzrostu użytkownika. Pojazd uruchamia się przy pomocy kluczyka, co sprawia, że można go zostawić przed sklepem lub biurem. Obok włącznika znajduje się wyświetlacz pokazujący informacje o stanie naładowania baterii natomiast lampkę i klakson włącza się za pomocą dwóch przycisków umieszczonych przy manetce. Urządzenie zostało także wyposażone w przedni i tylny hamulec tarczowy, co zapewnia bezpieczeństwo w nagłych sytuacjach gwarantując możliwie najkrótszą drogę hamowania.

 

Rider Monster ładuje się od 4 do 5 godzin. Dystans, który można przejechać na jednym cyklu baterii to nawet 30 km. Hulajnoga, która waży 19 kg rozpędza się do 25 km/h. Pojazd jest przeznaczony dla użytkowników, których masa ciała nie przekracza 120 kg.

 

Hulajnoga Rider Monster kosztuje 2199zł i jest dostępna w sklepie 4cv:

 

https://4cv.sklep.pl/product-pol-12928-Rider-Monster-Hulajnoga-Elektryczna-Czarna.html

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

 

  • Wymiary: 156 x 53 x 105-120 cm
  • Średnica kół: Przód 20', Tył 16'
  • Prędkość maksymalna: do 25 km/h
  • Moc silnika: 350W
  • Zasięg maksymalny : do 30 km
  • Kąt natarcia (wzniosu) : 15°
  • Akumulator: 10Ah
  • Napięcie akumulatora: 36V
  • Czas ładowania baterii : ok 4-5 godzin
  • Max dozwolone obciążenie : 120 kg
  • Min wymagane obciążenie : ok 30 kg
  • Wysokość do ziemi: 16 cm
  • Waga: ok 19 kg

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowy Mio MiVue C595W Dual – bezpieczeństwo samochodu podczas jazdy i postoju Biuro prasowe
2024-04-11 | 13:50

Nowy Mio MiVue C595W Dual – bezpieczeństwo samochodu podczas jazdy i postoju

Wideorejestartor pełen niezbędnych funkcji Mio MiVue C595WD posiada wbudowane moduły GPS oraz Wi-Fi. Dzięki dobrze znanej  matrycy Sony STARVIS CMOS nagrania są wysokiej jakości
Motoryzacja Barwa światła jak w żarówkach halogenowych!
2024-03-28 | 18:00

Barwa światła jak w żarówkach halogenowych!

W przypadku serii Ultinon Classic, konstruktorom chodziło o jak najdokładniejsze zastąpienie tradycyjnych żarówek halogenowych odpowiednikami LED, tak aby z jednej strony umożliwić
Motoryzacja Środki smarne ELF rekomendowane przez SsangYong
2024-03-27 | 18:00

Środki smarne ELF rekomendowane przez SsangYong

ELF, marka środków smarnych należąca do TotalEnergies, umacnia swoją pozycję na polskim rynku. Rekomendacja SsangYonga w segmencie samochodów terenowych i SUV podkreśla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Ochrona środowiska

Temperatury w Europie rosną dwukrotnie szybciej niż globalnie. Za tym idą rekordowe zjawiska klimatyczne

Marzec 2024 roku był 10. miesiącem z rzędu, który pobił rekord temperatur w historii globalnych pomiarów dla danego miesiąca roku – wskazują dane Copernicus Climate Change Service (C3S). Średnia temperatura wyniosła 14,14 st. C, czyli o 0,73 st. C więcej niż średnia dla marca z lat 1991–2020. Marzec był też o 1,68 st. cieplejszy niż w okresie przedindustrialnym, do którego odnoszą się globalne cele zawarte w porozumieniu paryskim. Kolejny miesiąc z rekordem ciepła oznacza nasilone zjawiska klimatyczne, również te ekstremalne. 2023 rok był w Europie okresem rekordów w tym zakresie, m.in. największych pożarów, powodzi czy fal upałów – wynika z raportu C3S i Światowej Organizacji Meteorologicznej.

Transport

Bezpieczeństwo paliwowe w Polsce wymaga inwestycji w nowe moce magazynowe. Branża przyspiesza też zieloną transformację

Branża paliwowa dobrze poradziła sobie z zawirowaniami, które przez ostatnie dwa lata wpływały na polski rynek. Wciąż jednak kwestia bezpieczeństwa paliwowego wymaga dużego wysiłku. Wśród priorytetowych zadań stojących przed sektorem i rządem jest rozbudowa infrastruktury paliwowej, szczególnie nowych mocy magazynowych, ale też kolei i morskich terminali – wskazują eksperci POPiHN. Wyzwaniem w kolejnych latach będzie także zielona transformacja oparta m.in. na elektryfikacji transportu i paliwach alternatywnych, która – w opinii ekspertów – wymaga w Polsce znacznego przyspieszenia.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.