Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe haki holownicze do pierwszego modelu BAIC.
Przez lata europejska motoryzacja wyznaczała standardy innym producentom. Jednak po wielu dekadach filary przemysłu Starego Kontynentu zaczynają się kruszyć. Ekspansja samochodów z Japonii spotkała się z umiarkowanym zainteresowaniem europejskiego klienta.
Dużo większą popularnością cieszą się samochody z Korei Południowej. KIA czy Hyundai pokazują, że da się zaprojektować relatywnie tanie i ładnie narysowane modele, które pasują do europejskich gustów. Za tym trendem podąża też Steinhof, ponieważ sukcesywnie rozbudowuje ofertę haków holowniczych do popularnych aut na polskich, a także zagranicznych drogach.
Hak holowniczy do BAIC Beijing 5
Beijing 5 to kompaktowy SUV lub crossover, który łączy w sobie cechy samochodów miejskich i terenowych. Dzięki podwyższonemu zawieszeniu oraz przestronnemu wnętrzu, ten pojazd zapewnia wygodę i funkcjonalność zarówno w ruchu miejskim, jak i podczas dłuższych wyjazdów.
Beijing 5 jako crossover idealnie nadaje się do codziennej miejskiej jazdy, ale sprawdzi się również w dłuższych podróżach poza miasto. Wyższy prześwit i duża przestrzeń bagażowa czynią go odpowiednim wyborem na wycieczki, czy wakacyjne wyjazdy, ponieważ oferuje wygodę i funkcjonalność.
Dodatkowo, idealnym akcesorium dla tego modelu jest hak holowniczy marki Steinhof. Dzięki niemu użytkownicy Beijing 5 mogą jeszcze bardziej zwiększyć wszechstronność swojego pojazdu, zyskując możliwość holowania przyczep lub innych ładunków, co podnosi jego wartość użytkową w codziennym życiu i podczas wyjazdów.
W katalogu Steinhof znajdziemy zaprojektowany do tego modelu marki BAIC hak holowniczy:
-
Rok produkcji pojazdu: 2023
-
Maksymalna masa przyczepy z hamulcem (R): 1800 kg, czyli samochód może holować przyczepę o maksymalnej wadze 1800 kg.
-
Siła odniesienia działająca na hak holowniczy (D): 9,5 kN
-
Maksymalne obciążenie pionowe haka (S): 100 kg.
Chińska motoryzacja coraz istotniejsza dla europejskiego klienta
Jednym z najważniejszych kryteriów przy zakupie samochodu osobowego jest jego cena. W ostatnim czasie chińskie marki pokazały, że auto z popularnego segmentu SUV może być dostępne w dużo niższej cenie od europejskiej konkurencji. Dlatego coraz więcej osób z zaciekawieniem spogląda na ofertę modelową takich marek, jak BAIC. Steinhof, jako firma o dużym doświadczeniu na rynku motoryzacyjnym analizuje sytuację w branży i dostosowuje się do tego, czego oczekują konsumenci. Tak w ofercie pojawiła się najnowsza propozycja haków holowniczych do modelu Beijing 5.
"Jedną z najważniejszych cech w biznesie jest adaptacja do zmian. Dlatego w Steinhof sukcesywnie rozbudowujemy ofertę haków holowniczych. Obecnie nie tylko marki amerykańskie, niemieckie, francuskie, czy koreańskie budzą zainteresowanie klientów. Szacujemy, że pewną część rynku samochodów w Polsce wezmą dla siebie producenci tacy, jak BAIC. Dlatego już teraz oferujemy hak holowniczy do BAIC Beijing 5, jako uzupełnienie wyposażenia samochodu o to funkcjonalne akcesorium”
podsumowuje Mariusz Fornal z działu technicznego Steinhof.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.