Opracowane z myślą o współczesnych pojazdach, czyli PETRONAS Syntium X
PETRONAS Lubricants International (PLI) wprowadza na rynek PETRONAS Syntium X, gamę olejów silnikowych zaprojektowanych z myślą o zmieniających się potrzebach współczesnych pojazdów. Ta innowacyjna linia produktów zapewnia niezrównaną ochronę, wydłużone okresy między wymianami oleju, trwałość i większą oszczędność paliwa. A wszystko to w przystępnej cenie, dzięki czemu kierowcy mogą dokonywać mądrych i jakościowych wyborów dla swoich samochodów.
Inteligentne rozwiązanie dla nowoczesnych pojazdów
PETRONAS Syntium X to odpowiedź na wyzwania związane ze starzeniem się europejskiej floty samochodowej, w której średni okres eksploatacji pojazdów wynosi 12 lat* i wiele z nich nie jest już objętych gwarancją. W obecnej sytuacji ekonomicznej konsumenci oczekują bardzo wydajnych, wysokiej jakości produktów, w przystępnej cenie, a to wszystko zapewnia właśnie PETRONAS Syntium X. Formuła ta składa się z ETRO, czyli najwyższej jakości, własnego oleju bazowego w połączeniu z wysokiej jakości dodatkami. Seria ta, opracowana zgodnie z najnowszymi trendami w zakresie klas lepkości, jest dostosowana do nowoczesnego użytkowania pojazdów, zapewniając optymalną wydajność oraz ochronę.
Nasza wizja PETRONAS Syntium X jest jasna: zaoferować kierowcom wybór, który łączy w sobie przystępną cenę bez uszczerbku dla jakości - powiedział Giuseppe Pedretti, Regional Managing Director EMEA w PETRONAS Lubricants International. Dodał także - W sytuacji, gdy silniki są narażone na coraz bardziej nieprzyjazne warunki, a portfele na całym świecie odczuwają napięcie, zdaliśmy sobie sprawę z potrzeby stworzenia produktu, który nie tylko chroni nasze starsze samochody przed zużyciem i osadami, ale także wzbudza zaufanie i daje pewność podczas każdej podróży.
Gama produktów
PETRONAS Syntium X składa się z sześciu skrupulatnie opracowanych produktów dla obecnych i przyszłych potrzeb zarówno nowych, jak i starszych samochodów. Produkty te spełniają kluczowe standardy branżowe i wymagania producentów oryginalnego sprzętu (OEM) na poziomie wydajności i przydatności do użycia (SFU). Każdy produkt został zaprojektowany tak, aby był odporny na utlenianie, zapewniał stabilne działanie przez cały okres między wymianami oleju, wydłużał żywotność silnika oraz optymalizował zużycie paliwa. Ponadto nowy, przejrzysty projekt etykiety podkreśla inteligentne rozwiązania zastosowane we wszystkich produktach, ułatwiając konsumentom wybór produktu odpowiedniego do ich potrzeb.
Dostępne produkty:
-
PETRONAS Syntium X 0W-20 (API SP i ACEA C5)
-
PETRONAS Syntium X 0W-30 (ACEA C2)
-
PETRONAS Syntium X 5W-30 (ACEA C2, C3, ACEA A5/B5, API SP)
-
PETRONAS Syntium X 5W-30 C3 (ACEA C3, API SP)
-
PETRONAS Syntium X 5W-40 (ACEA A3/B4)
-
PETRONAS Syntium X 10W-40 (ACEA A3/B4, API SN)
Linia PETRONAS Syntium X będzie dostępna w III kwartale 2024 roku, w całej Europie za pośrednictwem dystrybutorów partnerskich i warsztatów serwisowych PLI. Więcej informacji na temat PETRONAS Syntium X i PETRONAS Lubricants International dostępne wkrótce na stronie https://pl.pli-petronas.com/pl/strona-glowna.
*Źródło: ACEA, 2023
***
O PETRONAS Lubricants International
PETRONAS Lubricants International (PLI) jest globalnym producentem środków smarnych i częścią notowanej na liście Fortune 500 firmy PETRONAS, malezyjskiego koncernu petrochemicznego. Powstały w 2008 roku PETRONAS Lubricants International produkuje i wprowadza na rynek w ponad 90 krajach świata pełną gamę wysokiej jakości środków smarnych przeznaczonych dla przemysłu i pojazdów. Centrala firmy mieści się w Kuala Lumpur, PLI ma ponad 30 lokalnych przedstawicielstw w 27 krajach, zarządzanych z biur w Turynie, Belo Horizonte, Chicago i Durbanie. PLI jest obecnie w czołowej 10 największych producentów środków smarnych, a za cel stawia sobie nr 1 światowego zestawienia. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pli-petronas.com
Kontakt:
Danuta Michałus-Sokołowska, PETRONAS Lubricants Poland
danuta.sokolowska@pli-petronas.com
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.