Goodyear opracował nowy wzór opony dla koncepcyjnego Opla Experimental

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Goodyear połączył siły z Oplem i stworzył innowacyjną oponę dla koncepcyjnego pojazdu Experimental. Wyróżnia się ona m.in. niestandardową ścianą boczną, nowym wzorem bieżnika i nowatorską mieszanką, uzupełniając futurystyczną estetykę nowego modelu niemieckiej marki. Opel Experimental wyposażony w opony Goodyear zostanie zaprezentowany międzynarodowej publiczności na targach IAA Mobility w Monachium, które odbędą się w dniach 5-10 września br.
Goodyear zintegrował ścianę boczną opony z felgami Ronal montowanymi w Oplu Experimental, korzystając ze swego 125-letniego doświadczenia opartego na pionierskim podejściu do projektowania. Dzięki precyzyjnej inżynierii Goodyear dostosował właściwości opony, aby wzmocnić aerodynamikę pojazdu, co poskutkowało zwiększoną efektywnością energetyczną.
Opony Goodyeara wyróżniają się również w aspekcie estetycznym. W mieszance gumowej zastosowano kolorowe płatki, co pozwoliło połączyć wyjątkowe wzornictwo z najnowocześniejszą inżynierią motoryzacyjną.
„Koncepcja Opla Experimental stanowi doskonałe tło do zaprezentowania możliwości projektowych Goodyeara. Ten wizjonerski samochód ucieleśnia zaangażowanie Opla w ekstremalną precyzję i wysoką dbałość o szczegóły, które mocno współgrają z naszymi wartościami. Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy zaproszeni do tak ekscytującego przedsięwzięcia i mamy możliwość stworzenia opony, która doskonale uzupełnia charakter tego niezwykłego samochodu koncepcyjnego,” powiedział Laurent Colantonio, Senior Director Goodyear ds. technologii w regionie EMEA.
Goodyear świętuje w tym roku 125-lecie swojego istnienia – rocznica założenia firmy przypada 29 sierpnia.
Goodyear
Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Zatrudnia około 74 000 osób i wytwarza swoje produkty w 57 zakładach w 23 krajach świata. Jej dwa ośrodki innowacyjności w Akron w stanie Ohio i w Colmar-Berg w Luksemburgu dążą do opracowywania najnowocześniejszych produktów i usług, które wyznaczają standardy technologiczne i eksploatacyjne dla całej branży. Więcej informacji o firmie Goodyear i jej produktach można znaleźć na https://news.goodyear.eu/pl-pl/

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.