Kamery samochodowe Mio dostępne w Inter Cars
Produkty Mio można zamawiać z wygodnym odbiorem na terenie całego kraju. Dostępność tych zaawansowanych technologicznie kamer w ofercie Inter Cars to odpowiedź na wciąż rosnące zapotrzebowanie kierowców na nowoczesne rozwiązania, które zwiększają bezpieczeństwo i komfort podróży.
„Cieszymy się, że nasz kanał sprzedaży powiększył się o niekwestiowanego lidera wśród dystrybucji części akcesoriów samochodowych na rynku polskim i Europy środkowowschodniej. Dzięki temu produkty Mio staną się jeszcze bardziej dostępne, a nasi klienci uzyskają lepszy dostęp do najnowszych technologii, które mogą poprawić ich bezpieczeństwo na drodze” – powiedział Łukasz Tetkowski, CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe.
Na dobry początek współpracy Mio oraz Inter Cars przygotowały specjalny zestaw promocyjny. Teraz kamerę Mio MiVue C595W możecie kupić wraz z kartą pamięci.
Oferta dostępna jest pod linkiem: https://intercars.pl/produkty/h0fagz-wideorejestrator-mio-c595w-hdr-gps-wifi-starvis-kat-widzenia-140-format-wideo-mp4-5415n7280008-karta-64gb
Pozostałe produkty Mio dostępne w InterCars znajdziecie tu: https://intercars.pl/oferta/search=bWlvIG1pdnVl
Jednocześnie Mio przypomina, że wszystkie kamery marki, również te kupione w Inter Cars, objęte są aż 3-letnią gwarancją producenta.
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.