Komunikaty PR

PETRONAS oraz IVECO prezentują olej silnikowy URANIA NEXT 0W-16

2024-09-17  |  11:30
Biuro prasowe

 

PETRONAS LUBRICANTS INTERNATIONAL oraz IVECO prezentują olej silnikowy URANIA NEXT 0W-16 do pojazdów ciężarowych na targach IAA TRANSPORTATION 2024 

 

PETRONAS Lubricants International (PLI) i IVECO na nowo zdefiniowały transport ciężki, wprowadzając na rynek Urania Next 0W-16. Jest to pierwszy olej silnikowy klasy 0W-16 SAE przeznaczony specjalnie do pojazdów ciężarowych. Produkt ten ma najniższą lepkość wśród olejów dla samochodów ciężarowych o dużej ładowności. Zostanie on zaprezentowany na stoisku IVECO podczas IAA TRANSPORTATION 2024, wiodącej wystawy branżowej dotyczącej logistyki pojazdów użytkowych i transportu, która odbędzie się w Hanowerze,17-22 września 2024 r. 

 

Współpraca PLI z IVECO odegrała kluczową rolę w opracowaniu oleju Urania Next 0W-16. Dzięki wspólnym badaniom stworzono środek smarny zapewniający wyjątkowe osiągi i wydajność, szczególnie w przypadku ciężkich samochodów ciężarowych. 

"To partnerstwo jest kluczowym momentem w ewolucji transportu ciężkiego" - powiedział Ravi Tallamraju, Group Chief Technology Officer w PETRONAS Lubricants International. Dodał także: "PETRONAS Lubricants International dąży do optymalizacji osiągów pojazdów, a Urania Next 0W-16 jest przykładem naszego zaangażowania w dostarczanie najnowocześniejszych rozwiązań spełniających zmieniające się wymagania branży. Ściśle współpracując z IVECO w celu zwiększenia synergii między silnikami i środkami smarnymi, możemy przyspieszyć innowacje i napędzać postęp w tym sektorze".  

Zaprojektowany specjalnie dla modeli IVECO S-Way, T-Way i X-Way wyposażonych w silnik XCursor 13, Urania Next 0W-16 oferuje niezrównaną oszczędność paliwa dzięki formule o niskiej lepkości, zmniejszającej tarcie i obniżającej zużycie paliwa oraz emisję CO2. Zaawansowana technologia Ultra Low Ash zapewnia imponujące okresy między wymianami oleju wynoszące 150 000 km, nawet w przypadku paliw biokomponentowych, minimalizując koszty konserwacji i przestoje.  

"Partnerstwo to pokazuje, w jaki sposób firmy mogą współpracować w celu tworzenia innowacji, które są zarówno energooszczędne, jak i wydajne. Zaangażowanie IVECO w zwiększanie produktywności swoich klientów jest widoczne we współpracy z PETRONAS Lubricants International. Nasze ciężkie samochody ciężarowe wyposażone w nowy silnik XCursor 13, pracujący płynnie z najwyższą wydajnością i współpracujący z olejem Urania Next 0W-16 IVECO, stanowią znaczący krok naprzód w zakresie oszczędności paliwa i technologii silników" - stwierdza Marco Baffoni, dyrektor ds. obsługi klienta w IVECO. 

Specjalnie opracowana formuła, połączenie oleju bazowego PETRONAS ETRO+ i wysokowydajnej technologii dodatków uszlachetniających zapewnia doskonałą ochronę silnika, wydłużając jego żywotność. Ponadto olej Urania Next 0W-16 spełnia wymogi normy Euro7 i jest kompatybilny z systemami oczyszczania spalin, zapewniając zgodność z najnowszymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. Rozwój Urania Next 0W-16 pokazuje innowacyjnego ducha zarówno PLI, jak i IVECO. Łącząc doświadczenie, firmy stworzyły produkt wyznaczający nowy punkt odniesienia dla przemysłu ciężkiego. 

Odwiedzający targi mogą zapoznać się z szeroką gamą lekkich, średnich i ciężkich pojazdów użytkowych IVECO, ucieleśniających strategiczne podejście marki do wielu źródeł energii, a także odkryć portfolio zaawansowanych rozwiązań technologii płynów PLI™, które obejmuje produkty stosowane w pojazdach IVECO, w tym PETRONAS Iona, PETRONAS Tutela i PETRONAS Paraflu UP. 

 

 

 

O PETRONAS Lubricants International  

  

PETRONAS Lubricants International (PLI) jest globalnym producentem środków smarnych i częścią notowanej na liście Fortune 500 firmy PETRONAS, malezyjskiego koncernu petrochemicznego. Powstały w 2008 roku PETRONAS Lubricants International produkuje i wprowadza na rynek w ponad 90 krajach świata pełną gamę wysokiej jakości środków smarnych przeznaczonych dla przemysłu i pojazdów. Centrala firmy mieści się w Kuala Lumpur, PLI ma ponad 30 lokalnych przedstawicielstw w 27 krajach, zarządzanych z biur w Turynie, Belo Horizonte, Chicago i Durbanie. PLI jest obecnie w czołowej 10 największych producentów środków smarnych, a za cel stawia sobie nr 1 światowego zestawienia. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pli-petronas.com   

 

 

Kontakt:  

Danuta Michałus-Sokołowska, PETRONAS Lubricants Poland  

danuta.sokolowska@pli-petronas.com 

 

 

O IVECO  

 

IVECO to marka należąca do Iveco Group N.V. (EXM: IVG). IVECO projektuje, produkuje i sprzedaje szeroką gamę lekkich, średnich i ciężkich pojazdów użytkowych, ciężarówek terenowych i pojazdów odpowiednich dla każdego typu nadwozia.  

 

Nieustannie wprowadza innowacje i rozszerza swoje portfolio produktów, aby zapewnić każdemu klientowi pojazd, który dokładnie odpowiada jego misji.  

Pełna oferta IVECO została zaprojektowana z myślą o potrzebach kierowców, aby zapewnić im doskonałe wrażenia z jazdy z naciskiem na bezpieczeństwo i komfort. Szeroka gama zaawansowanych usług cyfrowych z obsługą łączności opracowanych, aby pomóc właścicielom flot w efektywnym zarządzaniu flotą, wzbogaca kompletne rozwiązanie transportowe IVECO.  

  

IVECO realizuje swoją strategię dekarbonizacji poprzez podejście oparte na wielu źródłach energii, które obejmuje dalszy rozwój technologii biometanu, akumulatorów elektrycznych i ogniw paliwowych.   

  

IVECO zarządza zakładami produkcyjnymi w 7 krajach w Europie, Azji, Afryce, Oceanii i Ameryce Łacińskiej.  

3 500 punktów sprzedaży i serwisu w ponad 160 krajach gwarantuje wsparcie techniczne wszędzie tam, gdzie pracuje pojazd IVECO. 

  

IVECO podąża drogą zmian, napędzając transformację branży transportowej, kierując się ambicją bycia najbardziej niezawodnym partnerem i pełnoprawnym graczem dla swoich klientów.  

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie. Biuro prasowe
2024-11-20 | 01:00

Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.

Hulajnogi, deskorolki, hooverboardy lub monocykle elektryczne, segwaye, samochody autonomiczne – na chodnikach i drogach można znaleźć coraz więcej nowych pojazdów, choć drogi
Motoryzacja TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
2024-11-07 | 11:50

TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że na drogi wyjeżdżają pierwsze modele marek Grupy Volkswagen wyposażone we wspólnie opracowane
Motoryzacja Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
2024-10-31 | 23:45

Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC

Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.