Nowa usługa Shell SmartPay dla klientów biznesowych
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Oszczędność czasu = oszczędność pieniędzy
Możliwość szybkiej i bezgotówkowej płatności to idealna wizja zarówno dla kierowców, jak i managerów floty, ponieważ pozwala zaoszczędzić cenny czas spędzany dotychczas w kolejce. Wygodne rozwiązanie Shell SmartPay pozwala uiścić opłaty w wygodny i bezpieczny sposób za pomocą jednego narzędzia. Transakcje dokonywane są za pośrednictwem urządzenia mobilnego, bez konieczności opuszczania pojazdu i okazywania karty. SmartPay to wyjście naprzeciw potrzebom kierowców flotowych, ułatwiające im codzienną pracę dzięki dostępnej technologii.
Usługa Shell SmartPay jest również zintegrowana z aplikacją Shell ClubSmart, w której można wyszukać m.in. stacje Shell w najbliższym sąsiedztwie, zbierać punkty oraz otrzymywać specjalne oferty.
– Chcemy zaskakiwać naszych klientów nowymi rozwiązaniami dopasowanymi do ich potrzeb. Zawodowi kierowcy, ze względu na konieczność zapewnienia ciągłości dostaw, często muszą wykonywać swoją pracę bez względu na obostrzenia czy sytuację ekonomiczną, dlatego robimy wszystko, aby ułatwić im pracę i zapewnić bezpieczeństwo – mówi Łukasz Klamka, Head of Fleet Solutions w Shell Polska.
Shell Card – więcej niż zwykła karta paliwowa
Karta paliwowa Shell Card jest dedykowana wszystkim flotom niezależnie od ich wielkości. Jest ona akceptowana na ponad 38 tys. stacjach Shell i partnerskich w Europie, a w Polsce w ponad 950 punktach: Shell i Lotos. Shell Card oprócz możliwości mobilnej bezgotówkowej płatności za paliwo oferuje wiele innych rozwiązań. Karta pozwala na uiszczanie opłat za przejazdy drogami, tunelami i mostami. Dodatkowo dzięki partnerstwu z TRAVIS przewoźnicy mogą zarezerwować takie usługi jak parkingi, mycie i naprawa ciężarówek oraz cystern, za które zapłacą kartą paliwową. Dzięki innowacyjnej technologii CHIP&PIN oraz dodatkowym zabezpieczeniom weryfikacyjnym właściciele flot mogą czuć się pewnie i bezpiecznie. W ramach użytkowania karty, zarządcy flot mogą korzystać z nowoczesnej platformy internetowej Shell Fleet Hub, na której mogą kontrolować wydatki i zużycie paliwa, generować raporty czy określać limity. Z Shell Card w łatwy sposób można odzyskać też podatek VAT i akcyzę z 31 krajów.
Shell Card do ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych
Z początkiem roku Shell wystartował z pionierskim rozwiązaniem na polskim rynku – kartą paliwową Shell Card EV, którą można zapłacić zarówno za paliwo jak również za ładowanie samochodu elektrycznego czy hybrydowego. Dzięki współpracy z GreenWay, EV+ i IONITY, Shell Card EV jest akceptowana w ponad 1000 punktów na terenie całego kraju oraz ponad 260 000 punktów ładowania w Europie, wliczając superszybkie ładowarki o mocy do 350 kW! Użytkownicy karty mogą korzystać też z wygodnej aplikacji Shell Recharge, która umożliwia znajdywanie najbliższych punktów ładowania, uzyskiwanie aktualnych informacji o taryfach, prędkościach i dostępności punktów czy podgląd przewidywanego czasu ładowania i kosztu.
Neutralizacja przejazdów
Z kartą paliwową Shell Card możliwa jest również kompensacja emisji CO2 z paliwa. Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów flotowych w Polsce od początku roku 2021. Kierowcy używają karty paliwowej jak zawsze, a Shell za drobną opłatą kompensuje emisje zakupując kredyty węglowe, pochodzące z międzynarodowych projektów, które chronią i odbudowują ekosystemy. Łączna ilość emisji CO2 kompensowana w wyniku uczestnictwa w usłudze jest poświadczona rocznym certyfikatem wydawanym przez Shell.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.