Inchcape Polska z pierwszą lokalizacją w Krakowie
Inchcape Polska kontynuuje rozpoczętą w zeszłym roku strategię koncentrującą się na rozwoju sprzedaży samochodów używanych. Na początku stycznia firma otworzyła w Krakowie salon Bravoauto. To pierwsza lokalizacja Grupy w Małopolsce.
Bravoauto to brand utworzony w 2021 roku przez Inchcape Group jako odpowiedź na zmiany zachodzące w branży motoryzacyjnej. Marka z sukcesami funkcjonuje już m.in. w Australii, Tajlandii, Wielkiej Brytanii czy Łotwie. Na początku zeszłego roku Bravoauto zadebiutowało na rynku polskim, uzupełniając biznes działającego od 19 lat autoryzowanego dealera marek BMW, BMW Motorrad i MINI o sieć sprzedaży samochodów używanych wszystkich marek.
W minionym roku firma otworzyła pierwsze obiekty: w sąsiedztwie salonu Inchcape Poznań w Swadzimiu przy ul. Wschodniej 9, przy alei Karkonoskiej 45 we Wrocławiu oraz w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 38B w Inchcape Park.
Teraz Inchcape Polska debiutuje z lokalizacją w województwie małopolskim. To efekt zapowiadanej ekspansji na nowe rynki.
- Kolejna lokalizacja Bravoauto, w nieznanym dla nas wcześniej otoczeniu rynkowym, to duże wyzwanie, ale i ogromna szansa na jeszcze większy rozwój biznesu. Wybierając nowe miejsce kierowaliśmy się tym, gdzie obecnie jest największe zapotrzebowanie na usługi, jak te świadczone przez nas. Osiągnięte przez nas w ostatnich miesiącach wyniki pokazują, że pomimo przeciwności i spadków, jakie odnotowuje branża, jesteśmy dobrze przygotowani, a podejmowane przez nas decyzje są właściwe – mówi Łukasz Mieloch, dyrektor sprzedaży samochodów używanych Inchcape Polska.
Pod szyldem Bravoauto dealer oferuje samochody wszystkich dostępnych marek, a głównym kryterium doboru aut do portfolio jest jakość. Każdy z pojazdów w ofercie ma certyfikat potwierdzający stan techniczny. Klienci zyskują również 24-miesięczną gwarancję na pojazdy, a także nowość na rynku – możliwość zwrotu samochodu w ciągu 14 dni.
Na stałe w ofercie Bravoauto dostępnych jest ok. 500 sprawdzonych, gotowych do odbioru w jeden dzień pojazdów.
Pierwszy obiekt Bravoauto w Krakowie powstał przy ul. Zakopiańskiej 288.
Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.