Mapy TomTom zyskują lepszy kontekst wizualny dzięki rozszerzonej umowie z Maxar
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że rozszerza umowę z Maxar Technologies, dostawcą kompleksowych rozwiązań dotyczących przestrzeni kosmicznej oraz bezpiecznych, precyzyjnych informacji geoprzestrzennych. TomTom włączy do swojej oferty produktów globalne zdjęcia satelitarne o wysokiej rozdzielczości i wykorzysta mapy bazowe Vivid firmy Maxar, aby zapewnić swoim klientom bardziej kompleksowe rozwiązania wizualne.
TomTom obsługuje wiele branż, dostarczając swoje mapy, analizę danych, nawigację, informacje o ruchu drogowym i inne. Dzięki partnerstwie z Maxar, TomTom zaoferuje swoim klientom fotorealistyczne mapy, które dokładnie oddają otaczający świat. Ponadto klienci platform oprogramowania dla branży motoryzacyjnej i korporacyjnej mogą oferować swoim użytkownikom końcowym zdjęcia satelitarne i zapewnić im lepszy kontekst potencjalnych wyzwań w terenie.
„W TomTom tworzenie najdokładniejszych map w czasie rzeczywistym w skali, która na bieżąco odzwierciedla zmieniający się świat, jest naszym nadrzędnym celem. Chcemy pomóc naszym klientom zrozumieć otaczający ich świat, dzięki istotnym danym dotyczącym geolokalizacji, a niezwykłe zdjęcia satelitarne firmy Maxar właśnie to umożliwiają " - powiedział Mike Schoofs, Managing Director, TomTom Enterprise.
TomTom będzie korzystał z map bazowych Vivid firmy Maxar, które oferują praktycznie bezchmurne, spójne obrazy i aktualizacje zdjęć. Vivid Advanced oferuje rozdzielczość 30 cm na najbardziej zaludnionych i najciekawszych obszarach świata. Vivid Basic jest dostępny na wszystkich pozostałych obszarach w rozdzielczości 50 cm.
„Maxar z dumą wspiera firmę TomTom w jej misji zmierzającej do udostępnienia klientom na całym świecie aktualnych i dokładnych wizualnie map”, powiedział Dan Nord, Senior Vice President i General Manager w Enterprise Earth Intelligence, Maxar. „Dane geoprzestrzenne firmy Maxar stanowią podstawę wielu decyzji, które ludzie podejmują na co dzień, dlatego świetnie się składa, że firma TomTom udostępnia swoim klientom najwyższej jakości dane, na których mogą opierać swoje wybory”.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.