Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe haki holownicze do pierwszego modelu BAIC.
Przez lata europejska motoryzacja wyznaczała standardy innym producentom. Jednak po wielu dekadach filary przemysłu Starego Kontynentu zaczynają się kruszyć. Ekspansja samochodów z Japonii spotkała się z umiarkowanym zainteresowaniem europejskiego klienta.
Dużo większą popularnością cieszą się samochody z Korei Południowej. KIA czy Hyundai pokazują, że da się zaprojektować relatywnie tanie i ładnie narysowane modele, które pasują do europejskich gustów. Za tym trendem podąża też Steinhof, ponieważ sukcesywnie rozbudowuje ofertę haków holowniczych do popularnych aut na polskich, a także zagranicznych drogach.
Hak holowniczy do BAIC Beijing 5
Beijing 5 to kompaktowy SUV lub crossover, który łączy w sobie cechy samochodów miejskich i terenowych. Dzięki podwyższonemu zawieszeniu oraz przestronnemu wnętrzu, ten pojazd zapewnia wygodę i funkcjonalność zarówno w ruchu miejskim, jak i podczas dłuższych wyjazdów.
Beijing 5 jako crossover idealnie nadaje się do codziennej miejskiej jazdy, ale sprawdzi się również w dłuższych podróżach poza miasto. Wyższy prześwit i duża przestrzeń bagażowa czynią go odpowiednim wyborem na wycieczki, czy wakacyjne wyjazdy, ponieważ oferuje wygodę i funkcjonalność.
Dodatkowo, idealnym akcesorium dla tego modelu jest hak holowniczy marki Steinhof. Dzięki niemu użytkownicy Beijing 5 mogą jeszcze bardziej zwiększyć wszechstronność swojego pojazdu, zyskując możliwość holowania przyczep lub innych ładunków, co podnosi jego wartość użytkową w codziennym życiu i podczas wyjazdów.
W katalogu Steinhof znajdziemy zaprojektowany do tego modelu marki BAIC hak holowniczy:
-
Rok produkcji pojazdu: 2023
-
Maksymalna masa przyczepy z hamulcem (R): 1800 kg, czyli samochód może holować przyczepę o maksymalnej wadze 1800 kg.
-
Siła odniesienia działająca na hak holowniczy (D): 9,5 kN
-
Maksymalne obciążenie pionowe haka (S): 100 kg.
Chińska motoryzacja coraz istotniejsza dla europejskiego klienta
Jednym z najważniejszych kryteriów przy zakupie samochodu osobowego jest jego cena. W ostatnim czasie chińskie marki pokazały, że auto z popularnego segmentu SUV może być dostępne w dużo niższej cenie od europejskiej konkurencji. Dlatego coraz więcej osób z zaciekawieniem spogląda na ofertę modelową takich marek, jak BAIC. Steinhof, jako firma o dużym doświadczeniu na rynku motoryzacyjnym analizuje sytuację w branży i dostosowuje się do tego, czego oczekują konsumenci. Tak w ofercie pojawiła się najnowsza propozycja haków holowniczych do modelu Beijing 5.
"Jedną z najważniejszych cech w biznesie jest adaptacja do zmian. Dlatego w Steinhof sukcesywnie rozbudowujemy ofertę haków holowniczych. Obecnie nie tylko marki amerykańskie, niemieckie, francuskie, czy koreańskie budzą zainteresowanie klientów. Szacujemy, że pewną część rynku samochodów w Polsce wezmą dla siebie producenci tacy, jak BAIC. Dlatego już teraz oferujemy hak holowniczy do BAIC Beijing 5, jako uzupełnienie wyposażenia samochodu o to funkcjonalne akcesorium”
podsumowuje Mariusz Fornal z działu technicznego Steinhof.
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Czy zużyte klocki hamulcowe piszczą? Poradnik Steinhof
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.