Komunikaty PR

Lenergizee: innowacyjne ładowarki do samochodów elektrycznych już w sprzedaży

2024-02-21  |  13:00
Biuro prasowe

Lenergizee to nowa polska marka ładowarek prądu zmiennego do aut EV, która oferuje ogromne możliwości. Nawet sześć razy szybsze ładowanie (w porównaniu do standardowej ładowarki podłączonej do gniazdka 230V), ergonomiczny design oraz niezwykła trwałość są tylko nielicznymi atutami linii innowacyjnych produktów, które właśnie rozpoczynają swoją ekspansję na europejskim rynku.

Elektromobilność stała się nieodłącznym elementem nowoczesnego świata, z jego rosnącymi wyzwaniami. Klimat, zdrowie i bezpieczeństwo wyznaczają główny nurt doświadczanych obecnie zmian, zachodzących w sektorze transportu. Odpowiedzią na ewolucję potrzeb rynku jest nowa polska marka Lenergizee, oferująca innowacyjny sprzęt EVSE, wyróżniający się wysoką jakością wykonania.

Polska jakość i precyzja

Lenergizee to marka rodzimego producenta, który właśnie wkroczył na rynek z zaawansowanymi technologicznie ładowarkami prądu zmiennego AC. Linia produktów Lenergizee charakteryzuje się wyjątkowymi parametrami, które przyspieszają proces ładowania aut oraz ergonomicznym designem.

Lenergizee tworzą inżynierowie z wieloletnim doświadczeniem i znaczącymi sukcesami na rynkach międzynarodowych. Doskonała znajomość światowych trendów i potrzeba stworzenia produktu, wyróżniającego się na tle sektora elektromobilności, zostały zrealizowane w linii kompaktowych, za to niezwykle mocnych i ultrawytrzymałych ładowarek EV. Są one kompatybilne z większością samochodów elektrycznych, między innymi takich marek, jak BMW, Porsche, Tesla, Toyota, Jaguar, Volkswagen, Volvo czy Lexus. Lenergizee stawia również na realizowanie indywidualnych potrzeb użytkowników.

- To znaczący wyróżnik naszych ładowarek. Położyliśmy ogromny nacisk na potrzeby współczesnego świata. Minimalistyczny design skrywa w sobie jednocześnie ogromną moc, z której korzystać mogą auta wielu marek.- mówi Karolina Sawczuk, Dyrektor E-mobility w Lenergizee. - Postawiliśmy na komfort, bo wiemy, że w obecnej kulturze pośpiechu czas jest drogą walutą. Staraliśmy się możliwie skrócić proces ładowania, aby zadowolić najbardziej wymagających klientów. Praca nad Lenergizee wiele nas nauczyła. – dodaje.

Zmiana punktu widzenia

Jak pokazują badania, ładowarki EV marki Lenergizee zapewniają do sześciu razy szybsze ładowanie niż inne standardowe produkty podłączone do gniazdka 230 V. To zasługa najwyższej jakości komponentów oraz zaawansowanej technologii, która zapewnia komfort codziennego użytkowania. Dzięki nim proces pełnego naładowania auta mimo, że to ładowarki prądu zmiennego, może być stosunkowo szybki. Oczywiście jest to uwarunkowane także możliwościami samochodu, a dokładniej sprawnością konwersji prądu zmiennego na prąd stały, który jest magazynowany w akumulatorze trakcyjnym.

Lenergizee zostały wykonane z niezwykle trwałych materiałów, odpornych na uderzenia (najwyższy stopień IK10) oraz niekorzystne działanie warunków atmosferycznych, w tym wilgoci i pyłów (IP54), umożliwiając ich montaż w dowolnej przestrzeni. W ofercie producenta dostępne są zarówno tzw. wallboxy do montażu naściennego, jak i modele stojące.

 

Wszystkie produkty Lenergizee są ergonomiczne. Mają idealnie przemyślane, niewielkie wymiary, aby nie zabierały zbyt wiele miejsca i ułatwiały proces ładowania.

Zrównoważony rozwój

- Działamy z ogromną świadomością potrzeby zmian w pojmowaniu świata. Tworząc linię ładowarek Lenergizee, uwzględniliśmy w nich całą naszą wiedzę dotyczącą wymagań użytkownika, trwałości oraz troski związanej z pogarszającym się stanem środowiska naturalnego. Nadszedł czas, gdy każdy nasz wybór ma ogromne znaczenie. A my te wybory chcemy ułatwiać, inspirując do aktywnego włączania się w zieloną transformację. – mówi Karolina Sawczuk.

Rosnące zainteresowanie autami elektrycznymi skłania ku szybkiej rozbudowie infrastruktury ładowania. Lenergizee to linia produktów dla każdego posiadacza pojazdu zeroemisyjnego, zarówno do użytku publicznego, jak i indywidualnego, które mają szansę zrewolucjonizować międzynarodowe rynki. W ofercie znalazło się łącznie 5 modeli produktów Lenergizee: HOME BASIC, HOME RFID, IOT, CLUE oraz BUSINESS, w każdym modelu 3 różne moce: 7, 4, 11 i 22 kW. Ładowarki występują w 4 podstawowych kolorach wykończenia. Wszystkie urządzenia spełniają restrykcyjne normy jakości i bezpieczeństwa. Każdy użytkownik może z pomocą profesjonalnej obsługi klienta dobrać ładowarkę w pełni dopasowaną do indywidualnych potrzeb oraz preferencji. 

Więcej informacji na temat marki Lenergizee oraz produktów znajduje się na stronie: https://lenergizee.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie. Biuro prasowe
2024-11-20 | 01:00

Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.

Hulajnogi, deskorolki, hooverboardy lub monocykle elektryczne, segwaye, samochody autonomiczne – na chodnikach i drogach można znaleźć coraz więcej nowych pojazdów, choć drogi
Motoryzacja TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
2024-11-07 | 11:50

TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że na drogi wyjeżdżają pierwsze modele marek Grupy Volkswagen wyposażone we wspólnie opracowane
Motoryzacja Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
2024-10-31 | 23:45

Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC

Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.