Komunikaty PR

Mitsubishi wprowadza na rynek nowy Eclipse Cross z TomTom Connected Navigation

2020-12-10  |  11:00
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji ogłosił, że jego pełny pakiet komponentów nawigacyjnych – mapy, nawigacja connected i usługi traffic w czasie rzeczywistym – zostały wybrane przez Mitsubishi dla systemu informacyjno-rozrywkowego nowego Eclipse Cross. Odświeżony SUV to najnowszy model Mitsubishi, który ma być wyposażony w rozwiązanie TomTom dla branży motoryzacyjnej – wcześniej dotyczyło to modeli Outlander, ASX/Outlander Sport/RVR i Pajero Sport.

Nowy Eclipse Cross posiada pierwszą w branży funkcjonalność w zakresie wbudowanej nawigacji. TomTom połączył bowiem siły z firmą what3words, która zapewni kierowcom Mitsubishi na całym świecie, nawet w trybie offline, swoją innowacyjną usługę związaną z wyszukiwaniem adresów. Żadna aplikacja, dane lub połączenie komórkowe nie jest wymagane do wprowadzenia lub nawigacji do adresu what3words. Usługa ta doskonale uzupełnia mapy firmy TomTom, umożliwiając użytkownikom szybkie i łatwe znalezienie dowolnej lokalizacji i nawigację do niej. W rozwiązaniu what3words świat podzielony jest na siatkę kwadratów o wymiarach 3m x 3m, a każdemu kwadratowi przypisany jest unikatowy adres w postaci trzech słów. Na przykład, adres na szczycie Red Steps na Times Square w Nowym Jorku to ///dłużej.grupowa.ramowy.

„Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z Mitsubishi i wyposażyć kolejnych kierowców na całym świecie w nasze wiodące technologie lokalizacyjne,” powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Współpraca TomTom z what3words widoczna w nowym Eclipse Cross jest kolejnym przykładem naszych pionierskich wysiłków w zakresie nawigacji w pojazdach i ciągłego zaangażowania w dostarczanie kierowcom na całym świecie łatwych w użyciu rozwiązań”.

Minoru Uehara, Chief Product Specialist w Mitsubishi Motors Corporation, powiedział: „Firma TomTom nieustannie udoskonala doświadczenia kierowców Mitsubishi na całym świecie. Technologia what3words, w połączeniu z niezawodną nawigacją, mapami i usługami traffic firmy TomTom, gwarantuje, że kierowcy Eclipse Cross bez problemu dotrą do miejsca docelowego.”

Clare Jones, CCO w what3words, dodała: „Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą TomTom i podekscytowani możliwościami, które dostarczymy użytkownikom Mitsubishi Eclipse Cross. Skorzystają oni z przełomowej technologii, która umożliwi im znalezienie dowolnego adresu na świecie i nawigację do tego miejsca, nawet jeśli są całkowicie offline.”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków Biuro prasowe
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.