Komunikaty PR

Inchcape Polska z pierwszą lokalizacją w Krakowie

2023-01-23  |  09:00
Biuro prasowe

Inchcape Polska kontynuuje rozpoczętą w zeszłym roku strategię koncentrującą się na rozwoju sprzedaży samochodów używanych. Na początku stycznia firma otworzyła w Krakowie salon Bravoauto. To pierwsza lokalizacja Grupy w Małopolsce.

Bravoauto to brand utworzony w 2021 roku przez Inchcape Group jako odpowiedź na zmiany zachodzące w branży motoryzacyjnej. Marka z sukcesami funkcjonuje już m.in. w Australii, Tajlandii, Wielkiej Brytanii czy Łotwie. Na początku zeszłego roku Bravoauto zadebiutowało na rynku polskim, uzupełniając biznes działającego od 19 lat autoryzowanego dealera marek BMW, BMW Motorrad i MINI o sieć sprzedaży samochodów używanych wszystkich marek.

W minionym roku firma otworzyła pierwsze obiekty: w sąsiedztwie salonu Inchcape Poznań w Swadzimiu przy ul. Wschodniej 9, przy alei Karkonoskiej 45 we Wrocławiu oraz w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 38B w Inchcape Park.

Teraz Inchcape Polska debiutuje z lokalizacją w województwie małopolskim. To efekt zapowiadanej ekspansji na nowe rynki.

- Kolejna lokalizacja Bravoauto, w nieznanym dla nas wcześniej otoczeniu rynkowym, to duże wyzwanie, ale i ogromna szansa na jeszcze większy rozwój biznesu. Wybierając nowe miejsce kierowaliśmy się tym, gdzie obecnie jest największe zapotrzebowanie na usługi, jak te świadczone przez nas. Osiągnięte przez nas w ostatnich miesiącach wyniki pokazują, że pomimo przeciwności i spadków, jakie odnotowuje branża, jesteśmy dobrze przygotowani, a podejmowane przez nas decyzje są właściwe – mówi Łukasz Mieloch, dyrektor sprzedaży samochodów używanych Inchcape Polska.

Pod szyldem Bravoauto dealer oferuje samochody wszystkich dostępnych marek, a głównym kryterium doboru aut do portfolio jest jakość. Każdy z pojazdów w ofercie ma certyfikat potwierdzający stan techniczny. Klienci zyskują również 24-miesięczną gwarancję na pojazdy, a także nowość na rynku – możliwość zwrotu samochodu w ciągu 14 dni.

Na stałe w ofercie Bravoauto dostępnych jest ok. 500 sprawdzonych, gotowych do odbioru w jeden dzień pojazdów.

Pierwszy obiekt Bravoauto w Krakowie powstał przy ul. Zakopiańskiej 288.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie. Biuro prasowe
2024-11-20 | 01:00

Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.

Hulajnogi, deskorolki, hooverboardy lub monocykle elektryczne, segwaye, samochody autonomiczne – na chodnikach i drogach można znaleźć coraz więcej nowych pojazdów, choć drogi
Motoryzacja TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
2024-11-07 | 11:50

TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że na drogi wyjeżdżają pierwsze modele marek Grupy Volkswagen wyposażone we wspólnie opracowane
Motoryzacja Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
2024-10-31 | 23:45

Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC

Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.