John Deere Power Systems i DEUTZ ogłaszają współpracę w zakresie silników
John Deere Power Systems i DEUTZ podjęły decyzję o współpracy w opracowaniu i pozyskiwaniu komponentów silnika o niskich mocach w zakresie do 130 kW. Dzięki współpracy będą w stanie wypełnić przestrzeń zapotrzebowania rynkowego przez opracowanie silnika, który zapewni klientom dodatkową i wyjątkową wartość podczas zakupu, przy zachowaniu niezawodności, wszechstronności i wydajności, oczekiwanych od silników John Deere i DEUTZ.
John Deere i DEUTZ na bazie swoich wieloletnich światowych doświadczeń i możliwości chcą poszerzyć ofertę, co przełożyć się ma na wzrost wartości rynkowej i klienta. Zakres wspólnych działań obejmuje zaprojektowanie silnika, który każda z firm dostosuje jako produkt do specyficznych potrzeb klientów za pomocą oprogramowania i elementów sterujących. Produkcja i dystrybucja silników będzie wykonywana niezależnie przez firmy John Deere i DEUTZ. Nowy silnik w segmencie ciągników rolniczych dostępny będzie tylko w maszynach John Deere.
„John Deere i DEUTZ są liderami branży w projektowaniu i produkcji innowacyjnych silników” – powiedział Pierre Guyot, starszy wiceprezes John Deere Power Systems. „Dzięki połączeniu i wzajemnym uzupełnianiu się naszej wiedzy i obszarów zainteresowania, cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować klientom John Deere i DEUTZ niezawodny, opłacalny i ekonomiczny wariant silnika w niskim zakresie mocy”.
Dyrektor generalny DEUTZ, Frank Hiller, stwierdził: „Fakt, że firma John Deere wybrała DEUTZ jako partnera w projekcie silnika, podkreśla naszą silną pozycję w dziale silników dla zastosowań pozadrogowych”. Dodał: „Ta współpraca jest ważnym krokiem w nawiązywaniu relacji biznesowych między obiema firmami. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością połączenia sił z liderem w branży, takim jak John Deere, tworząc w ten sposób wartość dla naszych klientów ”.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.