Mio MiVue C560 - 7 stopni jasności obrazu
Mio MiVue C560 to kamera samochodowa dla tych, którzy szukają jakości premium wśród produktów z tak zwanej średniej półki. Dzięki matrycy Sony StarvisTM CMOS nagrywany obraz posiada doskonały kontrast, jasną i bogatą kolorystykę niezależnie od panujących warunków atmosferycznych i pory dnia. We współpracy z zastosowaną szklaną optyką z przysłoną F1,8 Mio MiVue C560 doskonale sprawdza się przy rejestrowaniu obrazu nie tylko w dzień ale również przy ciężkich warunkach atmosferycznych oraz w nocy. Jednym z plusów urządzenia jest możliwość 7-stopniowej ręcznej kalibracji poziomu jasności obrazu.
Największy producent kamer samochodowych w Europie – marka Mio poszerza gamę swoich produktów z tak zwanej średniej półki na polskim rynku o model Mio MiVue C560. Jest to sprzęt wyposażony w optykę, którą znaleźć można w urządzeniach premium przy zachowaniu ceny produktów klasy średniej.
Czytelne nagranie w dzień i w nocy
Sercem każdego wiedeorejestratora jest matryca. Dzięki temu, że w urządzeniu Mio MiVue C560 wykorzystano wysokiej klasy matrycę Sony StarvisTM CMOS nagrywany obraz posiada doskonały kontrast, jasną i bogatą kolorystykę niezależnie od panujących warunków atmosferycznych i pory dnia. Szklana optyka z przysłoną F1,8 Mio MiVue C560 doskonale sprawdza się przy rejestrowaniu obrazu nie tylko w dzień ale również w trakcie jesiennej szarówki a nawet w nocy, ponadto użytkownik ma możliwość 7-stopniowej ręcznej kalibracji poziomu jasności obrazu. Dzięki czemu może on sam dostosować jasność swoich nagrań do takiego poziomu jaki jest dla niego najwygodniejszy. Nie można zapomnieć również o tym, że w Mio MiVue C560 zastosowano autorską technologię MioTM Night Vision Pro, która znacznie poprawia czytelność nagranego obrazu w warunkach niedostatecznego oświetlenia. W przeciwieństwie do innych wideorejstratorów, dzięki zastosowaniu MioTM Night Vision Pro w nocnych nagraniach, widoczna jest nie tylko droga po której porusza się samochód, ale również najbliższe otoczenie trasy. Gwarantuje to pełny obraz nagranej sytuacji podczas nocnych wyjazdów.
Pełen obraz sytuacji.
W momencie, kiedy najbardziej potrzebny jest wideorejestrator niezwykle ważne jest, by móc uchwycić każdy szczegół i niewątpliwe Mio MiVue C560 to model, który bez problemu wykona to zadanie. Zastosowanie technologii H.264 w Mio MiVue C560 sprawia, że może on nagrać obraz w jakości Full HD przy rozdzielczości 1920 x 1080p przy 30 klatkach na sekundę. Dodatkowo urządzenie ma niezwykle szeroki rzeczywisty kąt widzenia, bo wynoszący aż 150 stopni. Takie połączenie daje możliwość nagrać filmy, które będą doskonale odzwierciedlać sytuacje jakie spotkały kierowcę na drodze, a jednocześnie nagrane filmy nie będą zajmowały wiele miejsca na karcie pamięci. Niewątpliwym plusem tego urządzenia jest fakt, że włącza się wraz z uruchomieniem silnika.
Podobnie jak w innych modelach tego producenta do Mio MiVue C560 można podłączyć dodatkowe urządzenia tj. Smart Box oraz tylną kamerę. Smart Box daje możliwość skorzystania z trybu parkingowego, który zarejestruje stłuczkę nawet wtedy, kiedy nie ma nas w aucie.
Aby Mio MiVue C560 zarejestrował wszystkie istotne momenty w trakcie postoju oraz jazdy zadba trzyosiowy sensor przeciążeń G-Sensor. W sytuacji, gdy zdarzy się stłuczka lub inne nagłe zdarzenie sensor automatycznie archiwizuje nagranie na naszym wideorejestratorze.
Wysoka jakość w parze z estetycznym wyglądem.
Mio MiVue C 560 to nie tylko przykład urządzenia, w którym można połączyć wysoką jakość przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. Mimo, że w urządzeniu zamontowano kolorowy wyświetlacz o przekątnej wynoszącej 2 cale, to masa kamerki wynosi niespełna 68 gram, a do tego urządzenie posiada niewielkie rozmiary. Plusem Mio MiVue C560 jest dołączony do zestawu obrotowy uchwyt, który nie tylko zapewni stabilne mocowanie naszej kamerki ale pozwoli ustawić kamerę tak, by wykonywała jak najlepsze nagrania.
Urządzenie będzie dostępne u partnerów handlowych w sugerowanej cenie detalicznej 399 PLN.
Więcej informacji o Mio znajdziesz:
www: https://www.mio.com/pl_pl/
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCYtY3Zu_BTtv9cLejQ-S35w
Instagram: https://www.instagram.com/mio.polska/
Facebook: https://www.facebook.com/MioPolska/

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.