Nowa lampa warsztatowa LED pod maskę
Gamę lamp roboczych Philips poszerza model Xperion 3000 Under bonnet. Ma wyjątkową konstrukcję, ponieważ łączy zalety typowej ręcznej latarki z mocną lampą, którą można podczepić pod otwartą maską samochodu i zapewnić sobie jasne światło do pracy. Słowo „poręczność” nabiera w tym wypadku nowego znaczenia.
Najnowszy produkt w gamie lamp roboczych Philips Xperion 3000 Under bonnet został zaprojektowany tak, aby oferować mocne, jasne światło. Do dyspozycji mamy imponujące 1200 lumenów o szerokim kącie wiązki wynoszącym 110°. Takie parametry predysponują ją do roli lampy oświetlającej obszar roboczy. Niezależnie od tego model ten można wziąć do ręki i posługiwać się nim jak zwykłą latarką.
Unikalną funkcjonalność zapewnia specjalnie opracowany uchwyt. Może pełnić rolę solidnej podpory, umożliwiając lampie utrzymanie stabilnej pozycji stojącej. Może być również wykorzystywany jako praktyczny hak do zawieszenia lampy, a dzięki wbudowanym magnesom łatwo go przymocować do dowolnej metalowej powierzchni. Bez problemu można także dostosowywać kąt nachylenia lampy, precyzyjnie kierując wiązkę światła tam, gdzie jest ono w danej chwili potrzebne.
Nawet 6 godzin pracy!
Lampa LED Philips Xperion 3000 Under bonnet zapewnia 3 godziny ciągłej pracy w trybie wzmocnionym (1200 lm), 6 godzin w trybie standard (600 lm) i do 12 godzin w trybie Eco (300 lm). Pełne naładowanie zajmuje 4 godziny, co jest jednym z najlepszych wyników w tej klasie. Philips Xperion 3000 Under bonnet jest wyposażona we wskaźnik stanu naładowania akumulatora pokazujący pozostały czas pracy oraz czas pozostały do pełnego naładowania akumulatora.
Gotowa na trudne warunki
Wytrzymała aluminiowo-nylonowa obudowa lampy LED Philips Xperion 3000 Under bonnet została zaprojektowana tak, aby wytrzymać trudne warunki pracy i jest zgodna z międzynarodowym standardem odporności na uderzenia IK07.
11 modeli w gamie!
Seria Philips Xperion 3000 obejmuje teraz 11 lamp roboczych, które pozwolą wykonać każde zadanie. Modele te wyróżniają się już na pierwszy rzut oka. Jaskrawa kolorystyka w odcieniach zieleni sprawia, że trudno je zgubić w warsztacie. Oczywiście w parze z wyglądem idą zawsze solidne wykonanie, wysoka odporność na czynniki zewnętrzne, funkcjonalność i doskonałe parametry świetlne. Takie lampy chce się po prostu mieć – niezależnie od tego czy ktoś jest zawodowym mechanikiem czy też amatorem-majsterkowiczem.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.