Komunikaty PR

Nawigacja TomTom GO Discover już dostępna na polskim rynku

2021-03-24  |  11:45
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, poinformował o wprowadzeniu do oferty sprzedaży TomTom GO Discover - najszybszego i najbardziej wydajnego urządzenia nawigacyjnego, z nowym 7-calowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości (HD).

Szukanie wzrokiem deski rozdzielczej, aby znaleźć pomoc to już przeszłość. Dzięki 7-calowemu wyświetlaczowi HD, urządzenie TomTom GO Discover pozwala bezpiecznie poznawać otoczenie i zapewnia wyjątkową wyrazistość obrazu. Użytkownicy mogą cieszyć się dokładnymi wskazówkami nawigacyjnymi i czuć się pewnie, wiedząc, że TomTom jest po ich stronie.

Urządzenie TomTom GO Discover jest wyposażone w najlepsze w swojej klasie i najbardziej aktualne mapy, jakie może zaoferować nawigacja. Mapy nigdy nie będą starsze niż tydzień i mogą być aktualizowane nawet 3x szybciej* przez Wi-Fi®. Dzięki nowemu procesorowi i zwiększonej pamięci, nawigacja szybko reaguje na polecenia.

Kierowcy mogą połączyć swój telefon z aplikacją TomTom GO Discover za pośrednictwem Bluetooth® i uzyskać dostęp do informacji o ruchu drogowym TomTom oraz usług premium w czasie rzeczywistym. Obejmują one ostrzeżenia o fotoradarach, informacje o cenach paliw, dostępności parkingów poza ulicami oraz punktów ładowania pojazdów elektrycznych.

Mike Schoofs, Managing Director, TomTom Consumer, powiedział: „Chcemy pomóc kierowcom przygotować się do ponownego odkrywania świata, gdy tylko zostaną zniesione lockdowny, i jesteśmy niezwykle dumni, że możemy zaprezentować TomTom GO Discover. Ta nowa nawigacja łączy w sobie nasze dogłębne zrozumienie potrzeb kierowców z niemal trzema dekadami doświadczenia tworzenia map, a także najnowszą i najdoskonalszą technologię. Zbudowana z myślą o bezpieczeństwie, TomTom GO Discover jest najszybszą i najbardziej wydajną nawigacją TomTom typu PND na rynku, a do tego jest niezwykle łatwa w obsłudze".

TomTom GO Discover 6” i 7” jest dostępny na TomTom.com, w MediaExpert, MediaMarkt, Neonet, Komputronik, RTV Euro AGD, Allegro oraz sklepach partnerskich, w cenie 1199 zł (6”) / 1349 zł (7”). Wersja 5-calowa jest dostępna tylko na TomTom.com w cenie 999 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków Biuro prasowe
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.