Komunikaty PR

Motointegrator.com z największą liczbą sprawdzonych warsztatów w Polsce

2022-03-03  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Platforma Motointegrator.com to największa w Polsce wyszukiwarka sprawdzonych warsztatów samochodowych i usług. W jej bazie znajduje się już ponad 13 tysięcy serwisów samochodowych z całego kraju. Przedstawiciele Motointegrator.com podkreślają, że jest on dla kierowców rzetelnym źródłem informacji i jednocześnie pomaga mechanikom w dostosowywaniu się do potrzeb nowego, cyfrowego konsumenta. Platforma cały czas ewoluuje tak, by być jeszcze lepszą i bardziej przyjazną użytkownikom. W najbliższych planach jest rozwój automatyzacji procesu umawiania wizyt, a także systematyczne zwiększenie liczby zarejestrowanych warsztatów.

Nie tylko największa baza sprawdzonych warsztatów w Polsce

Motointegrator.com to rozbudowana platforma internetowa, która pozwala kierowcom w łatwy i wygodny sposób nie tylko znaleźć sprawdzony warsztat w dogodnej lokalizacji, lecz także skontaktować się z nim bezpośrednio przez stronę, a nawet umówić wizytę całkowicie online. Wyszukiwarka oprócz szczegółowych informacji, takich jak dane kontaktowe, specjalizacja i cennik poszczególnych usług, zawiera również opinie klientów na temat danego mechanika. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest już ponad 13 000 warsztatów samochodowych z całego kraju, a ich liczba stale rośnie.

Naturalne dziś jest, że konsumenci korzystają z dobrodziejstw Internetu, by szukać informacji, porównywać ceny i dzielić się swoimi doświadczeniami. Dotyczy to także usług związanych z naprawą aut. Motointegrator.com to miejsce w Internecie, w którym można zapoznać się z opiniami kierowców i na ich podstawie wybrać mechanika – bez obawy, że oddamy swój samochód w ręce przypadkowej osoby. Zawsze zachęcamy naszych użytkowników do wystawiania warsztatom komentarzy, bo to one ułatwiają innym podejmowanie decyzji. W ten sposób udało nam się zbudować bogatą i przede wszystkim unikalną bazę wiedzy online, zawierającą nie tylko podstawowe dane na temat serwisów samochodowych, lecz także polecenia i opinie klientów - mówi Wojciech Twaróg, Członek Zarządu Inter Cars S.A., odpowiedzialny za rozwój Motointegrator.com

- Posiadacze aut, którzy do mnie trafiają po raz pierwszy mówią, że zdecydowali się na wybór warsztatu po przeczytaniu w Internecie pozytywnych opinii. Naturalna w tym kontekście wydawała mi się decyzja o zarejestrowaniu warsztatu w wyszukiwarce Motointegrator.com. Doradcy pomogli mi w przygotowaniu opisu mojego serwisu, a pierwsze recenzje zaczęły pojawiać się już po kilku dniach i od tej pory przyciągają do mnie coraz to nowych klientów. Kiedyś mówiło się, że jeśli nie ma czegoś w Google to nie istnieje. Dziś, by przyciągnąć potencjalnych klientów, potrzeba dużo więcej niż obecność w wyszukiwarce. Rozwiązania takie jak Motointegrator.com, ułatwiające kontakt z klientem online, to przyszłość całej branży - mówi Dariusz Kościuczuk z warsztatu BM Motors Service.

Na stronie Motointegrator.com kierowcy mogą znaleźć rzetelne i aktualne informacje. Platforma przykłada dużą wagę do jakości materiałów – opisów oraz zdjęć – zamieszczanych w serwisie i systematycznie kontaktuje się z warsztatami w celu ich aktualizacji. Ponadto, oprócz wyszukiwarki, Motointegrator.com oferuje również wiele innych funkcjonalności, jak książka serwisowa online czy kalendarz przypominający o terminach takich wizyt, jak np. coroczny przegląd.

Coraz większa automatyzacja – warsztaty bardziej zdigitalizowane

Ponad 70 procent osób odwiedzających naszą platformę, robi to z poziomu smartfona. Jesteśmy coraz bardziej mobilni i przywiązani do świata wirtualnego – niemal nikt nie stoi już w kolejce do banku, by w ten sposób zrealizować przelew. Branża motoryzacyjna i warsztaty zmierzają w tym samym kierunku. Właśnie dlatego w najbliższych planach mamy większą automatyzację jednej z podstawowych funkcjonalności platformy Motointegrator.com Docelowo chcemy, by klient na podstawie dostępnego na stronie harmonogramu, był w stanie samodzielnie zapisać się do wybranego serwisu na konkretną datę i godzinę, otrzymując przy tym takie informacje, jak cena usługi czy czas jej trwania. Zamierzamy stworzyć narzędzie, które pomoże dostosować dotychczasowy sposób komunikacji na linii klient-warsztat do nowej, cyfrowej rzeczywistości - dodaje Wojciech Twaróg.

Rezerwowanie wizyt online staje się czymś powszechnym. Za pośrednictwem Internetu można już umówić się do lekarza, kosmetyczki, banku czy urzędu. Z roku na rok ten trend będzie postępować, nie tylko dzięki coraz większemu udziałowi nowych technologii w naszym życiu, lecz także dzięki wkraczaniu w dorosłość nowych, bardziej cyfrowych pokoleń. Potencjał rozwoju systemów rezerwacji online wizyt w warsztatach jest w tym kontekście ogromny. Według danych Głównego Urzędu Statystycznego za 2020 rok w Polsce zarejestrowanych jest ponad 25 milionów aut osobowych, a uprawnienia do kierowania pojazdami osobowymi posiada według danych Ministerstwa Cyfryzacji posiada prawie 22 mln Polaków.

 

***

 

Motointegrator.com jest jedną z największych w Polsce internetową wyszukiwarką warsztatów, dzięki której kierowcy mogą nie tylko w łatwy sposób znaleźć odpowiadający im warsztat, ale także skontaktować się z nim bezpośrednio przez stronę, a w przypadku niektórych mechaników także umówić się na wizytę online. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 13 000 warsztatów samochodowych z całego kraju. Każdego miesiąca strona odwiedzana jest ponad 600 000 razy, co czyni ją idealnym narzędziem do promocji serwisu samochodowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie. Biuro prasowe
2024-11-20 | 01:00

Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.

Hulajnogi, deskorolki, hooverboardy lub monocykle elektryczne, segwaye, samochody autonomiczne – na chodnikach i drogach można znaleźć coraz więcej nowych pojazdów, choć drogi
Motoryzacja TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
2024-11-07 | 11:50

TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że na drogi wyjeżdżają pierwsze modele marek Grupy Volkswagen wyposażone we wspólnie opracowane
Motoryzacja Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
2024-10-31 | 23:45

Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC

Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.