Nawigacja TomTom GO Discover już dostępna na polskim rynku
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, poinformował o wprowadzeniu do oferty sprzedaży TomTom GO Discover - najszybszego i najbardziej wydajnego urządzenia nawigacyjnego, z nowym 7-calowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości (HD).
Szukanie wzrokiem deski rozdzielczej, aby znaleźć pomoc to już przeszłość. Dzięki 7-calowemu wyświetlaczowi HD, urządzenie TomTom GO Discover pozwala bezpiecznie poznawać otoczenie i zapewnia wyjątkową wyrazistość obrazu. Użytkownicy mogą cieszyć się dokładnymi wskazówkami nawigacyjnymi i czuć się pewnie, wiedząc, że TomTom jest po ich stronie.
Urządzenie TomTom GO Discover jest wyposażone w najlepsze w swojej klasie i najbardziej aktualne mapy, jakie może zaoferować nawigacja. Mapy nigdy nie będą starsze niż tydzień i mogą być aktualizowane nawet 3x szybciej* przez Wi-Fi®. Dzięki nowemu procesorowi i zwiększonej pamięci, nawigacja szybko reaguje na polecenia.
Kierowcy mogą połączyć swój telefon z aplikacją TomTom GO Discover za pośrednictwem Bluetooth® i uzyskać dostęp do informacji o ruchu drogowym TomTom oraz usług premium w czasie rzeczywistym. Obejmują one ostrzeżenia o fotoradarach, informacje o cenach paliw, dostępności parkingów poza ulicami oraz punktów ładowania pojazdów elektrycznych.
Mike Schoofs, Managing Director, TomTom Consumer, powiedział: „Chcemy pomóc kierowcom przygotować się do ponownego odkrywania świata, gdy tylko zostaną zniesione lockdowny, i jesteśmy niezwykle dumni, że możemy zaprezentować TomTom GO Discover. Ta nowa nawigacja łączy w sobie nasze dogłębne zrozumienie potrzeb kierowców z niemal trzema dekadami doświadczenia tworzenia map, a także najnowszą i najdoskonalszą technologię. Zbudowana z myślą o bezpieczeństwie, TomTom GO Discover jest najszybszą i najbardziej wydajną nawigacją TomTom typu PND na rynku, a do tego jest niezwykle łatwa w obsłudze".
TomTom GO Discover 6” i 7” jest dostępny na TomTom.com, w MediaExpert, MediaMarkt, Neonet, Komputronik, RTV Euro AGD, Allegro oraz sklepach partnerskich, w cenie 1199 zł (6”) / 1349 zł (7”). Wersja 5-calowa jest dostępna tylko na TomTom.com w cenie 999 zł.
Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.