Mycie auta w pełnym komforcie na stacjach Circle K
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
W sieci Circle K aż 145 stacji paliw posiada automatyczne myjnie, które zapewniają najwyższą jakość mycia, przy równoczesnej delikatności dla pojazdu. Nowoczesne rozwiązania renomowanych dostawców sprawiają, że mycie jest skuteczne, a specjalistyczne środki
oraz szczotki zastosowane w myjniach są bezpieczne dla powłoki lakierniczej. W myjniach zastosowano oświetlenie LED, a woda wykorzystywana do mycia jest oczyszczana i wykorzystywana ponownie. Od teraz klienci mogą pozostać w pojeździe, co jest szczególnie istotne dla osób podróżujących z dziećmi i ze zwierzętami a także w chłodne, wietrzne i deszczowe dni. Jeśli z jakiegoś powodu pasażerowie muszą opuścić myjnię w trakcie trwania cyklu, wystarczy, że nacisną klakson a mycie zostanie przerwane, umożliwiając bezpieczne wyjście z pojazdu. Ułatwieniem dla klientów oczekujących w kolejce jest zegar, pokazujący czas pozostały do zakończenia cyklu, znając czas oczekiwania mogą napić się aromatycznej kawy czy skusić się na ciepłą przekąskę. W specjalnej ofercie, klienci wybierający program Premium mogą kupić kawę w rozmiarze L za złotówkę.
– Stale poszukujemy rozwiązań, które zwiększą komfort i wygodę naszych klientów,
już w zeszłym roku, w przyspieszonym trybie zaproponowaliśmy klientom płatność z poziomu aplikacji Circle K za tankowanie – było to niezwykle istotne z uwagi na pandemię i konieczność dystansowania społecznego, teraz, po testach prowadzonych w Warszawie i Krakowie,
do naszych usług dodajemy możliwość umycia samochodu bez wychodzenia z niego – mówi Renata Timoščik, Director Market Development w Circle K Polska. – Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom wizyta na stacji może przebiegać niezwykle szybko, a pozostanie w ciepłym i wygodnym wnętrzu samochodu będzie znaczącym ułatwieniem dla rodziców z małymi dziećmi czy osób z niepełnosprawnością. Osoby, które nie chcą skorzystać z aplikacji mogą dokonać płatności kartą na panelu OPT znajdującym się przy wjeździe na myjnię – dodaje.
Więcej informacji na temat myjni i ofert specjalnych można znaleźć na stronie: https://www.circlek.pl/myjnia. Zakładając konto w aplikacji prócz płatności mobilnych, konsument zyskuje również dostęp do programu lojalnościowego Circle K EXTRA. Aplikacja Circle K jest dostępna w sklepach Google Play i App Store. Film dotyczący płatności mobilnych Circle K znajduje się pod linkiem.
Oferty związane z korzystaniem z myjni wspierane są kampanią marketingową realizowaną w stacjach radiowych oraz kanałach digital, w tym w social mediach.
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.