PETRONAS oraz IVECO prezentują olej silnikowy URANIA NEXT 0W-16
PETRONAS LUBRICANTS INTERNATIONAL oraz IVECO prezentują olej silnikowy URANIA NEXT 0W-16 do pojazdów ciężarowych na targach IAA TRANSPORTATION 2024
PETRONAS Lubricants International (PLI) i IVECO na nowo zdefiniowały transport ciężki, wprowadzając na rynek Urania Next 0W-16. Jest to pierwszy olej silnikowy klasy 0W-16 SAE przeznaczony specjalnie do pojazdów ciężarowych. Produkt ten ma najniższą lepkość wśród olejów dla samochodów ciężarowych o dużej ładowności. Zostanie on zaprezentowany na stoisku IVECO podczas IAA TRANSPORTATION 2024, wiodącej wystawy branżowej dotyczącej logistyki pojazdów użytkowych i transportu, która odbędzie się w Hanowerze,17-22 września 2024 r.
Współpraca PLI z IVECO odegrała kluczową rolę w opracowaniu oleju Urania Next 0W-16. Dzięki wspólnym badaniom stworzono środek smarny zapewniający wyjątkowe osiągi i wydajność, szczególnie w przypadku ciężkich samochodów ciężarowych.
"To partnerstwo jest kluczowym momentem w ewolucji transportu ciężkiego" - powiedział Ravi Tallamraju, Group Chief Technology Officer w PETRONAS Lubricants International. Dodał także: "PETRONAS Lubricants International dąży do optymalizacji osiągów pojazdów, a Urania Next 0W-16 jest przykładem naszego zaangażowania w dostarczanie najnowocześniejszych rozwiązań spełniających zmieniające się wymagania branży. Ściśle współpracując z IVECO w celu zwiększenia synergii między silnikami i środkami smarnymi, możemy przyspieszyć innowacje i napędzać postęp w tym sektorze".
Zaprojektowany specjalnie dla modeli IVECO S-Way, T-Way i X-Way wyposażonych w silnik XCursor 13, Urania Next 0W-16 oferuje niezrównaną oszczędność paliwa dzięki formule o niskiej lepkości, zmniejszającej tarcie i obniżającej zużycie paliwa oraz emisję CO2. Zaawansowana technologia Ultra Low Ash zapewnia imponujące okresy między wymianami oleju wynoszące 150 000 km, nawet w przypadku paliw biokomponentowych, minimalizując koszty konserwacji i przestoje.
"Partnerstwo to pokazuje, w jaki sposób firmy mogą współpracować w celu tworzenia innowacji, które są zarówno energooszczędne, jak i wydajne. Zaangażowanie IVECO w zwiększanie produktywności swoich klientów jest widoczne we współpracy z PETRONAS Lubricants International. Nasze ciężkie samochody ciężarowe wyposażone w nowy silnik XCursor 13, pracujący płynnie z najwyższą wydajnością i współpracujący z olejem Urania Next 0W-16 IVECO, stanowią znaczący krok naprzód w zakresie oszczędności paliwa i technologii silników" - stwierdza Marco Baffoni, dyrektor ds. obsługi klienta w IVECO.
Specjalnie opracowana formuła, połączenie oleju bazowego PETRONAS ETRO+ i wysokowydajnej technologii dodatków uszlachetniających zapewnia doskonałą ochronę silnika, wydłużając jego żywotność. Ponadto olej Urania Next 0W-16 spełnia wymogi normy Euro7 i jest kompatybilny z systemami oczyszczania spalin, zapewniając zgodność z najnowszymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. Rozwój Urania Next 0W-16 pokazuje innowacyjnego ducha zarówno PLI, jak i IVECO. Łącząc doświadczenie, firmy stworzyły produkt wyznaczający nowy punkt odniesienia dla przemysłu ciężkiego.
Odwiedzający targi mogą zapoznać się z szeroką gamą lekkich, średnich i ciężkich pojazdów użytkowych IVECO, ucieleśniających strategiczne podejście marki do wielu źródeł energii, a także odkryć portfolio zaawansowanych rozwiązań technologii płynów PLI™, które obejmuje produkty stosowane w pojazdach IVECO, w tym PETRONAS Iona, PETRONAS Tutela i PETRONAS Paraflu UP.
O PETRONAS Lubricants International
PETRONAS Lubricants International (PLI) jest globalnym producentem środków smarnych i częścią notowanej na liście Fortune 500 firmy PETRONAS, malezyjskiego koncernu petrochemicznego. Powstały w 2008 roku PETRONAS Lubricants International produkuje i wprowadza na rynek w ponad 90 krajach świata pełną gamę wysokiej jakości środków smarnych przeznaczonych dla przemysłu i pojazdów. Centrala firmy mieści się w Kuala Lumpur, PLI ma ponad 30 lokalnych przedstawicielstw w 27 krajach, zarządzanych z biur w Turynie, Belo Horizonte, Chicago i Durbanie. PLI jest obecnie w czołowej 10 największych producentów środków smarnych, a za cel stawia sobie nr 1 światowego zestawienia. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pli-petronas.com
Kontakt:
Danuta Michałus-Sokołowska, PETRONAS Lubricants Poland
danuta.sokolowska@pli-petronas.com
O IVECO
IVECO to marka należąca do Iveco Group N.V. (EXM: IVG). IVECO projektuje, produkuje i sprzedaje szeroką gamę lekkich, średnich i ciężkich pojazdów użytkowych, ciężarówek terenowych i pojazdów odpowiednich dla każdego typu nadwozia.
Nieustannie wprowadza innowacje i rozszerza swoje portfolio produktów, aby zapewnić każdemu klientowi pojazd, który dokładnie odpowiada jego misji.
Pełna oferta IVECO została zaprojektowana z myślą o potrzebach kierowców, aby zapewnić im doskonałe wrażenia z jazdy z naciskiem na bezpieczeństwo i komfort. Szeroka gama zaawansowanych usług cyfrowych z obsługą łączności opracowanych, aby pomóc właścicielom flot w efektywnym zarządzaniu flotą, wzbogaca kompletne rozwiązanie transportowe IVECO.
IVECO realizuje swoją strategię dekarbonizacji poprzez podejście oparte na wielu źródłach energii, które obejmuje dalszy rozwój technologii biometanu, akumulatorów elektrycznych i ogniw paliwowych.
IVECO zarządza zakładami produkcyjnymi w 7 krajach w Europie, Azji, Afryce, Oceanii i Ameryce Łacińskiej.
3 500 punktów sprzedaży i serwisu w ponad 160 krajach gwarantuje wsparcie techniczne wszędzie tam, gdzie pracuje pojazd IVECO.
IVECO podąża drogą zmian, napędzając transformację branży transportowej, kierując się ambicją bycia najbardziej niezawodnym partnerem i pełnoprawnym graczem dla swoich klientów.
Wakacje na polskich drogach w liczbach
PETRONAS i Stellantis wprowadzają na rynek gamę produktów z recyklingu
Kierowcy często lekceważą ten podzespół,a to duży błąd! Poradnik Steinhof
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Handel
Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę
Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.