Goodyear zaprojektował wytrzymałą oponę koncepcyjną dla Toyoty Aygo X prologue
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Toyota zaprezentowała swój najnowszy pojazd koncepcyjny, Aygo X prologue, na oponach Goodyear z indywidualnie przygotowanymi, laserowo rzeźbionymi ścianami bocznymi. Ten mały crossover jest odzwierciedleniem wizji Toyoty dotyczącej przyszłości segmentu A w nadchodzących latach i jest najnowszym z serii wspólnych projektów Toyoty i Goodyeara w zakresie nowatorskich koncepcji, których początki sięgają 2003 roku.
Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający ds. oryginalnego wyposażenia Goodyear w regionie EMEA, powiedział: „Goodyear jest dumny z kooperacji z pionierami, którzy kształtują przyszłość mobilności. Współpracujemy z Toyotą od około 18 lat przy projektach samochodów koncepcyjnych i cieszymy się, że możemy dostarczyć kolejną oponę szytą na miarę, która wesprze ich wizję przyszłości segmentu A.”
Crossovery stanowią coraz większą część europejskiego rynku samochodowego. Pojazdy te mają na celu uchwycenie tego, co najlepsze z obu światów, zapewniając zwinność i wszechstronność małych samochodów, ale oferując jednocześnie przestrzeń, komfort i wytrzymałość charakterystyczną dla większych pojazdów typu SUV.
Toyota Aygo X prologue jest doskonałą ilustracją tego trendu, wnosząc śmiałą wizję segmentu A. Odważny, przykuwający uwagę design Aygo X prologue to połączenie zabawy i ostrości. Wyraża postawę dzięki mocnej sylwetce i zwiększonemu prześwitowi w każdych warunkach drogowych.
Jedną z głównych cech konstrukcyjnych Aygo X prologue jest motyw sześciokąta, który nadaje nowy wyraz światłom przeciwmgielnym, dolnemu grillowi i tylnym lampom. Współpracując ściśle z projektantami Toyoty, Goodyear wprowadził ten styl również we wzorze bieżnika i ścianach bocznych opon, ale one wnoszą do Aygo X prologue znacznie więcej niż tylko efektowny wygląd.
Vrijsen dodał: „Na potrzeby modelu Aygo X prologue, Goodyear opracował specjalny laserowo rzeźbiony wzór ściany bocznej opony. W efekcie powstało ogumienie o mocnym wyglądzie i równie wytrzymałych osiągach, które pasuje do stylistyki i funkcjonalności tego nowatorskiego modelu Toyoty.”
Dzięki innowacyjnym sześciokątnym lamelom i laserowo rzeźbionej ścianie bocznej, która odzwierciedla sześciokątne DNA pojazdu, opona ma wygląd klasy premium i zapewnia spójność stylistyczną Aygo X prologue.
Lance Scott, dyrektor ds. projektowania w Toyota Europe Design Development, dodał: „Podobnie jak w poprzednich latach, mieliśmy przyjemność współpracować z zespołem projektowym Goodyear przy tworzeniu opon do naszego najnowszego samochodu koncepcyjnego. Dynamiczny wzór bieżnika i zaawansowane technologicznie detale ściany bocznej naprawdę oddają ducha Aygo X prologue, podkreślając postawę i dynamiczny ruch do przodu, jaki chcieliśmy uzyskać w tym projekcie.”
Model Aygo X prologue został stworzony w ED2, europejskiej siedzibie projektantów Toyoty. Z kolei projekt opony był specjalnym przedsięwzięciem opracowanym przez własne Studio Zaawansowanego Projektowania Goodyear.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.