John Deere Power Systems i DEUTZ ogłaszają współpracę w zakresie silników
John Deere Power Systems i DEUTZ podjęły decyzję o współpracy w opracowaniu i pozyskiwaniu komponentów silnika o niskich mocach w zakresie do 130 kW. Dzięki współpracy będą w stanie wypełnić przestrzeń zapotrzebowania rynkowego przez opracowanie silnika, który zapewni klientom dodatkową i wyjątkową wartość podczas zakupu, przy zachowaniu niezawodności, wszechstronności i wydajności, oczekiwanych od silników John Deere i DEUTZ.
John Deere i DEUTZ na bazie swoich wieloletnich światowych doświadczeń i możliwości chcą poszerzyć ofertę, co przełożyć się ma na wzrost wartości rynkowej i klienta. Zakres wspólnych działań obejmuje zaprojektowanie silnika, który każda z firm dostosuje jako produkt do specyficznych potrzeb klientów za pomocą oprogramowania i elementów sterujących. Produkcja i dystrybucja silników będzie wykonywana niezależnie przez firmy John Deere i DEUTZ. Nowy silnik w segmencie ciągników rolniczych dostępny będzie tylko w maszynach John Deere.
„John Deere i DEUTZ są liderami branży w projektowaniu i produkcji innowacyjnych silników” – powiedział Pierre Guyot, starszy wiceprezes John Deere Power Systems. „Dzięki połączeniu i wzajemnym uzupełnianiu się naszej wiedzy i obszarów zainteresowania, cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować klientom John Deere i DEUTZ niezawodny, opłacalny i ekonomiczny wariant silnika w niskim zakresie mocy”.
Dyrektor generalny DEUTZ, Frank Hiller, stwierdził: „Fakt, że firma John Deere wybrała DEUTZ jako partnera w projekcie silnika, podkreśla naszą silną pozycję w dziale silników dla zastosowań pozadrogowych”. Dodał: „Ta współpraca jest ważnym krokiem w nawiązywaniu relacji biznesowych między obiema firmami. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością połączenia sił z liderem w branży, takim jak John Deere, tworząc w ten sposób wartość dla naszych klientów ”.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie
W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Farmacja
Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.