Koniec ze żmudnym usuwaniem szronu na szybach w aucie!
Czy zdarzyło Ci się zacząć dzień od niekończącej się walki z oblodzeniem szyb samochodu? Teraz już nie musisz się tym zamartwiać! Akumulatorowa skrobaczka do szyb EDI 4 od Kärcher pozwoli szybko i efektywnie pozbyć się uporczywych warstw lodu. Dzięki temu nie tylko zaoszczędzisz czas, ale również unikniesz stresu i zmęczenia związanego z tradycyjnymi metodami usuwania szronu.
Zima już niestraszna!
Inteligentna funkcja przełączania z trybem gotowości zapewnia urządzeniu automatyczny start. Wystarczy delikatnie docisnąć skrobaczkę do szyby, a dysk z obracającymi się szybko plastikowymi ostrzami wykona całą pracę.
Co więcej, 550-gramowa skrobaczka do szyb EDI 4 zatrzymuje się automatycznie, gdy tylko podniesiemy ją i nie będzie miała kontaktu z szybą. Po użyciu tego innowacyjnego urządzenia szyby są idealnie czyste – nie ma smug ani pozostałości lodu.
Dzięki akumulatorowi litowo-jonowemu, zabezpieczonemu przed samorozładowaniem, urządzenie może pozostać w pojeździe przez dłuższy czas i jest zawsze gotowe do użycia. Zaślepka zapewnia bezpieczne przenoszenie i przechowywanie. Gdy ostrza się zużyją można je łatwo wymienić bez większego wysiłku i bez korzystania z narzędzi.
Ładowanie odbywa się wygodnie za pomocą dostarczonego kabla ładującego. Po pełnym naładowaniu bateria wystarcza na około 15 minut pracy.
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.