Komunikaty PR

Mapy TomTom zyskują lepszy kontekst wizualny dzięki rozszerzonej umowie z Maxar

2022-04-20  |  10:15
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że rozszerza umowę z Maxar Technologies, dostawcą kompleksowych rozwiązań dotyczących przestrzeni kosmicznej oraz bezpiecznych, precyzyjnych informacji geoprzestrzennych. TomTom włączy do swojej oferty produktów globalne zdjęcia satelitarne o wysokiej rozdzielczości i wykorzysta mapy bazowe Vivid firmy Maxar, aby zapewnić swoim klientom bardziej kompleksowe rozwiązania wizualne.

TomTom obsługuje wiele branż, dostarczając swoje mapy, analizę danych, nawigację, informacje o ruchu drogowym i inne. Dzięki partnerstwie z Maxar, TomTom zaoferuje swoim klientom fotorealistyczne mapy, które dokładnie oddają otaczający świat. Ponadto klienci platform oprogramowania dla branży motoryzacyjnej i korporacyjnej mogą oferować swoim użytkownikom końcowym zdjęcia satelitarne i zapewnić im lepszy kontekst potencjalnych wyzwań w terenie.

„W TomTom tworzenie najdokładniejszych map w czasie rzeczywistym w skali, która na bieżąco odzwierciedla zmieniający się świat, jest naszym nadrzędnym celem. Chcemy pomóc naszym klientom zrozumieć otaczający ich świat, dzięki istotnym danym dotyczącym geolokalizacji, a niezwykłe zdjęcia satelitarne firmy Maxar właśnie to umożliwiają " - powiedział Mike Schoofs, Managing Director, TomTom Enterprise.

TomTom będzie korzystał z map bazowych Vivid firmy Maxar, które oferują praktycznie bezchmurne, spójne obrazy i aktualizacje zdjęć. Vivid Advanced oferuje rozdzielczość 30 cm na najbardziej zaludnionych i najciekawszych obszarach świata. Vivid Basic jest dostępny na wszystkich pozostałych obszarach w rozdzielczości 50 cm.

„Maxar z dumą wspiera firmę TomTom w jej misji zmierzającej do udostępnienia klientom na całym świecie aktualnych i dokładnych wizualnie map”, powiedział Dan Nord, Senior Vice President i General Manager w Enterprise Earth Intelligence, Maxar. „Dane geoprzestrzenne firmy Maxar stanowią podstawę wielu decyzji, które ludzie podejmują na co dzień, dlatego świetnie się składa, że firma TomTom udostępnia swoim klientom najwyższej jakości dane, na których mogą opierać swoje wybory”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowy Mio MiVue C595W Dual – bezpieczeństwo samochodu podczas jazdy i postoju Biuro prasowe
2024-04-11 | 13:50

Nowy Mio MiVue C595W Dual – bezpieczeństwo samochodu podczas jazdy i postoju

Wideorejestartor pełen niezbędnych funkcji Mio MiVue C595WD posiada wbudowane moduły GPS oraz Wi-Fi. Dzięki dobrze znanej  matrycy Sony STARVIS CMOS nagrania są wysokiej jakości
Motoryzacja Barwa światła jak w żarówkach halogenowych!
2024-03-28 | 18:00

Barwa światła jak w żarówkach halogenowych!

W przypadku serii Ultinon Classic, konstruktorom chodziło o jak najdokładniejsze zastąpienie tradycyjnych żarówek halogenowych odpowiednikami LED, tak aby z jednej strony umożliwić
Motoryzacja Środki smarne ELF rekomendowane przez SsangYong
2024-03-27 | 18:00

Środki smarne ELF rekomendowane przez SsangYong

ELF, marka środków smarnych należąca do TotalEnergies, umacnia swoją pozycję na polskim rynku. Rekomendacja SsangYonga w segmencie samochodów terenowych i SUV podkreśla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.